مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نهاد کمیته امداد امروز یک بازوی توانمند و فعال برای دولت بوده و در ابعاد مختلف به خصوص در حوزه اشتغال به صورت قابل توجهی فعالیت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خبرگزاری مهر بازدید و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خبرگزاری مهر بازدید و به سواات خبرنگاران پاسخ داد.
در چند روز اخیر برخی رسانه‌ها از متوقف شدن فعالیت دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر‌های کابل، مزار شریف و هرات توسط طالبان خبر دادند. معاون رسانه‌ای نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت: انتظار می‌رود طالبان علت محرومیت و عدم فعالیت دو ماه اخیر کمیته امداد در افغانستان را شفاف بیان کند.
نایب رئیس مجلس گفت: مجلس مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) را ۴۰ درصد افزایش داد، اما دولت در سه ماهه اول سال فقط ۲۰ درصد به مستمری آنان اضافه کرده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار خانوار تحت پوشش‌ کمیته امداد هستند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستگاه‌های فعال در حوزه هوشمندسازی و ارائه آنلاین خدمات است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حکمی محمدرضا میری را به عنوان مدیرکل خدمات مددکاری کمیته امداد منصوب کرد.
مدیرکل کمیته امداد گفت: ۷۹ هزار و ۶۹۷ نفر از مددجویان تحت پوشش، دارای بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج هستند.
رئیس کمیته امداد در پیامی از همراهی صمیمانه و همدلانه مردم نیکوکار و خیران در طرح اکرام ایتام و محسنین و برگزاری پویش‌های ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تا پایان سال جاری ۱۰۰ هزار مددجو ضمن خودکفایی و توانمندسازی، از چرخه حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: ۸۵ درصد خدمات کمیته امداد از محل کمک‌های مردمی است.
نمایندگان مجلس مستمری‌ مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور و والدین شهدا را برای سال آینده تعیین کردند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با دعوت از مردم برای مشارکت در جشن نیکوکاری، گفت: کمک‌های مردم و خیران به کمیته امداد، سال به سال در حال افزایش است.
معاون وزیر اقتصاد بر بررسی پرونده مالیاتی برخی دستگاه‌های حاکمیتی تاکید کرد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان دو مثالی بودند که در این خصوص بیان شد؛ نهادهایی که هر دو مودی مالیاتی هستند و بر اساس مستندات، در سال ۱۳۹۹ -که رسیدگی هایش خاتمه یافته، هر کدام بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان مالیات پرداخته اند و در بررسی‌های نهایی نشده در سال ۱۴۰۰، پرداختی شان رشد نشان می‌دهد.
با انعقاد تفاهم نامه ای از ظرفیت دانش‌بنیان‌های حوزه ماشین‌آلات برای توسعه اشتغال مددجویان کمیته امداد استفاده می‌شود.
یزد- رئیس کمیته امداد کشور گفت: کمیته امداد امسال باید در کشور ۵۰۰ هزار شغل ایجاد کند که ۵۰ درصد این میزان مربوط به افراد غیر تحت پوشش است.
اقدامات اثربخش بانک رفاه کارگران در حمایت از نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) مورد قدردانی عضو هیات مدیره و رئیس این نهاد قرار گرفت.
مشهد ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: بیش از ۴۰ درصد مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی معادل هفت هزار و ۷۰ مددجو واجد شرایط دریافت مسکن ملی تشخیص داده شدند.
رئیس کمیته امداد گفت: از ابتدای برگزاری جشن عاطفه‌ها تا امروز ۳۴۰ میلیارد تومان کمک نقدی و کالایی برای دانش‌آموزان جامعه هدف جمع‌آوری و به صورت بسته‌های تحصیلی در اختیار آنان قرار گرفته است.
کمیته امداد و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری با هدف زمینه‌سازی بکارگیری طرح‌های فناورانه و نوین در توسعه اشتغال جامعه هدف، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: این نهاد یک میلیون و ۵۵۶ هزار سالمند نیازمند را در کشور نحت حمایت دارد.
​رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک صادرات ایران به پاس حمایت و تلاش چشمگیر این بانک برای کمک به ایجاد اشتغال مددجویان و رفع محرومیت از جامعه قدردانی کرد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران گفت: ۳۸ هزار و ۸۰۸ سالمند از خدمات کمیته امداد در استان تهران برخوردار هستند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: کمیته امداد از ۴۱۰ هزار یتیم و فرزندان محسنین، ۷۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو حمایت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ