وزیر کشور گفت: به دستگاه‌های ملی و استانی تأکید شده است که در خصوص کاهش به کارگیری مدیران میانی به جا مانده از دولت قبلی تلاش بیشتری صورت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی در لیست مهاجمینی قرار گرفته است که مدیران اینتر درنظر دارند تا درصورت انتقال لوکاکو به عنوان جانشین او خریداری نمایند.
محسنی اژه‌ای در جمع قضات دیوان عالی کشور حاضر شد تا نظرات آنان را در خصوص انتصاب رئیس دیوان عالی و دادستان کل کشور دریافت کند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که انتخاب مدیران برای باشگاه استقلال بزرگترین لطمه را به تیم تیم زده است گفت: نکونام برای موفقیت در این تیم باید سه عامل را رعایت کند.
بدون شک یکی از دلایل عدم صعود سایپا به لیگ برتر تغییر بد موقع در کادر فنی این تیم بود و بهتر اگر قرار به عدم صعود تیم بود، این اتفاق با همان محمود فکری رخ می داد.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مدیرانی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند مانند دوره‌های گذشته ۶ ماه پیش از ثبت‌نام باید استعفا دهند.
رهبرانقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد
اهواز - استاندار خوزستان گفت: در حال برنامه ریزی برای ایجاد نهضت آسفالت در اهواز هستیم و برای این کار فعلاً ۳۰ هزار تن قیر از دولت گرفته‌ایم.
اهواز- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: ارزیابی عملکرد مدیران خوزستان در دیدارهای مردمی انجام و با مشورتی که با استاندار صورت گرفت، در مرحله اول ۱۵ مدیر استان برکنار می‌شوند.
تغییر مدیران پرسپولیس هم با دخالت وزیر وتو شد
رئیس سازمان حمایت در نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی، موضوع اصلاح شرایط ارائه سرویس اولیه در دوران گارانتی را ابلاغ کرد.
رئیس سازمان حمایت در نامه‌ای به مدیران عامل شرکتهای خودروسازی، موضوع اصلاح شرایط ارائه سرویس اولیه در دوران گارانتی را ابلاغ کرد.
تغییر در ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قطعی شد تا تعدادی از مدیران بدون مسئولیت اقتصادی از این جمع خداحافظی کنند.
وزارت ورزش: تغییر مدیران استقلال دروغ است
تلخابی: هدف پرورش اندام تغییر نگاه مدیران ارشد کشور و توسعه سلامت عمومی است
اصفهان – تغییرات صورت گرفته در چهارباغ عباسی مردم اصفهان را دلواپس این محور تاریخی کرده و زمزمه هایی از سواره راه شدن این گذر فرهنگی به گوش می رسد.
اگرچه سازمان خصوصی‌سازی به تغییر مدیران عامل دو باشگاه اشاره نکرده، اما با تغییر هیئت مدیره و ورود افراد جدید در بدنه مدیریتی هر دو باشگاه، ممکن است آن‌ها تصمیم به تغییر مدیران عامل دو باشگاه نیز بگیرند که این مهم‌ترین خبر فوتبال ایران در روزهای آینده خواهد بود.
بالاگرفتن جدال لفظی علی فتح‌الله‌زاده و مصطفی آجورلو با واکنش تند سازما خصوصی‌سازی همراه شد.
مدیران رئال مادرید به زودی مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با مارکو آسنسیو، هافبک اسپانیایی، آغاز خواهند کرد.
تغییر مدیران شهرداری واکنش برخی از اعضای شورای شهر تهران را در پی داشت. اعضا معتقد بودند که شهرداری تهران مکانی برای کارآموزی مدیران نیست و ممکن است فردی استعداد داشته باشد؛ اما این استعداد در میدان عمل و مدیریتی نتواند از پس کار‌ها بربیاید که برای شهر هزینه‌های زیادی دارد.
در شرایطی که مدیران پرسپولیس خوزستان از تغییر نام استقلال ملاثانی صحبت می‌کنند، اما طرف مقابل این موضوع را رد می‌کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: برخی از معاونان و مسئولان شهرداری پاسخگوی سوالات اعضای شورای شهر نیستند و شهردار تهران مدیر بی عرضه را باید تغییر دهد.
مدیران پایگاه‌های میراث فرهنگی در نشست تخصصی درباره مشکلاتی که در پایگاه‌ها مواجه هستند سخنرانی کردند. نگاهی مخرب توسعه‌ای یکی از این محورها بود.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که تغییر مدیران شمار قابل توجهی از شبکه‌های تلویزیونی در راه است و چهره‌های تازه‌ای در مسیر مدیریت شبکه‌های تلویزیونی هستند؛ هرچند اسامی کاندیدای مطرح در گمانه زنی‌ها به لحاظ فکری یا توان اجرایی، تفاوت آشکاری با مدیران کنونی ندارد، به هر حال، نخست باید دید آیا این اشخاص منصوب می‌شوند و در صورت انتصاب، به شکل عملی نیز ناموفق هستند و نمی‌توان پیش‌داوری قطعی کرد.
اندکی پس از انتقاد رئیس سازمان صداوسیما نسبت به کاهش مخاطبان رسانه ملی، محسن برمهانی جایگزین حمید شاه آبادی شد و تصدی معاونت سیما را در دست گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ