مدیریت باشگاه استقلال چند روزی است فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه را استارت زده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم فصل گذشته استقلال تهران با نظر مستقیم فرهاد مجیدی به اتحاد کلبا امارات پیوست.
در این ارتباط باید توجه داشت که ارسال یا درز اسناد برای انتشار لزوماً نمی‌تواند مستقیم از باشگاه اتفاق افتاده باشد و قطعاً در بررسی‌هایی که انجام می‌شود، احتمال‌های مختلف در نظر گرفته خواهد شد.
مدافع تازه وارد استقلال تهران گفت: تمام انرژی ام را گذاشتم تا بتوانم به استقلال بیایم و خوشحالم این اتفاق افتاد.
مدافع تازه وارد استقلال تهران گفت: تمام انرژی ام را گذاشتم تا بتوانم به استقلال بیایم و خوشحالم این اتفاق افتاد.
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد شهرداری تهران در ماجرای خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: این شکلی که شهرداری مستقیم و بدون طی مراحل قانونی به این مرکز مراجعه کرده به نظر قابل دفاع نیست و ما این روش را نمی‌پسندیم.
مدیران باشگاه فولاد خوزستان با نظر مستقیم علیرضا منصوریان چراغ خاموش در حال پیشبرد برنامه‌های نقل و انتقالاتی قرمزهای اهواز هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا دولت بایدن بازگشایی سفارت‌خانه ایران در عربستان سعودی در پی توافق دو کشور برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک را به عنوان یک کانال ارتباطی با ایران در نظر می‌گیرد و آیا این موضوع می‌تواند موجب تسهیل امور در این زمینه شود، گفت: «ما همواره گفتمان مستقیم و دیپلماسی را، از جمله میان ایران و دولت‌های منطقه تشویق کرده‌ایم. تبادل سفرا گام تعجب‌آوری در روند این گونه گفتمان نیست.»
دوربین فوق حساس «شدوکم»، برای تشخیص دادن نور بازتاب‌شده طراحی شده است. اگرچه مناطقی که با نور مستقیم خورشید روشن می‌شوند، برای این دستگاه اشباع‌شده به نظر می‌رسند، اما حساسیت «شدوکم» به این معناست که می‌تواند مناطق سایه‌دار دائمی با نور بسیار کم را نشان دهد.
اسپیس ایکس در نظر دارد تا با همکاری تی-موبایل، آزمایش سرویس ارتباط مستقیم ماهواره با شبکه‌های سلولی (Sat-to-Cell) را در دنباله سال جاری میلادی آغاز کند.
انتخاب رنگ سفید برای هواپیما، از نظر حرارتی نیز نقش مهمی دارد. در بالای ابر‌ها و در طول روز، هواپیما‌ها برای ساعت‌ها در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند و گاهی وقت‌ها حتی در باند فرودگاه‌ها نیز زیر نور مستقیم آفتاب هستند. رنگ سفید حرارت کمتری را به خود جذب می‌کند و از همین رو در دراز مدت، هزینه کمتری برای خنک کردن فضای داخلی هواپیما نیاز خواهد بود.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: دامنه تحریم‌ها به کشور‌های دوست ما از جمله چین، امارات و عراق هم کشیده شده است و آن‌ها نیز از تحریم‌های آمریکایی تبعیت می‌کنند و ارتباط خود را با ایران از نظر تجاری محدود کرده‌اند؛ بسیاری از شرکت‌ها مستقیم با ایران ارتباط ندارند و با واسطه کار می‌کنند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره مصوبه اخیر هیئت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: تا به امروز هیئت محترم عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نمی‌تواند مستقیم به مصوبات مجلس ورود کند هر نظری که دارد باید در اختیار شورای نگهبان قرار دهد و مجلس نیز مصوبات خود را به شورای نگهبان ارسال می‌کند و فقط نظر شورای نگهبان برای مجلس لازم‌الاجرا است.
هیاهو در صنعت ماهواره ادامه دارد. در بخش تلفن‌های ماهواره‌ای تحرکاتی مشاهده شده، شرکت‌هایی مثل ای. اس. تی اسپیس موبایل و اسپیس اکس با پروژه استارلینک با پرتاب‌های تجاری خود در این زمینه پیشرفت‌هایی داشته‌اند. اما تیم فارار تحلیل گر موسسه تی. ام. اف باور دارد شرکت‌هایی که به دنبال اتصال تلفن به ماهواره هستند با موانعی زیادی روبه‌رو هستند، چه از نظر مقرراتی و چه از نظر مالی.
رئیس ستاد توان افزایی سمن‌های شهر تهران گفت: در نظر داریم هسته‌ای از دانشگاه‌های مختلف با عنوان هسته خلاق و نوآوری برای ارائه پیشنهادات و نظرات به مدیریت شهری تشکیل شود.
نماینده مردم مرودشت در مجلس افزود: «درخصوص همین موضوع، چند روز قبل در حوزه انتخابیه خود در مجالس مختلف، مسجد و برنامه‌هایی که با مردم به صورت مستقیم صحبت کردم، به نظرم اتفاقا جامعه نسبت به چنین مسائلی نگاه مثبتی دارد و آن را باز دارنده می‌داند؛ دست‌کم در افرادی که من با آن‌ها ارتباط داشتم چنین بود.»
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ارتباط مستقیم و غیرمستقیم ایران و سازمان انرژی اتمی با مقامات آژانس ادامه دارد. هیأتی از ایران هفته گذشته به وین سفر کرد و با مقامات آژانس گفتگو و تبادل نظر داشتند. ایران به تلاش‌های سازنده خودش در ارتباط با آژانس به منظور حل و فصل سؤالات و ابهامات پادمانی ادامه می‌دهد و گفتگو‌ها با آژانس ادامه دارد.
دیدار مسیح علی‌نژاد و رئیس‌جمهور فرانسه با استقبال و تلاش رسانه‌های معاند برای القای این موضوع مواجه شد که دیدار آنها به دعوت مستقیم کاخ الیزه صورت گرفته است اما به نظر می‌رسد که گروه‌های معاند و تجزیه‌طلب در برگزاری آن نقش داشته‌اند.
سه بازیکن تیم ملی امروز زیر نظر کارلوس کی‌روش کارهای تمرینی خود را پشت سر گذاشتند.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان یک بازی این هفته از لیگ قهرمانان اروپا را به صورت مستقیم زیر نظر خواهد گرفت.
کارلوس کی‌روش به طور مستقیم عملکرد دروازه‌بان‌های تیمش را زیر نظر گرفته است.
با توجه به قیمت های نجومی اسکان در قطر، به نظر می رسد که راه‌اندازی پرواز مستقیم به قطر در روز بازی‌های ایران یک انتخاب اقتصادی باشد.
اصفهان- مدیرعامل باشگاه سپاهان از جذب تمامی بازیکنان داخلی و خارجی سپاهان با نظر مستقیم ژوزه مورایس خبر داد.
کیک کاستلا شکلاتی نوعی کیک اسفنجی مشهور ژاپنی است که بافت بسیار نرم و لطیفی دارد و برای پذیرایی در مهمانی و عصرانه بسیار مناسب است.
زدودن این توهم خطرناک از ذهن سینماگرانی که نگران سرنوشت آثارشان هستند و از این پس احساس ناامنی خواهند کرد، امری ضروری است و در این زمینه صاحب اثر ابزاری برای پیگیری عاجل و موثر ماجرا در دست ندارد و به نظر می‌رسد سازمان سینمایی همانطور که در اطلاعیه جشنواره هم به درستی ذکر شده بود وظیفه دارد در مقام مدعی العموم به ماجرا ورود کند و از حقوق سینماگران دفاع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ