استقلال به سختی مس کرمان را شکست داد و دلیل اصلی می تواند حضور پرتعداد بازیکنان تیم میهمان پشت توپ زمان حمله آبی ها بوده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که صعود استقلال خوزستان می‌توانست یک اتفاق شیرین برای اهوازی‌ها محسوب شود، اختلافات شکل گرفته اکنون ناامیدی بزرگی را در خصوص آینده این تیم شکل داده است.
احمد محمدی که فصل قبل دیدار استقلال و مس رفسنجان را سوت زده بود، این بار در جام حذفی برای آبی‌ها قضاوت می‌کند.
استقلال ملاثانی با درخشش دو مهاجم با تجربه خود به برد ارزشمندی برابر مس کرمان رسید.
استقلال بعد از پیروزی چهار گله مقابل ملوان و برتری سه گله برابر مس کرمان، این بار در آزادی سه گل به رضا عنایتی و نفت مسجد سلیمان تقدیم کرد تا پیشروی آبی ها به سمت صدر جدول ادامه داشته باشد.
باشگاه استقلال این بار با صدور اطلاعیه جدیدی، به حواشی دیدار با مس کرمان واکنش نشان داد.
اقدام زیبای قایدی و مطهری پیش از شروع مسابقه مس و استقلال؛ دو ستاره آبی ها، کاپشن خود را به کودکان همراه دادند تا از سرما در امان بمانند.
استقلال با برد مقابل مس کرمان می‌تواند به سه امتیازی پرسپولیس در رده دوم جدول برسد.
تصاویر مخابره شده از تمرین امروز استقلال نشان می دهد، محمد محبی مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با مس کرمان ندارد.
آبی‌ها در بازی مقابل مس رفسنجان در حالی توانستند برای دومین بازی متوالی کلین شیت کنند که بخش زیادی از این موفقیت را مدیون مدافع برزیلی خود بودند.
آبی‌ها در بازی مقابل مس رفسنجان در حالی توانستند برای دومین بازی متوالی کلین شیت کنند که بخش زیادی از این موفقیت را مدیون مدافع برزیلی خود بودند.
تیم فوتبال استقلال که برای دیدار با مس رفسنجان تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار نداشت، با تکرار این اتفاق تلخ برای بازی با تراکتور مواجه شده است.
در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.
در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.
با توجه به محرومیت سه مهره کلیدی استقلال در بازی امروز، شاهد تغییرات زیادی در ترکیب آبی ها نسبت به بازی قبل خواهیم بود.
استقلال با برتری درخانه گل‌گهر سیرجان ۱۴ امتیازی شد و با یک بازی کمتر به پرسپولیس در صدر رسید. همچنین توقف فولاد خوزستان مقابل مس کرمان نیز باعث شد که شیرینی این برد برای آبی‌ها دوچندان شود
زبیر نیک نفس هافبک تیم استقلال که به دلیل مصدومیت در بازی با مس به میدان نیامد امروز در تمرین آبی ها پا به توپ شد.
تیم استقلال روز گذشته تمرین ریکاوری خود را انجام داد و بازیکنانی که در ترکیب بازی با مس قرار داشتند، تمرین سبکی را پشت سر گذاشتند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که سرمربی استقلال هنوز به ترکیب اصلی تیمش دست پیدا نکرده است، گفت: مس کرمان برابر استقلال تدافعی بازی کرد اما کم تجربگی بازیکنانش باعث شکست این تیم شد.
استقلال در مصاف با مس کرمان اگر چه به سختی و با یک گل پیروز شد اما کسب 6 امتیاز در سه بازی نشان می دهد مربی پرتغالی شروع معقولی در جمع آبی ها داشته است.
معاون اجرایی باشگاه استقلال در اواسط نیمه اول دیدار این تیم برابر مس کرمان اعلام کرد به دلیل نشان دادن تبلیغات محیطی توسط تلویزیون، این تیم نیمه دوم به زمین نخواهد آمد.
شاگردان ساپینتو در حضور هواداران بانوی استقلال، به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده مس کرمان رفته اند.
در چهار تقابل قبلی استقلال و مس کرمان، آبی های پایتخت در پایان 90 دقیقه موفق به غلبه بر حریف خود نشده اند.
از آخرین دیدار استقلال و مس در لیگ برتر ۹ سال می‌گذرد و دو تیم پیش از این در تاریخ رقابتهای لیگ برتر ۱۶ بار به مصاف هم رفته بودند.
آخرین گزارش‌ها از روند درمانی نیک نفس حکایت از این دارد که هافبک استقلال به بازی پنجشنبه برابر مس نمی‌رسد، اما می‌تواند از ۲ الی سه روز دیگر، به تمرینات تیمی شاگردان «ریکاردو ساپینتو» اضافه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ