شرکت رباتیک ژاپنی «جیزای آرمز»(Jizai Arms) سیستمی مشابه اعضای رباتیک عنکبوت طراحی کرده که شامل ۶ بازو است و کاربری که آن را می پوشد قادر به کنترل آن خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین ویژگی ساعت‌های هوشمند، سنسور‌های متفاوتی است که به کاربران اطلاعاتی درباره بدن آن‌ها می‌دهد و گاهاً باعث نجات جانشان می‌شود. از جمله این سنسور‌ها می‌توان به سنسور‌های ورزشی، سنسور خواب، سنسور ضربان قلب و ردیاب GPS اشاره کرد.
سلامت نیروهای ارتش استرالیا به زودی با کمک داده هایی که ساعت های هوشمند و دیگر گجت های پوشیدنی جمع آوری و تحلیل می کنند، رصد خواهد شد.
اپل با رونمایی ویژن پرو ضمن ورود به بازاری کاملا جدید، مهم‌ترین محصول دهه‌ی اخیرش را به‌نمایش گذاشت؛ دستگاهی که می‌تواند «آیفون» بعدی لقب بگیرد. در این ویدیو شوخی کاربران با گجت جدید اپل را مشاهده می‌کنید. منبع: خبرفوری
این گجت پوشیدنی درصورت تشخیص هرگونه افزایش ناگهانی در قند خون، در زمانی کمتر از ۶۰ ثانیه این موضوع را به کاربر اطلاع می‌دهد.
اپل ادعا می‌کند که بیتس استودیو بادز پلاس نسبت به نسل قبل تا دو برابر از نظر حالت صدای شفاف و ۱.۶ برابر از نظر عملکرد حذف نویز فعال بهبود یافته است. این گجت همچنین می‌تواند ایرادات صوتی ایجاد شده به‌خاطر استفاده از این دو حالت را هم تصحیح کند.
دو شرکت آلمانی به شرکت های فناوری آمریکایی پیوسته و از پیش نویس قانون اتحادیه اروپا درباره شیوه استفاده از داده های مربوط به گجت های هوشمند انتقاد کرده اند.
محققان در یک تحقیق از داده های مربوط به گجت های پوشیدنی برای بررسی سلامت ذهنی افراد و انعطاف پذیری آنها استفاده کردند.
یک تبلیغ قدیمی از گجت نامتعارف برای حمل سگ خارج از ماشین. ظاهرا نگهداری سگ داخل ماشین با دردسرهایی برای مالک خودرو همراه بوده که زمینه طراحی این گجت را ایجاد کرده است. البته این طرح ایرادهای زیادی داشت برای مثال برخورد باد شدید با صورت و چشم سگ مشکلات جدی برای بینایی حیوان ایجاد می کند. همچنین دشواری نصب و آسیب به بدنه ماشین و البته عدم ایمنی برای جان حیوان هنگام تصادف نیز از دیگر چالش های این طرح هستند.
وزارت دفاع آمریکا در یک گجت هوشمند سرمایه گذاری کرده که به سرعت عفونت را شناسایی می کند.
فناوری جدیدی توسعه یافته که به بیماران مبتلا به سرطان کمک می کند غذا را ببلعند.
محمدرضا اخباری پس از تمرین امروز تراکتور دست به اقدام جالبی زد و در نمایشگاه صنعت خودروهای سنگین حاضر شد.
دستگاه های سنجش فشار خون به طور معمول روی بازو باز و بسته می شوند اما گجت جدید می تواند با کمک سرانگشت فرد فشار خون فرد را رصد کند.
محققان نوعی گجت پوشیدنی از هیدروژل لاستیک مانند و مجهز به الکترود ابداع کرده اند که حس لامسه را کف دست کاربر در واقعیت مجازی و واقعیت افزوده شبیه سازی می کند.
آنتوان گریزمان با نمایش های متنوع خود، فقط نفر اول جشن های فرانسه نیست، او در پازل تاکتیکی دشان نیز یک همه کاری استراتژیک است.
اگر فردی در معرض نارسایی قلبی باشد، باید علائم حیاتی وی به طور مداوم بررسی شود. در همین راستا یک گجت پوشیدنی جدید به شکل یک کمربند الکترونیکی ابداع شده که دقیقاً همین کار را انجام می دهد.
پس از رونمایی از سری گوشی‌های فوق‌العاده شیائومی ۱۳، کمپانی Xiaomi از یک از محصول جدید از خانواده MIJIA رونمایی کرد. این گجت جذاب و منحصربفرد، قلم دیکشنری میجیا (MIJIA Dictionary Pen) نام دارد و در حال حاضر در حال جذب سرمایه برای تولید انبوه در آینده است. این دستگاه قابلیت‌های بسیار خاص و جالبی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
گروهی از پژوهشگران استرالیایی به رهبری محقق ایرانی گجتی پوشیدنی ابداع کرده اند که به غریق نجات ها کمک می کند به سرعت فرد غرق شده را نجات دهند.
دروازه‌بان تراکتور بعد از خط خوردن از لیست نهایی تیم ملی، به اردوی تیم باشگاهی خود ملحق شده است.
با خط خوردن محمدرضا اخباری، باشگاه تراکتور در این دوره از جام جهانی نیز نماینده ای نخواهد داشت.
بیدار شدن با زنگ ساعت به خصوص برای اطرافیان فرد کمی اعصاب خرد کن است. به همین دلیل گجتی به نام «سایلنت ویک می آپ» ساخته شده که روی بدن کاربر نصب می شود و فقط او را از خواب بیدار می کند.
محمدرضا اخباری با انگیزه به سرانجام رساندن مسیری که از چند سال قبل شروع کرده بود، در اردوی تیم ملی حضور یافته است.
گجت خواب آمازون رونمایی شد
شیائومی اخیرا یک خشک کن لباس جدید را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است. این گجت بسیار نازک، طوری طراحی شده است که می‌توان به راحتی آن را مخفی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ