پتانسیل های چاپ سه بعدی زیستی  با کمک مهندسان دانشگاه نیوساوث ولز استرالیا گسترش یافته است. آنها یک بازوی رباتیک ابداع کردند که  می تواند به طور مستقیم روی اعضا و بافت های داخلی بدن چاپ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمانی که آستین خود را برای تزریق واکسن بالا می‌زنید، معمولا کدام طرف را ترجیح می‌دهید، بازوی چپ یا راست؟
فاطمه مقیمی به همین راحتی‌ها به جایگاه امروزی‌اش نرسیده است. او تا حالا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده. همه او را به چشم رقیب کاری نمی‌دیدند بلکه او را یک زن می‌دانستند همین موضوع، کار را برای خانم کارآفرین سخت‌تر کرده بود؛ «همیشه دوست داشتم به عنوان یک رقیب کاری به من نگاه کنند نه یک مزاحم. بدترین اتفاق برای من در این مدت، حسادت کسانی بود که با حضور یک زن در حرفه حمل و نقل مخالف بودند.»
یک فضانورد روس پرواز آزمایشی روی یک بازوی رباتیک را انجام داد. این فرایند بخشی از یک پیاده روی فضایی موفقیت آمیز در خارج ایستگاه فضایی بین المللی بود.
مقبرۀ «بانو دای» یکی از عجیب‌ترین کشفیات تاریخ باستان‌شناسی است. پیکرۀ این بانوی اشراف‌زادۀ چینی، بعد از دو هزار سال هنوز طوری سالم مانده که دست و پاهایش قابلیت خم شدن دارند و پوستش هنوز نرم است.
شجاع خلیل‌زاده در بازی دوستانه تراکتور و پیکان بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.
محققان با الهام از گل رز در حال باز شدن یک بازوی رباتیک ابداع کرده اند که می تواند اشیای ظریف را کنترل و جابه جا کند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نهاد کمیته امداد امروز یک بازوی توانمند و فعال برای دولت بوده و در ابعاد مختلف به خصوص در حوزه اشتغال به صورت قابل توجهی فعالیت کرده است.
هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت‌افزار و دومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی با با محوریت فناوریهای نرم و صنایع خلاق این حوزه و با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان از امروز آغاز شد.
مشهد- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به عنوان بازوی کمکی در بخش خصوصی برای کشور ترکمنستان محسوب می‌شود.
مشهد _ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به عنوان بازوی کمکی در بخش خصوصی برای کشور ترکمنستان محسوب می‌شود.
شرکت رباتیک ژاپنی «جیزای آرمز»(Jizai Arms) سیستمی مشابه اعضای رباتیک عنکبوت طراحی کرده که شامل ۶ بازو است و کاربری که آن را می پوشد قادر به کنترل آن خواهد بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که امیدوار است در دومین تجربه حضورش روی نیمکت این تیم موفق باشد و عنوان قهرمانی آسیا را برای فوتبال کشورمان به ارمغان بیاورد، با دو انتخاب «بازوانش» را قطع کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سپاه بازوی قدرتمند پاسداری از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، حامی ملت، حافظ امنیت ملی و مایه عزت و اقتدار ایران عزیز است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش به‌عنوان بازوی قدرتمند نیروهای مسلح وظیفه حفظ اقتدار و پیشروی در عرصه علم و فناوری و همچنین ارتقاء توانمندی‌های ایران اسلامی را عهده‌دار است.
پتانسیل های چاپ سه بعدی زیستی  با کمک مهندسان دانشگاه نیوساوث ولز استرالیا گسترش یافته است. آنها یک بازوی رباتیک ابداع کردند که  می تواند به طور مستقیم روی اعضا و بافت های داخلی بدن چاپ کند.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: بازی‌ها و نرم افزارهای رایانه‌ای و تلفن همراه مورد توجه ویژه سازمان پژوهش است.
زیر سایه فشارهای اقتصادی که این روزها جمع کثیری از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، هستند کسانی که برای حیوان خانگی زیرورآلات چند ده میلیونی خرید می کنند.
رحیمی با تاکید بر جایگاه مهم کارشناسان رسمی، گفت: کارشناسان رسمی دادگستری بازوی توانمند دستگاه قضایی هستند و احقاق حق و عدالت در صدور آرای قضایی مستلزم نظرات تخصصی کارشناسان رسمی است.
عضو هیئت مدیره استقلال بعد از دربی، اظهار نظر جالبی در خصوص بازی داشت.
آمازون بازوی رباتیک جدیدی ابداع کرده که برای کنترل و دسته بندی میلیون ها شی خاص مناسب است. این نقطه عطفی برای شرکت به حساب می آید و یک روز در آینده جایگزین تعداد زیادی از کارگران خواهد شد.
این بازیکن نرم دویی را آغاز کرده و امیدوار است هرچه زودتر بازی با پیراهن آبی را تجربه کند.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در ترکیب اصلی این تیم در فصل جاری قرار خواهد گرفت.
هافبک پرسپولیس بار دیگر در ترکیب اصلی این تیم در فصل جاری قرار خواهد گرفت.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هیچکس حق ندارد بازوی امنیت کشور را به بهانه‌های مختلف تضعیف کند، باید مراقب باشیم به بهانه‌های واهی، بازوان اقتدار خود را تضعیف نکنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ