مشهد- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به عنوان بازوی کمکی در بخش خصوصی برای کشور ترکمنستان محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان بانیازهای ویژه کشور از ۱ لغایت ۱۱ شهریور ماه خواهد بود.
مشهد ـ مسابقات بدمینتون فرهنگیان کشور برگزار شد اما خراسان رضوی در هیچ یک از بخش‌های این مسابقات موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد.
تربت حیدریه ـ رئیس خانه صنعت ومعدن خراسان رضوی گفت: بخش صنعت خراسان رضوی ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها ودهیاری ها عوارض داده است.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نهاد کمیته امداد امروز یک بازوی توانمند و فعال برای دولت بوده و در ابعاد مختلف به خصوص در حوزه اشتغال به صورت قابل توجهی فعالیت کرده است.
مشهد _ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به عنوان بازوی کمکی در بخش خصوصی برای کشور ترکمنستان محسوب می‌شود.
مشهد ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی ۳۵ گونه زراعی و ۲۰ گونه گیاهان دارویی مرتعی را پرورش و تولید می‌کند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: قاتل شهید "احسان پای خسته" در مشهد به دار مجازات آویخته شد.
مشهد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزهای خراسان رضوی در امنیت کامل قرار دارد و نیروهای نظامی استان با دقت کامل از مرزها محافظت می‌کنند.
سومین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» در ماده «ترولینگ» دنبال شد که پس از ۶ ساعت تلاش ماهیگیران، اردبیل و خراسان رضوی سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند.
سومین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» در ماده «ترولینگ» دنبال شد که پس از ۶ ساعت تلاش ماهیگیران، اردبیل و خراسان رضوی سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند.
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
مشهد ـ رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: ۱۲ بانوی والیبالیست خراسانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان و رده سنی زیر ۱۶ سال دعوت شدند.
مشهد ـ رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: ۱۲ بانوی والیبالیست خراسانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان و رده سنی زیر ۱۶ سال دعوت شدند.
اردبیل- مسابقات کشتی پهلوانی دانشجویان دانشگاه‌های علمی، کاربردی سراسر کشور با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: پزشک هتاک در کاشمر تفهیم اتهام شد و اقدامات و برخورد قانونی انجام می‌شود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به برودت هوا و ماندگاری آن تا آخر هفته، از زائران خواسته می‌شود سفر خود به این استان و شهر مشهد را به زمان دیگری تغییر دهند.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: حدود چهار هزار طرح نیمه تمام در استان خراسان رضوی وجود دارد و باید مقدار اعتبار لازم برای به سرانجام رساندن آن تعیین شود.
مشهد _ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: براساس تصمیم سازمان سینمایی مبنی بر پخش زنده فوتبال تیم های ایران و آمریکا در سینماها، سالنهای سینماهای استان آماده پخش این بازی هستند.
تیم والیبال زنان سپاهان در سومین بازی هفته سوم در سه ست پیاپی ثمین خراسان رضوی را شکست داد.
مشهد ـ رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: خراسان رضوی دارای محصولات استراتژیک کشاورزی است که قابلیت ظرفیت سازی برای صادرات به کشورهای فرامنطقه ای را دارند.
سردار تقوی با بیان اینکه دشمن امنیت داخلی ما را نشانه گرفته است، افزود: دشمن تاکنون به نتایج دلخواه خود نرسیده و نخواهیم گذاشت به اهدافش برسد.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی پیشرو در توسعه بومگردی و راه اندازی اقامتگاه‌های بومگردی است.
مشهد ـ مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی مقام نخست کشور را در زمینه شناسایی و پوشش دانش آموزان استثنایی داراست.
مشهد ـ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از تدارک و برنامه‌ریزی خراسان رضوی برای استقبال از زائرین پیاده در دهه آخر صفر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ