سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که امیدوار است در دومین تجربه حضورش روی نیمکت این تیم موفق باشد و عنوان قهرمانی آسیا را برای فوتبال کشورمان به ارمغان بیاورد، با دو انتخاب «بازوانش» را قطع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژوهشگران در بخش نتیجه گیری مقاله‌ای که درباره ارزیابی‌شان منتشر کردند نوشته بودند: "به نظر می‌رسد نوجوانان، پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها همگی معتقدند که سرعت تغییرات شخصی شان به شکلی خزنده کُند شده و بر این باور بودند که به تازگی به افرادی تبدیل شده اند که ثابت باقی خواهند ماند گویی که از نگاه شان تاریخ همواره امروز به پایان می‌رسد".
برای دلایل امنیتی، زمانی که گوشی شروع به گرم شدن می‌کند (خصوصا در طول عملکرد‌های سنگین)، نیاز است گرما را از خود دور کند و حضور یک قاب که از مواد صنعتی ساخته شده است، از این اتفاق جلوگیری می‌کند. در واقع مانند این است که با داشتن یک کت ورزش کنید. انتخاب‌هایی که برای جلوگیری از این مساله وجود دارد، چندان خاص نیست، اما بیرون آوردن گوشی از قاب می‌تواند شروع خوبی باشد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به انتقاد از سیاست‌های حاجیلو مدیر جدید آکادمی استقلال پرداخته است.
ما ممکن است متوجه آن نباشیم اما به نظر می رسد که بسیاری از جنبه های معمول زندگی روزمره مان ممکن است تا حدی توسط ژنوم مان هدایت شود.
اولین هدف من در هر تیمی نه قهرمانی جام حذفی است و نه رتبه بالا در لیگ، بلکه به دنبال این هستم تیمم فوتبالی بازی کند که مردم به آن احترام بگذارند.
سرمربی پرسپولیس در معرض انتخاب‌های مهم و حساس برای شهرآورد قرار گرفته است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، از ترکیب منتخب یازده ستاره ای که در دوران حرفه ای خود با آنها بازی کرده است، رونمایی کرد.
شان دایش، سرمربی اورتون، از دله آلی خواست تا برای بازگشت به روزهای خوب، بیشتر مراقب کارهایش باشد.
انتخاب‌های سالم همیشه آسان نیست، پیدا کردن زمان و انرژی برای ورزش منظم یا تهیه وعده‌های غذایی سالم می‌تواند سخت باشد؛ با این حال تلاش‌های شما از بسیاری جهات و تا آخر عمر نتیجه خواهد داد.
لوتار ماتئوس از انتخاب‌های هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، برای فیفادی مارس انتقاد کرد.
اکران نوروزی 1402 با نمایش چهار فیلم «غریب»، «فسیل»، «عروس خیابان فرشته» و «بچه‌های طوفان» از امروز آغاز شد و بدین ترتیب سال اقتصادی تازه سینمای ایران از امروز کلید خورد؛ سالی که مسیری پرنشیب را پیش رو خواهد داشت، هرچند هنوز برای داوری پیرامون سال دشوار است.
با وجود انصراف امیر قلعه‌نویی از سرمربیگری تیم ملی اما به نظر می‌رسد او تنها گزینه مد نظر مقامات فدراسیون فوتبال برای این عنوان است.
مروری بر آخرین انتخاب‌های یازده بازیکن اصلی قلعه‌نویی و مورایس حاوی نکته ویژه‌ای است.
در فصول سرد انتخاب‌های غذایی سالم می‌تواند به سلامت روان کودک شما کمک کند. غذاهای زیر را در نظر بگیرید تا به کودکان‌تان کمک کند در زمستان سالم و شاد باشند.
رئیس فدراسیون فوتبال سومین مشاور خود را انتخاب کرد. افرادی که علی‌رغم تفکر موجود، در تصمیمات نقش دارند.
کشور‌های دیگر نیز بنابر منافع شان انتخاب‌هایی داشته اند. آنان لزوما مجبور نیستند تنها در صف واشنگتن قرار گیرند و این وضعیتی است که ما باید به آن عادت کنیم و ۲۰۲۲ آغازی برای فاش شدن این موضوع بود.
با انتخاب‌های امروز کی‌روش در خط دروازه تکلیف پست دروازه‌بانی یک سره شد.
انتخاب‌های اشتباه سالهاست سرنوشت برخی بازیکنان را تغییر داده و بهترین فرصت‌ها را از آنها گرفته است. اتفاقی که برای چند استقلالی رخ داد و منجر به از دست دادن جام جهانی قطر برای آنها شد.
کارشناسان روزنامه دیلی میل، ترکیب احتمالی انگلیس در بازی اول سه شیرها در جام جهانی و برابر ایران را پیش‌بینی کرده‌اند.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقاد‌هایی تند از اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
داور ایرانی مجله فرانس فوتبال، بنزما و کورتوا را شایسته دریافت 2 جایزه مهم این مراسم انتخاب کرده بود.
فیفا دستورالعمل نهایی برای اعلام لیست تیمهای حاضر در جام جهانی را در خروجی وبسایت خود قرار داد.
این انتخاب‌های خوشمزه و مغذی می‌تواند به بدن و ذهن شما کمک کند تا در فصل پاییز و در تمام طول سال در وضعیت مناسبی قرار گیرد.
یکی دیگر از انتخاب‌های محتمل پیش روی تیم ملی، حضور جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی روش در جمع ملی‌پوشان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ