فلسطینان ساکن شمال سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تظاهرات کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از اعتراضات شب گذشته فلسطین اشغالی در شهر کاپلان را مشاهده می‌کنید.
در دور جدیدی از اعتراضات مردمی علیه قانون اصلاح بازنشستگی در فرانسه، پلیس در شهر لیون با معترضان درگیر شد.
در دور جدیدی از اعتراضات مردمی علیه قانون اصلاح بازنشستگی در فرانسه، پلیس در شهر پاریس در برابر معترضان صف‌آرایی کرد.
معترضانی که علیه امانوئل ماکرون در مراسم بازدید از شهر لیون آمده بود، پلیس برای متفرق کردن آنها از گاز اشک‌آور استفاده کرد.
هزاران معترض در شهر «کیشیناو» پایتخت مولداوی امروز در اعتراض به گرانی سوخت و مواد غذایی تظاهرات برگزار کردند.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هزاران صهیونیست شامگاه امروز شنبه در شهر هرتزلیا در محکومیت کودتای قضایی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند و خواستار لغو برنامه نتانیاهو شدند.
صد‌ها تن از حامیان فلسطین در میدان تایمز شهر نیویورک آمریکا در اعتراض به حملات اسرائیل به مسجد الاقصی و فلسطینیان تجمع کردند. در تظاهرات سازمان‌دهی شده توسط سازمان‌های غیردولتی مسلمان در آمریکا، پرچم‌های فلسطین با عکس‌های مسجد الاقصی به اهتزاز درآمد. تظاهرکنندگان بنر‌هایی مانند «فلسطین را آزاد خواهیم کرد»، «قدس پایتخت فلسطین»، «فورا اسرائیل را خلع سلاح کنید»، «دست از مسجد الاقصی بردارید» و «اشغال را متوقف کنید» در دست داشتند. بسیاری از تظاهرکنندگان در میدان تایمز نیویورک تجمع کردند و شعار‌های "زنده باد فلسطین" و "فلسطین را آزاد کنید" سر دادند.
در جریان برگزاری تظاهرات مردمی در شهر «آتن» در اعتراض به حادثه برخورد ۲ قطاردر یونان، تا کنون ۱۴ پلیس کشته و زخمی شدند.
دانشجویان در مرکز شهر آتن پایتخت یونان در اعتراض به حادثه برخورد ۲ قطار در این کشور، تظاهرات کردند.
حقیقت پور گفت: من به وزرات کشور پیشنهاد می کنم پارک شهر تهران را برای کسانی که حرف اعتراضی دارند و حاضر به شیشه شکستن نیستند جا نمایی کند و آن‌ها که حرفی برای گفتن دارند در پارک شهر جمع شوند و با حفظ امنیت حرف شان را بزنند و کسی به آنها تعدی نکند.
ده ها نفر در شهر ملبورن استرالیا در حمایت از ملت فلسطین راهپیمایی و جنایات رژیم صهیونیستی را در اراضی فلسطینی محکوم کردند.
مردم یمن با برگزاری تظاهراتی گسترده در شهر صعده، اقدام موهن اخیر در سوئد را ناشی از فعالیت لابی صهیونیستی در این کشور دانستند.
صدها نفر از مردم آمریکا در شهر نیویورک در اعتراض به کمک‌های نظامی و مالی دولت این کشور به اوکراین، تجمع کردند.
ده‌ها هزار اسرائیلی شنبه شب در سه شهر بزرگ علیه برنامه‌های اصلاحات قضایی نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو تظاهرات کردند.
هزاران معلم در شهر لیسبون پرتغال در اعتراض به اوضاع نامساعد کاری و حقوق خود تظاهرات کردند.
گروهی از مردم در شهر ایروان پایتخت ارمنستان در اعتراض به انسداد گذرگاه «لاچین» تظاهرات کردند.
رسانه های عبری شامگاه شنبه از تظاهرات علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه وی در شهر حیفا خبر دادند.
تظاهرات جلیقه زردها در شهر پاریس در چهارمین سالگرد آغاز این جنبش در اعتراض به ناکامی های دولت فرانسه با صف آرایی گسترده نیروهای امنیتی و پلیس آغاز شد.
هزاران نفر در شهر برلین پایتخت آلمان امروز در اعتراض به هزینه‌ های میلیاردی کشورشان در عرضه سلاح به اوکراین و دامن زدن به درگیری های نظامی تظاهرات کردند.
هزاران نفر در شهر برلین پایتخت آلمان امروز در اعتراض به هزینه‌ های میلیاردی کشورشان در عرضه سلاح به اوکراین و دامن زدن به درگیری های نظامی تظاهرات کردند.
هزاران نفر در شهر مادرید اسپانیا روز پنج شنبه درپی فراخوان دو اتحادیه اصلی کارگری در این کشور و مطالبه برای افزایش حقوق و دستمزدها تظاهرات کردند.
ساکنان شهر درسدن در ایالت زاکسن آلمان امروز باردیگر در اعتراض به افزایش تعرفه های برق و ارسال تسلحیات به اوکراین از سوی این کشور دست به تظاهرات زدند.
در پی افزایش شدید هزینه‌های زندگی، در چندین شهر اروپا شهروندان به خیابان‌ها آمده و علیه سیاست‌های دولت در خصوص جنگ اوکراین به تظاهرات پرداختند.
صدها نفر از مردم آلمان در شهر لوبمین در شمال شرقی این کشور در اعتراض به سیاست های برلین علیه روسیه و ادامه صادرات سلاح به اوکراین، برای دومین روز پیاپی تظاهرات برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ