مشهد _ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به عنوان بازوی کمکی در بخش خصوصی برای کشور ترکمنستان محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از این بخش خصوصی از معرفی نماینده حقوقی به محاکم محروم بود اما با الحاق یک‌بند به یکی از مواد طرح تأمین مالی و جهش تولید، اجازه استفاده از نماینده حقوقی به کلیه بنگاه‌های خصوصی اعطا شد.
مشهد- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به عنوان بازوی کمکی در بخش خصوصی برای کشور ترکمنستان محسوب می‌شود.
گواهی سپرده کالایی نفتی مزیت های زیادی دارد. مهم ترین مزیتش این است که فرآیند دسترسی به منابع حاصل از فروش نفت در چرخه سرمایه در گردش دولت، وزارت نفت و شرکت نفت را تسریع می کند و بخش خصوصی به بازار و تجارت نفت کشور وارد خواهد شد و از طرف دیگر فروش نفت نیز شفاف خواهد شد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اهمیت عرضه نفت در بورس انرژی با استفاده از اوراق گواهی سپرده کالایی و رقابتی شدن این حوزه به دلیل ورود بخش خصوصی پرداخت.
اتاق تهران آخرین اتاق بین اتاق‌های سراسر کشور بود که انتخاباتش برگزار شد. در این جلسه، انتخابات طبق آیین‌نامه برگزار شد. ابتدا هیات رییسه سنی برای اداره جلسه انتخابات، از میان اعضای هیات نمایندگان انتخاب شدند و بر این اساس، محمدرضا بهرامن ریاست سنی این هیات را برعهده گرفت. در ادامه پیام باقری، عطاالله اشرفی‌اصفهانی و مریم تاج‌آبادی نیز به ترتیب به عنوان دو ناظر و منشی هیات رییسه سنی معرفی شدند.
مدیران کل میراث فرهنگی استان‌ها در نشستی با وزیر میراث فرهنگی، گزارشی از پروژه‌های در دست اقدام و قابل رونمایی در هفته میراث فرهنگی را ارائه کردند.
مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک ایران در نشستی با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ضمن استماع پیشنهادهای بخش خصوصی راهکارها را مورد بررسی قرار داد.
بخش خصوصی خریدار گواهی سپرده نفت خام با پیدا کردن بازارهای جدید به افزایش مبادی فروش نفت کشور اقدام می کند و این بازاریابی جدید و غیرانحصاری اتفاق خوبی را رقم می زند. در واقع خریداران این گواهی ها تبدیل به بازاریاب های نفتی کشور می شوند و این امر کمک کننده خواهد بود.
بخش خصوصی خریدار گواهی سپرده نفت خام با پیدا کردن بازارهای جدید به افزایش مبادی فروش نفت کشور اقدام می کند و این بازاریابی جدید و غیرانحصاری اتفاق خوبی را رقم می زند. در واقع خریداران این گواهی ها تبدیل به بازاریاب های نفتی کشور می شوند و این امر کمک کننده خواهد بود.
یک کارشناس سیاسی گفت: لازم است مدیران شرکت‌های اقتصادی خصوصی و دولتی در سفر رییس جمهور به سوریه به صورت پر رنگ حضور داشته و در ملاقات‌ها به طرف سوری معرفی شوند.
به گفته افندی زاده بخش خصوص نیز نقش اصلی را در ارتقای کیفیت خدمات حمل ونقل و لجستیک از طریق شیوه‌های نوین و توسعه زنجیره‌های تأمین بین‌المللی ایفا می‌کند.
رئیس سازمان فضایی ایران و دبیر شورای عالی فضایی گفت: بخش خصوصی صنعت فضایی ما رشد یافته و بالغ شده نیست. اما در ۱۰ الی ۱۵ سال گذشته شرکت‌های خوبی شکل گرفته و حوزه دولتی از آن استفاده می‌کند.
رئیس جمهور گفت: بخش خصوصی بعد از واگذاری نباید رها شود بلکه باید به نحوی مورد حمایت قرار گیرد که در راستای ثروت‌آفرینی پایدار و رشد اقتصادی عمل کند.
عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی می‌گوید؛ عملکرد برخی شرکت‌های موفق خودروساز و قطعه ساز گواه بر است که آنها  می‌توانند مشکلاتی که دامنگیر صنعت خودرو شده است را رفع نمایند.
مشهد ـ مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: تامین و توزیع میوه تنظیم بازار شب عید استان در سال ۱۴۰۲ توسط بخش خصوصی و مجموعا با ۸۰۰ تن سهمیه انجام می‌شود.
فضای رقابتی بخش خصوصی، خود به خود جلوی تقلب را می‌گیرد و باعث بهبود اوضاع مصرف‌کننده و در نهایت اقتصاد کلان کشور می‌شود.
مدیریت بخش خصوصی راهکار نجات تولید
معاون اول رئیس جمهور گفت: بخش خصوصی باید در عمل به سیاست‌های دولت اعتماد کند و باور داشته باشد که دولت مصمم است کارها را به دست بخش خصوصی بسپارد.
عضو کمیسیون عمران گفت: برای به پایان پروژه های عمرانی بودجه ای که در نظر گرفته شده کافی نبوده و بهتر است که بخش خصوصی برای جبران وارد شود.
تهران-وزارت کشور اعلام کرد: بخش خصوصی و دولتی تهران یکشنبه تعطیل است.
غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، در پیامی به مناسبت هفته دولت، اعلام کرد: فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه‌های تولیدی و تجاری، تلاش بی‌وقفه دولت‌مردان را ارج می‌نهند.
بندر امام- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: موازنه منفی در حوزه پروتئینی در خوزستان وجود دارد و با توجه به ایجاد کمیته سرمایه گذاری در سازمان از سرمایه گذاران دعوت به همکاری می‌شود.
ساعات اجرای طرح ترافیک پس از ماه رمضان تغییر نمی‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ