وزیر حقوق بشر یمن تاکید کرد که جنایت های ائتلاف متجاوز سعودی در سایه سکوت جامعه بین الملل به صورت روزانه جریان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه های اجتماعی با آژانس ملی جرم و جنایت انگلیس(NCA) همکاری می کنند تا پست های قاچاقچیان انسان را ردیابی و پناهجویان را به گذر از کانال  مانش با قایق تشویق می کنند.
نیروی پلیس در آمریکا با سازندگان ناوگان خودروهای خودران مانند وایمو و کروز ارتباط برقرار کرده تا به تصاویر ویدئویی  وسایل نقلیه برای حل  جنایات و جرم ها دست یابد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که به آمریکایی ها اجازه نمی دهیم به بهانه های مختلف حتی در یک وجب از خاک سرزمین ما حضور داشته باشند.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تنها باعث گسترش مقاومت می شود و هرگز نمی تواند منجر به تضعیف اراده فلسطینیان شود.
«در منطقه ای که نرخ های جرم و جنایت در آن بسیار بالاست، شهروندان کشورهای مختلف قاره آمریکا بیش از همه طرفدار این ایده بوده اند که دولت هایشان با مجرمان و خلافکاران بر پایه سیاست "مشت آهنین" رفتار کند».
وزیر خارجه سوریه در دیدار با سفرا و روسای نمایندگی‌ های دیپلماتیک در این کشور بر ضرورت واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به دمشق و محکوم کردن آن تاکید کرد.
گروه های مقاومت فلسطینی به عملیات مقاومتی شامگاه جمعه در قدس اشغالی که به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست ها منجر گردید، واکنش نشان دادند.
علاوه بر عاملان جانی و خیانتکار، پشتیبانان اصلی و بوجود آورندگان داعش نیز در این جنایت شریک هستند. آنها آن‌قدر دروغگو، سیاه‌دل، رسوا و منافق هستند که در حرف، پرچم حقوق بشر را بالا می‌برند اما در عمل، گروههای خطرناک تروریستی را بوجود می آورند.
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، گزارش جنایت های رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی را در اختیار نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور کودکان قرار داد.
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین را محکوم کرد.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین نشان دهنده دروغ بودن ادعاهای حقوق بشری برخی کشورها است.
اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: چند نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حال فرار از کشور از مرز ماکو دستگیر شدند.
اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: چند نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حال فرار از کشور از مرز باکو دستگیر شدند.
مقابله با تهدید رسانه‌ای باید ناظر بر داخل باشد؛ اگر دشمن می‌تواند با مردم حرف بزند؛ ما چرا نتوانیم؟ پاسخ ایران اینترنشنال، تهدید ریاض نیست. سعودی باید تنش از بابت ایران بلزرد، اما به سبب جنایت‌های بی‌شمارش در پهنه غرب آسیا.
ماجرای شعله های سرکش جنایت سیاه
گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگر در تمام نقاط تماس شدند.
شهروندان سوری ساکن حومه غربی و شرقی استان دیروز الزور در مخالفت با اقدامات و جنایت های شبه نظامیان وابسته به تروریست‌های آمریکایی تظاهرات کردند.
دولت سوریه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی و مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» خواستار تحرک فوری سازمان ملل برای توقف جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین شد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت های رژیم صهیونیستی در جنین و کرانه باختری بی پاسخ نخواهد ماند.
سخنگوی وزارت حقوق بشر یمن تاکید کرد که جنایت های ائتلاف متجاوز سعودی – آمریکایی علیه شهروندان یمنی در حد جنایت جنگی است.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس تاکید کردند که جنایت های رژیم صهیونیستی هیچ تاثیری بر اراده ملت فلسطین ندارد و فلسطینیان به گزینه مقاومت پایبند هستند.
حامیان فلسطین در شبکه های مجاری اقدام به افشاگری جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها کردند.
فلسطینان ساکن شمال سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تظاهرات کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ