رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه کارهای دولت باید به خوبی اطلاع رسانی شود تا امید آفرینی شود، گفت: عده‌ای اگر دولت یک جا کوتاهی داشته باشد، بزرگنمایی می‌کنند و مردم را ناامید می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب خطاب به ناوگروه ۸۶ ارتش گفت: یک مجموعه ۳۵۰ نفری با یک فرمانده مجرب و کاردان، بتوانند ۶۵ هزار کیلومتر را طی کنند و نزدیک ۸ ماه روی آب بماند این‌ها کارهای بزرگی است.
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: ما مایل هستیم کسانی انتخاب شوند که وفادار به نظام بوده و ولایی و انقلابی باشند تا با همکاری با دولت، کار‌های بزرگی در کشور انجام شود. دولت از فرد و جریان خاصی حمایت نخواهد کرد.
امام جمعه شیراز گفت: در هر مناسبتی به اسم مطالبه انتقاد می‌کنیم؛ مطالبه و انتقاد سازنده خوب است، اما نباید خدمت شایسته و سازنده نادیده گرفته شود. خدمت را باید ببینیم. در دولت کار‌های بزرگی انجام می‌شود، اما خدمت دولت دیده نمی‌شود.
معاون اول رئیس جمهور در نشستی با ۱۸ نفر از مدیران و فعالان کسب و کارهای بزرگ دیجیتال در کشور، رویکرد دولت سیزدهم به اقتصاد دیجیتال را نگاهی فرصت محور و تحول ساز خواند.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران بزرگترین نگرانی اش برای آماده سازی این تیم را شروع فصل جدید لیگ برتر و نداشتن بازیکنان اصلی عنوان کرد و گفت: همه باید به صعود تیم امید کمک کنند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: هدف معاونت علمی این است که به جای کار کوچک کردن انجام کارهای بزرگ با افراد بزرگ را در اولویت قرار دهد.
در واقع انتظاری که از همراهی دولت و مجلس وجود دارد اقداماتی بسیار فراتر از اینگونه امور است که مربوط به توسعه جاری یا کوتاه مدت در کشور می شود
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه کشور نیازمند کارهای بزرگ و تحولی است، بیان داشتند: انجام این کارها امکان پذیر است. این کارها ما را از گردنه‌های سخت عبور می‌دهد.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبرانقلاب اسلامی با تاکید براینکه کشور نیازمند کارهای بزرگ و تحولی است، بیان داشتند: انجام این کارها امکان پذیر است. این کارها ما را از گردنه‌های سخت عبور می‌دهد.
مهدی عبدی که در این فصل فرصت زیادی پیدا نکرده تلاش می‌کند اولین گل فصلش را به رویایی‌ترین شکل ممکن به ثمر برساند.
مدیرکل دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صمت گفت: دلیل شکست کسب‌وکارهای خرد به میزان ۵۰ درصد خود کارآفرینان هستند و در کسب‌وکارهای بزرگ نیز کارآفرینان عامل ۲۵ الی ۳۰ درصد شکست‌ها هستند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به قضایای اخیر، اغتشاش‌های پراکنده را طراحی انفعالی و ناشیانه دشمن در مقابل پیشرفت‌ها و حرکت‌های ابتکاری و بزرگ ملت ایران خواندند و تأکید کردند: تا هنگامی که ملت در مسیر نظام اسلامی و ارزش‌های دینی قرار دارد، این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و تنها راه علاج آن ایستادگی است و مسئولان کشور نیز مراقب باشند اینگونه مسائل آن‌ها را از مسئولیت‌ها و وظایف اصلی در عرصه داخلی و خارجی باز ندارد.
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: کسب و کارهای بزرگ هم به دلیل قطعی اینترنت دچار آسیب شده اند.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه رویکرد دولت مانند جهادگران، کمک به اقشار و طبقات ضعیف است، گفت: دولت برای رشد اقتصادی، تولید و اشتغال زایی کارهای بزرگی را شروع کرده است.
اوبامیانگ، خرید چلسی، در اولین مصاحبه خود با پیراهن این تیم از آبی‌های لندن به عنوان تیمی بزرگ یاد کرد و گفت پوشیدن پیراهن چلسی برایش افتخار است.
قطعا اوضاع امروز بهتر از یک‌سال قبل است و طبق پیش‌بینی‌های این مراکز معتبر بین‌المللی، اوضاع رفته‌رفته بهتر هم خواهد شد. دولت سیزدهم هم نشان داده بدون برجام و اف‌ای‌تی‌اف می‌شود کار‌های بزرگی کرد. بنابراین، آن طرفی که باید عجله کند ما نیستیم. دو ماه! فقط دو ماه دیگر اگر اوضاع به همین شکل ادامه یابد، اوضاع زمین تا آسمان تغییر خواهد کرد!
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه برای اداره کشور با برجام یا بدون برجام دولت برنامه‌ریزی کرده است، گفت: دولت بنا بر کارهای بزرگ دارد و قیام سوم مردم اقتصادی است.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه برای اداره کشور با برجام یا بدون برجام دولت برنامه‌ریزی کرده است، گفت: دولت بنا بر کارهای بزرگ دارد و قیام سوم مردم اقتصادی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم رویکرد‌های درستی را در حوزه‌های مختلف در پیش گرفته که امیدآفرین است. در سالی که گذشت این دولت بار‌های بزرگی را از زمین برداشت و برخی از کار‌های بر زمین مانده را پیش برد.
سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران گفت: در کارهای بزرگ، گاهی اوقات محبوبیت کاهش پیدا می‌کند، اما باید به مصالح مردم و کشور توجه کرد و دولت هم این کار را کرد و با یک اقدام عملی وارد میدان شد.
صورت به ثمر ننشستن مصوبات هم دولت متهم به انجام کار‌های پوپولیستی می‌شود و هم مردم دیگر به وعده مسئولان چشم امیدی ندارند و این خطر بزرگی برای این سفر‌ها به حساب می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ