مقابله با تهدید رسانه‌ای باید ناظر بر داخل باشد؛ اگر دشمن می‌تواند با مردم حرف بزند؛ ما چرا نتوانیم؟ پاسخ ایران اینترنشنال، تهدید ریاض نیست. سعودی باید تنش از بابت ایران بلزرد، اما به سبب جنایت‌های بی‌شمارش در پهنه غرب آسیا.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال تابستان، فقط گوشه‌ای از بلایایی که در راه هستند به چشم ما آمد، داغی هوا و کم‌آبی و بی‌برقی. مسوولان محترم! فریفته بارش‌های اتفاقی و پراکنده و بی‌حاصل نشوید، نه اقلیمی عوض می‌شود و نه ایران اروپا و نه اروپا ایران. هنوز هم می‌توانیم با بسیج ملی امکانات تبعات بلایی را که در راه است و فعلا فقط طلیعه‌اش را دیده‌ایم، کمتر کنیم. راستگویی و راست‌کرداری مسوولان و پرهیز از کتمان حقیقت و قبول خطا‌ها نخستین و مهم‌ترین گام برای مقابله ملی با آسیب‌های در راه است.
واکنش بازار ایران نسبت به یک چینی لوکس در مقابل برندهای اسم و رسم‌دار مشخص نیست اما هونگچی در کشورهای حوزه خلیج فارس بسیار موفق عمل کرده است.
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ایران سپری در مقابل امنیت جامعه جهانی است، گفت: سه هزار و ۸۰۰ نفر در راه مبارزه با موادمخدر شهید شده‌اند.
رئیس جمهور در جریان سخنرانی خود در دانشگاه کاراکاس گفت: تجربه ۴۴ ساله ملت ایران نشان می‌دهد تنها راه در مقابل دشمن، ایستادگی و مقاومت است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در دیدار فعالان اقتصادی ایران و ونزوئلا گفت: راه خنثی کردن تحریم‌ها و بیمه کردن اقتصاد کشور، به سرانجام رساندن کارهای بزگ اقتصادی است
عضو تیم ملی تکواندو ایران با برتری مقابل حریف نروژی خود راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب مدال به مصاف نماینده کره جنوبی برود.
محققان ایرانی طی یک پژوهش، اثر آنتی اکسیدانی عصاره غشا آمنیوتیک انسان بر سلول‌های فیبروبلاست را بررسی کردند. نتایج این پژوهش نشان داد، این عصاره اثر ضدپیری دارد.
 سینا مقیمی موفق شد با برتری مقابل حریفان خود، جواز حضور در جمع 16 تنیسور برتر تور جهانی را به دست آورد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته نخست خود در لیگ ملت‌ها برای سی‌امین بار در تاریخ برابر لهستان قرار خواهد گرفت.
«ماهر مزهر» تأکید کرد که مقاومت تنها راه مؤثر و اثبات شده برای پس گرفتن حقوق ملت فلسطین از دشمن صهیونیستی و مقابله با جنگ تمام‌عیار این دشمن علیه مردم و مقدسات فلسطین است.
اعضای یگان نیرو‌های ویژه دریایی سپاه از نخبگان نظامی ایران هستند که گلچینی از تمام نیرو‌های سپاه هستند. افراد این نیرو قابلیت مقابله و هجوم از راه دریا، خشکی و هوا را دارند. یعنی هر نیرو مواردی از قبیل: غواصی، چتربازی، زندگی در شرایط سخت، کار در ارتفاع، بقاع، انواع تیراندازی، تصرف ساحل، تسخیر شناور، رهایی گروگان و ... را آموزش می‌بینند.
نماینده ایران در صورت برتری در مرحله چهارم مسابقات اسنوکر انتخابی قهرمانی جهان به جدول اصلی این مسابقات راه پیدا خواهد کرد.
نماینده ایران در صورت برتری در مرحله چهارم مسابقات اسنوکر انتخابی قهرمانی جهان به جدول اصلی این مسابقات راه پیدا خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری مقابل عمان به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران و آفریقا باید با ارائه خدمات و شناسایی نیازمندی‌های مقابل، گام جدی‌تری در توسعه سرمایه‌گذاری‌ها و تجارت بردارند.
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه دهه آینده دهه ریاضت آبی در کشور است، بر ضرورت تهیه نقشه راه و الگوی برون رفت از بحران آب تاکید کرد.
چهره شاخص و عنوان‌دار کشتی ایران و جهان در رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی به میدان می‌رود.
در آستانه دیدار مقابل ولز، کی‌روش باید بداند بدترین تصمیمش در مصاف با انگلیس چه بوده و راهکار کارآمدی برای خروج تیم از این شرایط داشته باشد.
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران به جمع هشت بازیکن برتر مسابقات کاپ آسیا راه یافت.
در بخش دیگری از پیام امیرعبداللهیان آمده است: امیدوارم جمهوری اسلامی ایران در همکاری با ‏کشورهای مستقل و دوست، از جمله جمهوری صربستان گام‌های ارزشمندی را در راه مبارزه واقعی با پدیده ‏شوم تروریسم و مقابله با سیاستهای فریب کارانه بازیگران سلطه گر بردارند.
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: کسری بودجه، رشد پایه پولی و کاهش صادرات نفت از عوامل اصلی رشد تورم در ایران است.
علی روشنی‌کیا اسنوکرباز ایران در مسابقات قهرمانی جهان حریفی از آمریکا را شکست داد و به جمع ۳۲ بازیکن برتر این رقابت‌ها راه یافت.
بیژن عبدالکریمی گفت: اقتدار تنها در کاربرد زور نیست؛ باید از ابزار‌های نرم هم برای فرو نشاندن خشم و نارضایتی بحق مردم استفاده کرد. این مواجهه یک ظرافت خاص می‌طلبد. من خواهان تضعیف قدرت سیاسی کشور نیستم. خطر تجزیه ایران برای من و هر ایرانی میهن دوستی جدی است، اما راه مقابله با تجزیه‌طلبی از طریق روش‌های سلبی نیست.
تیم ملی والیبال ایران امشب در دومین گام خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف مصر می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ