علاوه بر عاملان جانی و خیانتکار، پشتیبانان اصلی و بوجود آورندگان داعش نیز در این جنایت شریک هستند. آنها آن‌قدر دروغگو، سیاه‌دل، رسوا و منافق هستند که در حرف، پرچم حقوق بشر را بالا می‌برند اما در عمل، گروههای خطرناک تروریستی را بوجود می آورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سقوط هواداری از روی سکو در جریان دیدار بایرلورکوزن و لایپزیش همه تماشاگران را در شوک فرو برد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به سالگرد شهادت دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف نوشت: ملت‌ایران این حادثه تلخ را از یاد نمی‌برد.
بازیکن جوان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.
سرخیو ریکو، گلر اسپانیایی پی اس جی، که پس از سقوط از روی اسب به کما رفته بود، به تدریج در حال ریکاوری است اما در این مدت 20 کیلو کاهش وزن داشته است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه این جمعیت به یک حادثه رانندگی کیلومتر ۶۸ محور دامغان به سمنان امداد رسانی کرده است، گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر در دم جان باخت.
اهواز - شهرستان ایذه عصر امروز شاهد حادثه تلخ دیگری بود به طوری که آتش‌افروزی رسانه‌های معاند بسترساز مرگ یک نفر، شهادت یک مأمور نیروی انتظامی و مجروح شدن یک سرباز وظیفه شد.
این حادثه رانندگی ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد در مسیر قائمیه نرسیده به تنگ بوالحیات استان فارس رخ داده است.
اژه ای: حادثه فروریختن ساختمان متروپل حادثه حقیقتاً تلخ و ناگواری بود؛ اما اقدامات قضائی صورت گرفته در قبال این موضوع بعد از این حادثه تلخ، بسیار مجاهدانه و فوق‌العاده بود.
اژه ای: حادثه فروریختن ساختمان متروپل حادثه حقیقتاً تلخ و ناگواری بود؛ اما اقدامات قضائی صورت گرفته در قبال این موضوع بعد از این حادثه تلخ، بسیار مجاهدانه و فوق‌العاده بود.
دیدار تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در مرحله نهایی لیگ غرب آسیا با حادثه سقوط یک تماشاگر همراه بود.
افتخاری، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تهران گفت: خطاهای متعددی وجود داشت اما از لحاظ سیستماتیک با نقصی مواجه نبودیم و خطای انسانی دخیل بود.
این حادثه زمانی رخ داد که به دنبال وزش باد شدید، قلعه که به زمین متصل نبود، ناگهان به هوا برخاست و دختری که داخل آن مشغول بازی بود را با خود برد و با سیم‌های برق شهری نیز برخورد کرد.
بناب- حادثه تلخ رانندگی در محور بناب به ملکان دو کشته برجای گذاشت.
سهل انگاری پدر در تیوب‌سواری روی تالاب یخ‌زده چغاخور، باعث شد تا فرزندش و ۳ تن دیگر از گردشگران غرق شوند. توضیحات شاهدان صحنه حادثه و نیروهای هلال احمر را ببینید.
حادثه تلخ و گنگ بود، علت آتش هم نامشخص. خیلی زود نیرو‌های امدادی خود را به مهلکه رساندند. شلوغ شد، آن‌قدر شلوغ که صدابه‌صدا نمی‌رسید. انبوه جمعیت نیرو‌های امدادی در رنگ‌های مختلف خط کشیدند، خودرو‌های ماموران نجات هم شانه‌به‌شانه هم ایستاده بودند.
در حاشیه مراسم جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی مسی در معرض حادثه بدی قرار گرفت.
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد هفته جاری، وقوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در عصر چهارشنبه (٤ مهر) بود. حوالی ساعت ۱۷.۴۳ عصر روز چهارشنبه، یک فرد مسلح تروریست با ورود به حرم مطهر شاهچراغ شیراز به سمت زائران تیراندازی کرد. در این حادثه تلخ تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم مجروح شدند. شخص تروریست بعد از ورود تیم واکنش سریع پلیس و پس از مجروح کردن تروریست دستگیر شد.
این روزها در برخی مدارس شاهد اعتراض به حجاب هستیم. عدم اجرای سند تحول‌ بنیادین در سال‌های قبل و غفلت از تعلیم و تربیت چند ساحتی، موجب شده است تا برخی دانش آموزان شناختی از حجاب نداشته باشند.
نیروی انتظامی، به‌واقع در پی اصلاح اجتماعی به‌صورت «عمیق» و «ماندگار» است و نمی‌خواهد «دافعه حداکثری» بیافریند.
رئیس جمهور به وزیر کشور برای بررسی حادثه تلخ پیش آمده برای "مهسا امینی" دستور پی‌گیری و بررسی صادر کرد.
بامداد امروز گروهی خلافکار وارد خانه پی‌یر امریک اوبامیانگ شده و با اسلحه گرم این بازیکن را تهدید کردند.
بامداد امروز گروهی خلافکار وارد خانه پی‌یر امریک اوبامیانگ شده و با اسلحه گرم این بازیکن را تهدید کردند.
حادثه تلخ برای مربی تیم ملی ایران
رئیس دستگاه قضا در ادامه با بیان اینکه مصوبات شورای عالی شهرسازی لازم‌الاجراست، گفت: شهرداری و سایر دستگاه‌ها موظف به اجرا و لحاظ مصوبات شورای عالی شهرسازی هستند؛ لذا باید بررسی شود که در مورد ساختمان فروریخته آبادان این مصوبات لحاظ شده بود یا خیر؟ همچنین مجری پروژه نیز از جهات مختلف مسئولیت‌های سنگینی بر عهده دارد؛ بنابراین باید بررسی شود که این مجری به تکالیف خود عمل کرده بود یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ