رئیس‌جمهور روسیه بررسی قوانین مربوط به اطلاع‌رسانی برقراری حکومت نظامی در این کشور به سازمان ملل و شورای اروپا را در دستور کار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: مسکو نه می‌خواهد و نه بر اساس قوانین تحمیل شده توسط سایر کشورها زندگی خواهد کرد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: مسکو نه می‌خواهد و نه بر اساس قوانین تحمیل شده توسط سایر کشورها زندگی خواهد کرد.
نکته دیگری که در این نشست مطرح شده و تاکنون رسانه‌ای نشده بود، تنظیم قوانین تازه برای ساخت و نمایش فیلم است که پیش از این همواره توسط مجلس شورای اسلامی و هیات وزیران تصویب می‌شد و حالا ظاهراً بحث آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح است. در این نشست از دبیر شورا درخواست می‌شود، رویه مشابهی درباره قانون پروانه فیلمسازی و پروانه نمایش طی نشود که به گفته موسوی، خسروپناه پذیرفته است.
وزیر خارجه روسیه نسبت به جنگ‌افروزی ادامه‌دار غرب در اوکراین هشدار داد.
آژانس جهانی ضد دوپینگ (WADA) اعلام کرد که قوانین روسیه با این سازمان مطابقت ندارد.
نشریه واشنگتن پست در گزارشی مدعی شد که ارتش آمریکا دستور دارد تا هواپیماهای جاسوسی خود در کریمه و روسیه را در فواصلی دورتر از محدوده مجاز در قوانین بین‌المللی به پرواز درآورد.
براساس گزارش‌هایی که پیش‌تر منتشر شده، چندین هزار کودک اوکراینی که خانواده‌های خود را در نتیجه جنگ از دست داده‌اند توسط نیرو‌های روسی به آن کشور منتقل شده تا خانواده‌های روسی بتوانند آنان را به فرزندی بپذیرند. برای این کودکان اوکراینی تابعیت روسی صادر شده است. دولت اوکراین شمار کودکانی را که به اجبار به روسیه برده شده‌اند بیش از شانزده‌هزار نفر تخمین زده است. انتقال جبری کودکان نه تنها مغایر قوانین بشردوستانه بین‌المللی است، بلکه به نظر دادگاه کیفری بین‌المللی، قوانین جنگ را هم نقض می‌کند.
بنا به اعلام وزارت خارجه روسیه، دولت آمریکا با نقض قوانین دیپلماتیک از صدور روادید برای شماری از دیپلمات های این کشور خودداری کرده است.
وزیر خارجه آلمان مدعی شد که اگر چین به روسیه کمک نظامی ارسال کند، این مسئله با قوانین بین المللی در تعارض خواهد بود.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای حملات رژیم صهیونیستی به مناطقی از سوریه را نقض قوانین بین المللی ارزیابی کرد.
انتصاب مدیران باشگاهی در فدراسیون!! تاج نگاهی به اصل تعارض منافع در اساسنامه فیفا و قوانین داخلی فدراسیون متبوعش بیندازد و ضمن خودداری از ادامه این رویه، تکلیف این دو انتصاب را هرچه سریع‌تر مشخص کند تا همچون مار در آستین، نیش‌های تازه‌ای بر پیکره فوتبال وارد نشود
تاج نگاهی به اصل تعارض منافع در اساسنامه فیفا و قوانین داخلی فدراسیون متبوعش بیندازد و ضمن خودداری از ادامه این رویه، تکلیف این دو انتصاب را هرچه سریع‌تر مشخص کند
وزیر خارجه آلمان می‌گوید که خلأ موجود در قوانین بین‌المللی دست و پای غرب را برای محاکمه روسیه به جرم تجاوز به اوکراین بسته است!
سخنگوی دوما روسیه می‌گوید که برنامه آلمان برای مصادره دارایی‌های روسیه و انتقال آن به اوکراین، ممکن است سایر کشورها را هم در دام نقض قوانین بین‌المللی بیندازد.
روسیه بعد از برگزاری همه‌پرسی، لوهانسک در منطقه شرقی دونباس در اوکراین را به خاک خود الحاق کرد. دولت‌های غربی و کی‌یف این اقدام روسیه را نقض قوانین بین‌المللی می‌خوانند.
پلیس نروژ از بازداشت یک شهروند روسیه در این کشور به اتهام به پرواز درآوردن پهپاد و نقض قوانین تحریمی علیه مسکو خبر داد.
سخنگوی ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اتحادیه اروپا بار دیگر از همه کشور‌ها می‌خواهد از حمایت روسیه به هر شکلی خودداری کنند. این جنگ، ماجراجویی غیرقانونی است که نقض منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی است.
رزمری دی‌کارلو گفت که سازمان ملل به طور کامل به حاکمیت، وحدت، استقلال و تمامیت ارضی اوکراین متعهد است و از روسیه خواست که طبق قوانین بین‌المللی به قوانین اوکراین در سرزمین‌هایی که تحت کنترل گرفته احترام بگذارد.
آمریکا روز دوشنبه سه فروند بوئینگ ۷۴۷ خطوط هوایی ایران را به بهانه ارائه خدمات باری به روسیه، در فهرست تحریم‌های مربوط به هواپیماهای ناقض قوانین کنترل صادارات ایالات متحده قرار داد.
«سرویس فدرال آنتی مونوپولی روسیه»(FAS)، ناظر ضد انحصار این کشور روز گذشته اعلام کرد گوگل اقداماتی برای اصلاح موارد نقض قانون آنتی تراست در گوگلی پلی انجام داده است.
لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت: کشورهای غربی و به خصوص آمریکا از دلار استفاده منفی کردند و قوانین سازمان تجارت جهانی را برای خودشان تفسیر و تحلیل کردند.
۵ شرکت فناوری به دلیل نقض قوانین محتوای آنلاین با اقدامات تنبیهی راسکامنادزر، رگولاتور ارتباطات روسیه مواجه شده اند.
بسیاری از کشورهای اروپایی که همه ساله و در تابستان با موج شدید گرما و در نتیجه بحران انرژی رو به رو می‌شدند، امسال و به واسطه پیامدهای ویرانگر جنگ روسیه و اوکراین با مشکلات صد‌چندانی در این حوزه رو به رو هستند؛ کشورهایی مثل اسپانیا که به ناچار اخیراً قوانین سختگیرانه‌ای برای مدیریت مصرف انرژی وضع کرده‌اند.
حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: متاسفانه ما رتبه ۱۲۰ نمونه‌گیری در دنیا را داریم، درحالی‌که انجام «تست انبوه» یکی از ابزارهای بسیار مهم در بررسی و برآورد اپیدمی در هر کشوری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ