فدراسیون فوتبال عراق دعوتنامه حضور شش‌روزه در روسیه را دریافت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۲۳ حمله اوکراین در محورهای مختلف دفع شد و در جریان آن ۶۷۵ نظامی کی‌یف نیز کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
یک رسانه روسی نوشته مسکو برای کمک به ایران در زمینه حفاظت از منابع آبی اعلام آمادگی کرده است.
معاون نماینده دائم روسیه در شورای امنیت گفت که آمریکا از ریاست خود بر شورای امنیت برای تصویب برنامه‌های خودخواهانه و سیاسی خود سوءاستفاده می کند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جنگنده سوخو-۲۵ اوکراین سرنگون شد.
روسیه از جمهوری آذربایجان درخواست کرد تا به انسداد گذرگاه لاچین پایان دهد.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: تاسیسات صنایع نظامی اوکراین هدف قرار گرفت.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: محل تولید و ذخیره پهپادهای تهاجمی اوکراین منهدم شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ساعاتی پیش پهپادهای مهاجم ارتش اوکراین به منطقه بلگورد حمله کردند، اما این حمله هیچ تلفاتی در پی نداشت.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۶ حمله نیروهای مسلح اوکراین در محور دونتسک با موفقیت دفع شد.
کشتی جنگی روسیه برای کشتی باری «سوکرا اوکان» تیر هشدار شلیک کرده؛ آن را متوقف و بازرسی کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: انبارهای تسلیحات و تدارکات نیروهای مسلح اوکراین در زاپروژیا منهدم شدند.
مقامات روسی اعلام کردند که دو پهپاد جنگی اوکراینی که عازم مسکو بودند را سرنگون کردند.
معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه امروز با شرکت در یک نشست خبری اعلام کرد: گفتگوهای فراگیر ملی تنها راه‌حل بحران در نیجر است.
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی دوستانه خود مقابل روسیه نیز تن به شکست داد.
وزارت دفاع روسیه از دفع حملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف درگیری خبر داد.
علی رغم اینکه روسیه با تحریم‌های شدید غرب و درگیری‌های جاری در اوکراین مواجه است اما به نظر می‌رسد متعهد به افزایش قابلیت‌های جنگنده رادارگریز نسل پنجم Su-۵۷ خود است.
رئیس‌جمهور روسیه بررسی قوانین مربوط به اطلاع‌رسانی برقراری حکومت نظامی در این کشور به سازمان ملل و شورای اروپا را در دستور کار دارد.
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید آمریکا به جای تلاش برای برقرای صلح در منطقه قفقاز به دنبال تشدید تنش‌ها در این منطقه ا ست.
وزارت دفاع روسیه از دفع حملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف خبر داد.
بانک روسی «اسبربانک» (Sberbank) رقیب چت جی پی تی به نام «گیگاچت» را ارائه کرده است. این فناوری در حال حاضر در وضعیت آزمایشی است و افراد با استفاده از دعوتنامه می توانند از آن استفاده کنند.
وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه از همتای روس خود برای سفر به مسکو دعوتنامه دریافت کرده است، از فشار اروپا بر فلسطین برای محکوم کردن روسیه پرده برداشت.
«یک سال پس از سقوط کابل به دست طالبان و بازگشت این گروه به قدرت، افغانستان در تنگناهای وخیمی گرفتار شده و آمریکا و غرب نیز باید اقدام به اتخاذ سیاست های مناسب در قبال افغانستان پس از شکستشان در این کشورشان کنند. بدتر از همه اینکه اینطور به نظر می رسد که روسیه عقب نشینی نیروهای آمریکایی از افغانستان را به مثابه صدور دعوت نامه ای برای خود جهت آغاز جنگ اوکراین در نظر گرفته است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ