سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دومین فصل حضورش در تیم اصفهانی، به دنبال آن است که اتفاقات خوبی را برای هواداران این تیم رقم بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شقاقی شهری می‌گوید: به صراحت باید بگویم که هنوز تکلیف ما با اقتصاد روشن نیست و همچنان در موج دوم اقتصاد یعنی انقلاب صنعتی، آن هم در فرآیند پایین‌دستی آن یعنی بنگاه‌های صنعتی غیررقابتی، رانتی و بدون بهره‌ور، مانده‌ایم. وقتی لایحه برنامه هفتم که توسط دولت ابراهیم رئیسی ارائه شده را مطالعه کردم واقعاً نگران شدم چراکه تفکر نگارندگان آن همچنان حول محور موج دوم اقتصاد است درحالی‌که جهان پنجاه سال است که از این موج عبور کرده است.
این نوع تفکر در رابطه تان به شما یادآوری می کند که دائماً تغییر خواهید کرد و با افراد مختلف در یک نفر آشنا خواهید شد. همانطور که چیزهای غیرمنتظره را در آغوش می گیرید، هم شما را سرپا نگه می دارد و هم سازگاری را تقویت می کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعات ضروری مورد تأکید رهبر انقلاب، جهاد تبیین است که تصور می‌کنم بخش عمده این رسالت برعهده دوستان صداوسیما است.
علیرضا سلیمی گفت: این‌که یک بخشنامه را اصلاح کنند یک موضوع است، اما اصل قصه و اصل این تفکر خطرناک است و نوعی توهین به مجلس شورای اسلامی به‌شمار می‌رود، مجلس "آقا اجازه" نیست. بعضی‌ها فکر کردند که هرچه می‌گویند مجلس شورای اسلامی باید عمل کند.
معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بر اساس پژوهش‌ها، ایده‌های مختلفی درباره ارتباط زبان، فرهنگ و تفکر وجود دارد؛ برخی در دیدگاه خود، رابطه زبان و فرهنگ را از نوع هم‎پوشانی تلقی می‌کنند و نه شمول یعنی اینکه یکی زیر مجموعه دیگری نیست. زبان و فرهنگ دو مقوله کاملاً بهم پیوسته‎اند و بخشی از هم هستند لذا زبان و فرهنگ رابطه متقابلی باهم دارند.
اگر قرار است با چالش‌های قرن حاضر روبرو شویم از تغییرات آب و هوایی گرفته تا کمبود مواد غذایی دولت‌ها، شرکت‌ها و کارآفرینان از سرتاسر جهان باید با یکدیگر همکاری کنند و از نوع تفکر خلاقانه و جسورانه‌ای که ما را به سیاره ماه رساند استفاده کنند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست مشاوران امور ایثارگران وزارت صمت گفت: باید روحیه از خودگذشتگی و ایثار را در جامعه نهادینه کرد تا تولید و کیفیت ارتقاء یابد.
ممکن است برخی مدعی عدم همراهی مجلس با این وزارت خانه شوند که در پاسخ باید یادآور شویم، مجلس در این حوزه هم مانند دیگر حوزه‌ها یاریگر دولتمردان بوده و هست؛ اما از جانب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچ نیازی در این زمینه اعلام نشده و متاسفانه تا به امروز هیچ طرح و لایحه جدیدی از طرف ایشان به مجلس ارائه نگشته است. بالاخره مجلس که نمی‌تواند برای ایشان طرح یا لایحه طراحی کند!
کتاب گراندین قابلیت تفکر بصری و دیداری را نشان می‌دهد. گراندین به راحتی به "خاطرات تصویری واضح" دوران کودکی خود از طریق "تصاویر و فیلم‌های سه بعدی" در ذهن اش دسترسی پیدا می‌کند. او حتی می‌تواند بلند شدن و فرورفتن سورتمه را هنگام برخورد با شیب احساس کند.
کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه نشریه فرانسوی بازوی رسانه‌ای یک جریان و تفکر خاصی در فرانسه است، گفت: ما باید در خصوص اهداف بلند مدت و وابستگی‌های این نشریه اطلاع رسانی کنیم.
خبرنگار و کارشناس فوتبال عمان قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ را لایق این تیم دانست و درباره عملکرد تیم ملی ایران گفت: انتظارات از بهترین تیم قاره آسیا خیلی بیشتر بود.
مربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: نتیجه تکواندو در مسابقات جهانی مکزیک از لحاظ رتبه‌ای خوب نبود، اما باید قبول کنیم جوانگرایی کردیم و باید صبور باشیم.
سجادی تصریح کرد: فوتبال پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. باید به فکر تقویت تیم ملی باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. زحمات کارلوس کی‌روش بر هیچ کس پوشیده نیست و مواضع، نگرش و تفکر وی برایمان قابل احترام و عملکرد او مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: باید با تفکر بسیجی و با رویکردی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت، صنعتگران برای پیشرفت کشور فعالیت کنند.
امام جمعه قم با بیان اینکه بسیجی پیرو مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است گفت: بسیج به همین دلیل باعث خشم دشمنان شده و اگر امروز می‌بینیم صدای شیاطین با کینه توزی از رسانه‌های دیکتاتور معابانشان بر علیه بسیج به کار گرفته می‌شود، برای این است که می‌دانند تا روحیه و تفکر بسیجی در میان ملت ایران موج آفرینی می‌کند، آمریکا و صهیونیست‌ها و دنباله رو‌های آن‌ها در منطقه کاری از پیش نخواهند برد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بارزانی‌ها هم بدانند که اگر موجودیت خود را می‌خواهند، باید تفکر تجزیه طلبی را کنار بگذارند، گروهک‌های تجزیه طلب ایرانی را طرد کنند و به جای وابسته بودن به بیگانگان دلبسته مردم باشند.
رسانه ملی متعلق به عموم است نه یک فرد یا یک جناح و تفکر خاص. اینکه در شرایط ویژه مثل ناآرامی‌های اخیر برای خالی نبودن عریضه چند صاحبنظر هم از جناح و جمع دیگر مجال حضور در تلویزیون را پیدا کنند، این مشکل بزرگ رسانه ملی را حل نخواهد کرد. رسانه ملی باید همیشه «ملی» باشد نه فقط در مواقع اضطرار!
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهارداشت: دشمن دارد جنگ قومی و مذهبی را مطرح می کند و ما باید در این حوزه کار کنیم؛ هر روز نیاز بیشتری به تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی را در کشور احساس می‌کنیم.
داور بین المللی فوتبال ایران می گوید تا زمانی که تفکر عوض نشود، VAR هم به ایران بیاید فایده ای نخواهد داشت.
داور بین المللی فوتبال ایران با اشاره به نیاز فوتبال باشگاه‌های کشور به استفاده از کمک داور ویدئویی گفت: با تفکرات فعلی VAR هم مشکلی را حل نخواهد کرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید تکلیف جریانات سیاسی مختلف نسبت به بیانیه موسوی مشخص شود و اگر تفکر میرحسین با اصلاحات انطباق دارد، باید اعلام شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید تکلیف جریانات سیاسی مختلف نسبت به بیانیه موسوی مشخص شود و اگر تفکر میرحسین با اصلاحات انطباق دارد، باید اعلام شود.
در هفته ای که پشت سر گذاشتیم شاخص کل بورس توانست کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را حفظ کند. همچنین خبرهای خوبی از مذاکرات برجامی مخابره نشد. سهام دلاری بخریم یا ریالی؟
همه باید در مجلس، دولت و قوه قضائیه بدانیم که در دوران بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای تحول در کشور قرار داریم و دوست و دشمن توجه شان به ایران است، بنابراین باید این تفکر در همه به‌وجود بیاید که در کنار هم بتوانیم گام های مهمی برای حل مشکلات مردم و توسعه کشور برداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ