وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی تیم های ملی این رشته بازدید کرد. وی در این بازدید به ملی پوشان وعده داد پاداشی که از سوی هیات رئیسه مصوب شود را پرداخت خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست کنفدراسیون آسیا را هم برعهده گرفته، در نشست امروز خود به شدت از وعده‌های وزیر قبلی ورزش انتقاد کرد.
با وجود گمانه زنی های بسیار در خصوص سرپرست جدید وزارت ورزش، حمید سجادی همچنان مشغول فعالیت به عنوان وزیر ورزش است.
سجاد شهباززاده با چند تیم لیگ برتری مذاکرات خود را شروع کرده و به زودی اردوی آبی‌ها را ترک خواهد کرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی از روادید برای حضور در مسابقات بین‌المللی با تاخیر صادر می‌شود و بارها وزارت امور خارجه در تسریع شدن این روادید به فدراسیون‌های ما کمک کرده است.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
معاون بهره‌برداری شرکت فاضلاب تهران از تولید ۹۷۰ مگاوات ساعت برق در نیروگاه‌های خورشیدی تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران و ساختمان‌های ستادی این شرکت در سال گذشته خبر داد.
بار‌ها شنیده‌ایم که وقتی یک فرد از رخداد یا ماجرایی بسیار عصبانی و خشمگین می‌شود، می‌گوید کفرم را بالا آورده است. حالا به نظر می‌رسد تصمیم هفته قبل دولت برای ماجرای تغییر ساعت کار ادارات برای کارکنان دولتی از ساعت ۶ تا ۱۳ و کارکنان ستادی دستگاه‌های دولتی از ساعت ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ کفر اکثریت افراد درگیر با این موضوع را در آورده است
بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی، ساعت کاری کارکنان ستادی دستگاه‌های دولتی به ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ تغییر کرده است. پیش از این ساعت کاری همه کارکنان دولت ۶ تا ۱۳ اعلام شده بود.
بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی، ساعت کاری کارکنان ستادی دستگاه‌های دولتی به ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ تغییر کرده است. پیش از این ساعت کاری همه کارکنان دولت ۶ تا ۱۳ اعلام شده بود.
حوالی ساعت ۴:۳۰ صبح نهم اردیبهشت ماه خودرویی به 2 طلبه ای در ایستگاه اتوبوس خیابان شهدا صفائیه قم حمله کرد. راننده پس از مصدوم کردن آن‌ها پیاده شده و یکی از آنها را مورد ضربات شدید چاقو قرار داد. یکی از طلاب مورد ضربات شدید چاقو از ناحیه گردن و پهلو قرار گرفته است. نام این طلبه سجاد جهانگیری است این طلبه جوان که دو فرزند کوچک دارد.
با گذشت نزدیک به 72 ساعت از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، همچنان جزییات و ویدیوهای این اتفاق تلخ در صدر اخبار قرار دارد.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و ۱۷ همراهش امروز در استان کرمان سقوط کرد و تا ساعت ۲۰ امشب یک کشته داشته است. حال حمید سجادی وزیر ورزش مساعد نیست و او دچار خونریزی مغزی و راهی اتاق عمل جراحی شده است
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و ۱۷ همراهش امروز در استان کرمان سقوط کرد و تا ساعت ۲۰ امشب یک کشته داشته است. حال حمید سجادی وزیر ورزش مساعد نیست و او دچار خونریزی مغزی شده
فدراسیون تکواندو در اقدامی عجیب، برای دیدار سجادی و ساعی، از تصویری فتوشاپی استفاده کرد.
رئیس فدراسیون تکواندو با تشریح مسائل مطرح شده در دیدارش با وزیر ورزش و جوانان گفت: نشست خوبی با آقای سجادی داشتیم و دغدغه اهالی تکواندو را به ایشان منتقل کردم.
رئیس فدراسیون تکواندو با تشریح مسائل مطرح شده در دیدارش با وزیر ورزش و جوانان گفت: نشست خوبی با آقای سجادی داشتیم و دغدغه اهالی تکواندو را به ایشان منتقل کردم.
رئیس فدراسیون تکواندو، گفت: سجادی از دوستان قدیمی و از رفقای خوب من است، اگر‌گلایه‌ای بود شخصی نبود.
هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو گفت: از روزی که رئیس فدراسیون شدم، وزیر ورزش را ندیدم! سجادی در گزارش‌های خود اول از مدال‌های تکواندو می‌گوید اما بچه‌های ما را نمی‌بیند!
رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج نیز گفته است که در 72 ساعت گذشته تاکنون 37 نفر بر اثر مسدومیت با اتانول به این بیمارستان مراجعه کرده و در حال درمان هستند.
ساعتی قبل افراد مسلح حجت الاسلام سجاد شهرکی را مقابل در مسجد مولای متقیان واقع در خیابان جمهوری زاهدان به گلوله بستند.
در آستانه مسابقه برگشت دو تیم بانک شهر و ستارگان ساری، تیم بانک شهر از فدراسیون خواست تا در مورد استفاده از سجاد غلامی از فدراسیون کشتی اعلام نظر شود.
این ویژه‌برنامه سعی در نگاهی متفاوت به پشت‌پرده‌های رسانه‌ای اتفاقات اخیر داشته و تا کنون میزبان مهمانانی از جمله علی علیزاده، داریوش سجادی و ‌.. بوده است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: رقابت نزدیک نشانه رشد است و اعضای مجمع سعی کردند به درستی با برنامه دوستان و سوابق عزیزان آشنا شوند که امروز رقابت نزدیک دیدیم.
روز تاسوعای حسینی مراکز اهدای خون وصال، شهرری، تهرانپارس، ستاری، پیروزی از ساعت ۸ الی ۲۴ و مراکز صدر، چیذر، نارمک، شهریار، ورامین و تیم‌های سیار اهدای خون واقع در بیمارستان خیریه صدیقه الزهرا (س) شهرری، هیئت سجادیه اسلامشهر از ساعت ۱۷ الی ۲۴ و تیم امام زاده جعفر (ع) پیشوا نیز از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در خدمت داوطلبان اهدای خون هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ