گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگر در تمام نقاط تماس شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسموتریچ روز جمعه از ارتش این رژیم خواسته برای تامین امنیت شهرک‌نشینان اشغالگر تلاش بیشتری انجام دهد.
همزمان با تشدید حملات شهرک‌نشینان اشغالگر علیه فلسطینیان تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، هر روز فراخوان‌ها برای تشکیل کمیته‌های حمایت مردمی جهت مقابله با این جنایات بیشتر می شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ‏مقاومت، پاسخ طبیعی و مشروع ملت فلسطین در برابر تروریسم، اشغالگری و آپارتاید است و رژیم صهیونیستی با تداوم جنایت و شرارت، عمر خود را کوتاه‌تر می‌کند.
دبیرخانه اتحادیه عرب با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شیخ خضر عدنان، مسئولیت کامل هر گونه عواقب این جنایت را به عهده رژیم اشغالگر دانست.
اسماعیل رضوان یکی از اعضای ارشد جنبش حماس با تأکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی علیه شهید عدنان بی‌پاسخ نخواهد ماند، گفت که این شهید به اسطوره مبارزه و مقاومت علیه رژیم اشغالگر تبدیل شد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: از شورای امنیت می‌خواهیم که به مسئولیت خود عمل کند و برای پایان دادن به اشغالگری و تضمین حمایت از حقوق مردم فلسطین اقدام قاطعانه انجام دهد.
جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در «اریحا» به دست نظامیان صهیونیست، اتحاد ملت فلسطین را برای دفع تجاوزات رژیم اشغالگر خواستار شد.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تنها باعث گسترش مقاومت می شود و هرگز نمی تواند منجر به تضعیف اراده فلسطینیان شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به جنایات افسارگسیخته شهرک‌نشینان اشغالگر در کرانه باختری به ویژه نابلس تحت حمایت کابینه رژیم صهیونیستی به شدت هشدار داد.
رزمندگان مقاومت در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر، شهرک صهیونیست نشین «حومش» در جنوب جنین را هدف تیراندازی گسترده قرار دادند.
سخنگوی گردان های قدس تأکید کرد که مقاومت و درگیری‌ها با رژیم اشغالگر ادامه دارد و جنایات دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین، رزمندگان مقاومت را به سوی اقدامات جهادی بیشتر سوق خواهد داد.
شماری از حامیان ملت فلسطین در شهر بن آلمان به نشانه همبستگی با ملت فلسطین تجمع کرده و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کردند.
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به تهاجم امروز نظامیان رژیم آپارتاید صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری، سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب نسبت به این جنایات را مایه شرمساری دانست.
جنبش جهاد اسلامی از عملیات مقاومتی روز چهارشنبه در الخلیل به عنوان پاسخ مشروع به جنایات صهیونیست ها یاد کرد.
یکی از خیابان‌های شهر «سانتا کلارا دل مار» در آرژانتین با هدف تاکید بر همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، به اسم «فلسطین» نامگذاری شد.
گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگر در تمام نقاط تماس شدند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای با تأکید بر وفاداری به خون شهدا تا پایان اشغالگری، تشدید مقاومت را برای پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی خواستار شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به جنایت صهیونیست ها در نابلس تأکید کرد که رژیم اشغالگر از جنایات خود پشیمان خواهد شد.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرد و با زائران اربعین هم‌قدم شد. وی همچنین در مسیر پیاده‌روی اربعین از موکب نداء الاقصی در عمود ۸۳۳ طریق الحسین بازدید کرد. در این موکب در کنار تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویری از شهدای مقاومت به چشم می‌خورد و نماد‌هایی از جنایات رژیم اشغالگر قدس به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده است که سردار قاآنی با حضور در این موکب ضمن بازدید از فعالیت جمعی از فلسطینی‌ها در مسیر اربعین، با برخی از فعالان حوزه فلسطین گفتگو کرد.
شورای جهانی کلیساها طی بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کرد و از مجامع بین المللی خواست تا مانع رژیم صهیونیستی شوند.
جنبش فتح در واکنش به شهادت سه نفر از مجاهدان خود در حمله صبح امروز رژیم صهیونیستی به نابلس اعلام کرد که جنایات رژیم اشغالگر نتیجه ای جز اصرار این جنبش بر مقابله با این رژیم نخواهد داشت.
سپاه در بیانیه با محکومیت شدید جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد: خطای محاسباتی صهیونیست‌ها موجب فروپاشی رژیم اشغالگر می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: جای تأسف است که مدعیان دروغین حقوق بشر، از جنایات روزمره رژیمی اشغالگر علیه مردم کشوری تحت اشغال، با عنوان «حق دفاع از خود» حمایت می‌کنند!
منابع فلسطینی از ارتکاب جنایتی جدید توسط رژیم صهیونیستی در حمله به جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ