یاپ استام، برنده سه گانه با لباس منچستریونایتد، از حضور در کادر مربیگری اریک تن هاخ، سرمربی جدید این تیم، استقبال می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل لانس از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت از جذب راسموس هویلند که او را مهاجمی گلزن توصیف کرد خوشحال است.
نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در حالی پیرامون باشگاه‌های بزرگی چون منچستریونایتد، آرسنال و میلان مطرح شده است که این بازیکن واکنش باورنکردنی به این موضوع داشته است.
یک رسانه ایتالیایی می‌گوید باشگاه عربستانی النصر به دنبال جذب آندره اونانا از اینتر است. منچستریونایتد هم مدتی است برای به خدمت گرفتن این دروازه‌بان تلاش می‌‌کند.
منچستر یونایتد به جذب جان بیلو دروازه بان هلندی تیم فاینورد در کنار آندره اونانا دروازه بان تیم اینتر علاقه‌مند است.
منچستریونایتد با کسب پیروزی 4-1 مقابل چلسی به رده سوم لیگ برتر صعود کرد.
تیم فوتبال منچستریونایتد با شکست مقابل سویا از صعود به جمع چهارتیم برتر لیگ اروپا بازماند.
تیم فوتبال منچستریونایتد موفق شد به پیروزی قاطع در لیگ اروپا برسد.
«خجالت‌آور»، «افتضاح» و «رسواکننده». این‌ها کلماتی بودند که گری نویل، کاپیتان سابق منچستر یونایتد پس از عملکرد خجالت‌آور این تیم در شکست هفت بر صفر مقابل لیورپول به زبان آورد.
تیم فوتبال لیورپول با نتیجه ۷ بر صفر منچستر یونایتد را در هم کوبید.
لیورپول خود را برای دیدار فردا، یکشنبه، مقابل منچستر یونایتد در آنفیلد آماده می‌کند و صلاح بی‌تاب ادامه‌دادن روند خوبش مقابل این تیم است.
منچستریونایتد با برتری 3-1 مقابل وستهام به دور بعدی جام حذفی انگلیس صعود کرد.
تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل بارسلونا به پیروزی رسید تا شیاطین سرخ به مرحله بعدی لیگ اروپا صعود کنند.
مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، به ستاره بی‌چون و چرای این تیم تبدیل شده و جای خالی کریستیانو رونالدو را به خوبی پر کرده است.
مدیران منچستریونایتد قصد دارند نظر بازیکنان تیم زنان و مردان این باشگاه را درباره بازگشت میسون گرین‌وود، مهاجم انگلیسی، جویا شوند.
بازیکنان تیم زنان منچستریونایتد با بازگشت میسون گرین‌وود به تیم مردان باشگاه مخالفت کردند. گرین‌وود با اتهام تجاوز مواجه بود ولی اخیرا از طرف یک دادگاه از اتهاماتش تبرئه شد.
تیم فوتبال منچستریونایتد در دیدار حساس هفته بیستم لیگ برتر انگلیس برابر منچسترسیتی به پیروزی بزرگ دست یافت.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، بعد از پیروزی تیمش در دربی شهر منچستر می‌گوید شیاطین سرخ حالا به یک تیم واقعی و متحد تبدیل شده‌اند.
تیم فوتبال منچستریونایتد در دیدار حساس هفته بیستم لیگ برتر انگلیس برابر منچسترسیتی به پیروزی بزرگ دست یافت.
هواداران تیم منچستریونایتد بعد از جدایی تلخ رونالدو، شعار معروف او را تغییر دادند.
تیم فوتبال منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف بارسلونا می‌رود و بایر لورکوزن با سردار آزمون هم با
تیم فوتبال منچستریونایتد در اولین دیدارش در خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب سوسیداد شد.
تیم فوتبال منچستریونایتد در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس ، توانست با پیروزی مقابل آرسنال ، اولین شکست این تیم در لیگ جزیره را رقم بزند.
منچستریونایتد امروز در زمین ساوتهمپتون 0-1 پیروز شد تا با کسب دومین پیروزی متوالی در لیگ برتر، کاملا از بحران فاصله بگیرد.
اریک تن هاخ کریستیانو رونالدو را روی طناب انداخت و او را در مقابل هم تیمی هایش تحقیر کرد.تن هاخ از سیرک رونالدو خسته شده است. او آن را تهدیدی برای کار خود در بازسازی تیم می‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ