رحیمی با تاکید بر جایگاه مهم کارشناسان رسمی، گفت: کارشناسان رسمی دادگستری بازوی توانمند دستگاه قضایی هستند و احقاق حق و عدالت در صدور آرای قضایی مستلزم نظرات تخصصی کارشناسان رسمی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیانی از ارجاع موضوع به کارشناس رسمی دادگستری به منظور تعیین علت دقیق رانش خبر داد و اضافه کرد: اقدامات لازم جهت تامین ایمنی ساکنین پلاک‌های مجاور در حال انجام است و به منظور اطمینان خاطر از عدم تسری ابعادِ حادثه تأسیسات گاز و برق و آب به طور موقت از مدار خارج شده است.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به بررسی حقوقی ابطال حکم رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور پرداخت.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به بررسی حقوقی ابطال حکم رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور پرداخت.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: آمریکا با استفاده از ابزارهای قدرتمند رسانه‌ای به راحتی ظالم را مظلوم و مظلوم را ظالم جلوه می‌دهد.
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
اراک- معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: استان مرکزی در سازش بین زوج‌ها از استان‌های موفق است.
کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در طول ۷ روز ابتدایی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به بیش از ۳۵۰ نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه، به صورت رایگان، مشاوره حقوقی ارائه کردند.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: با حضور مشاوران خانواده ۷۰ درصدازپرونده‌ها دربرخی استان‌های کم جمعیت به صلح و سازش ختم شده است.
گویی همه از کارشناسان و رسانه‌های رسمی و غیررسمی و مردم کوچه و بازار خود را درباره تورم مسئول می‌دانند، جز دولت که مسئول اصلی عرفی و قانونی برای سیاست‌گذاری و پاسخ‌گویی به جامعه است!
برادر یکی از جانباختگان پرواز تهران- یاسوج عنوان کرد: قبلاً گفتند باید کارشناسان رسمی دادگستری نظر دهند و الان می‌گویند کارشناسان خبره باید نظر دهند، آیا با نظریه کارشناسان خبره، نظر خانواده‌ها تامین می‌شود؟
رئیس قوه قضاییه گفت:کسانی که عضو شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری می‌شوند باید وقت موسع داشته باشند و بواسطه گرفتاری‌ها و مشغله‌های دیگر از پیشبرد امور مربوط به این شورای عالی غفلت نورزند.
رئیس قوه قضائیه گفت: کسانی که عضو شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری می‌شوند باید وقت موسع داشته باشند و بواسطه گرفتاری‌ها و مشغله‌های دیگر از پیشبرد امور مربوط غفلت نورزند.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد، طبقه دوم استادیوم آزادی ظرفیت پذیرایی از هواداران‌ را ندارد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به انتقاد از قرارداد با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: یک بچه هم قرارداد بهتری را با ویلموتس امضا می‌کرد.
برنامه‌های مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده برای برگزاری نخستین المپیاد ورزشی تشریح شد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به انتقاد از قرارداد با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: یک بچه هم قرارداد بهتری را با ویلموتس امضا می‌کرد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به انتقاد از قرارداد با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: یک بچه هم چنین قراردادی را امضا نمی کرد.
مدیر ارزش گذاری یکی از شرکت‌های پذیرش شده در فرابورس گفت: ارزش گذاری دارایی‌ها با کارشناس رسمی دادگستری انجام می‌شود.
محمد حسین شرکاء، رییس هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خراسان رضوی با شلیک گلوله در مشهد به قتل رسید.
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اعلام کرد: نتایج مجدد آزمون فوق‌العاده‌ وکالت فردا منتشر می‌شود.
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از اعلام نتایج آزمون فوق العاده وکالت ۱۴۰۱ خبر داد.
نتایج آزمون وکالت مرکز وکلای کارشناسان رسمی٬ مشاوران خانواده قوه قضائیه روز دوشنبه اعلام می‌شود.
نتایج آزمون وکالت مرکز وکلای کارشناسان رسمی٬ مشاوران خانواده قوه قضائیه روز دوشنبه اعلام می‌شود.
دکتر حسینی ایجی سخنگوی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در خصوص طرح اصلاح قانون استفاده بعضی دستگاه ها از نماینده حقوقی در مراجع قضایی بیانیه‌ای صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ