طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و مؤسسات رسانه‌ای از پرداخت مالیات معاف شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدی گفت: سیستم ارشاد در حوزه رسانه‌ها شفاف و درست عمل نمی‌کند. اینکه توسط قرارگاه ثارالله ده‌ها و صد‌ها شکایت علیه رسانه‌ها انجام می‌گیرد و مسوولان ارشاد هم از این شکایات حمایت می‌کنند، اشتباه است. به نظر می‌رسد برخی تصور می‌کنند، مطبوعات هم مانند صدا و سیما، رسانه زیرمجموعه آن‌ها هستند و باید هرچه آن‌ها دوست دارند، منعکس کنند.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پنجمین نشست انجمن مدیران رسانه‌های ورزشی ایران، وجود تشکل‌های قدرتمندِ صنفی را لازمه پویایی رسانه‌ها دانست.
ناظران اقتصادی و مطبوعات پاکستان با استقبال از تصمیم دولت این کشور برای اجرای سازوکار تهاتر در تجارت با جمهوری اسلامی ایران، گفتند که حذف دلار در همکاری‌های بازرگانی تهران و اسلام‌آباد کلید خورد.
مهدی‌پور از اهتمام ویژه مجموعه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی برای احیای رویداد‌های متوقف شده حوزه رسانه خبر داد و با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران گفت: برنامه‌ریزی‌های اولیه برای برپایی نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در پاییز امسال نیز انجام شده است.
شاید آخرین نفری که تصور می‌شد از صداوسیما به کشورهای دیگر مهاجرت کند کامران نجف‌زاده باشد. او که با روزنامه‌نگاری در رسانه‌های ورزشی وارد مطبوعات شد، با تهیه گزارش‌های انتقادی‌اش در اخبار صداوسیما به شهرت رسید. سپس او با حضور در اخبار شبانگاهی «20:30» و تولید مطالب ضدغرب‌اش تولید و محتوای برنامه‌اش را به سمت و سوی دیگری برد.
واکنش استاد دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران به ادعای فشار به مطبوعات و رسانه‌ها در کشور را در ادامه ببینید.
فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و رسانه‌ای دارای مجوز رسمی نیز از پرداخت مالیات معاف شدند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 10 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 10 دقیقه با حضور بیش از دوسوم نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و مؤسسات رسانه‌ای از پرداخت مالیات معاف شدند.
با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و مؤسسات رسانه‌ای از پرداخت مالیات معاف باشند.
مدیر مسئول روزنامه ابتکار گفت: قانون اخذ مالیات از رسانه‌ها آخرین تیر به آخرین نفس‌های مطبوعات است که در زیر چرخ تورم و وضعیت اقتصادی کنونی، قرار گرفتند.
کیهان در حالی در گزارش روز چهارشنبه خود از انتشار اخبار ناامیدکننده به‌عنوان یکی از مصادیق همگام بودن با دشمن از سوی رسانه‌های منتقد عملکرد دولت سیزدهم سخن گفته و سعی کرده است به نوعی خط ممنوعیت بر انتقاد از سیاست‌ها و عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان دولت محبوب آن‌ها وارد کند و در مقام دفاع از توقیف و برخورد با مطبوعات منتقد دولت سیزدهم برآید که نگاهی به گذشته‌ای که چندان هم دور نیست، بیان‌کننده نکات مشخصی درباره نقد و نقدپذیری از سوی این روزنامه و روزنامه‌های مشابه آن است.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر آزادی بیشتر به مطبوعات و رسانه‌ها داده شود، حکومت‌ها قوی‌تر می‌شوند و جلوی دیکتاتوری گرفته می‌شود.
مراد ثقفی گفت: پیشنهاد من این است که ما نظر خودمان را بگوییم. برای اینکه بدانیم مردم چه فکر می‌کنند، هم مطبوعات و رسانه‌ها هستند که باید فعال بمانند و پرسش‌ها را مطرح یا جمع‌آوری کنند و به بحث بگذارند و هم ابزار‌های سنجش دقیق و علمی وجود دارند. نظرسنجی کنیم.
انجمن مطبوعات ورزشی ایران، بابت ایجاد سهولت در پخش رقابت های جام جهانی از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی تشکر کرد.
سوای اینکه انتظار می‌رود شخصی به مراتب باسابقه‌تر بر کرسی مدیران مسئول تکیه بزند و مدیران مسئول نیز همواره سراغ چهره‌های باسابقه معنادار رفته‌اند که دست‌کم دو دهه فعالیت مداوم در مطبوعات را داشته‌اند، تجربه نشان داده اشخاصی مورد توجه مدیران مسئول قرار می‌گیرند که چهره‌ای میان رو داشته باشند و بتوانند واقعاً بخش وسیعی از رسانه‌ها را با تنوع فکری مختلف نمایندگی کنند و صدای آنها در هیات نظارت بر مطبوعات باشند.
این روز‌ها رسانه‌های دولتی چین به جنگ پوتین علیه اوکراین می‌پردازند. با حرکت روسیه به سمت بسیج نیرو‌های ذخیره و تهدید به استفاده از تسلیحات هسته‌ای تغییر لحن در سرمقاله مطبوعات دولتی و رسانه‌های چین آشکار است.
نمایندگانی که در تهیه این گزارش نقش داشته‌اند، حداقل در زمینه رسانه‌ها، در گزارش خود تجدیدنظر کرده و اسامی رسانه‌هایی را که طبق مقررات معاونت مطبوعاتی آگهی دریافت کرده‌اند از لیست خارج کنند.
نمایندگانی که در تهیه این گزارش نقش داشته‌اند، حداقل در زمینه رسانه‌ها، در گزارش خود تجدیدنظر کرده و اسامی رسانه‌هایی را که طبق مقررات معاونت مطبوعاتی آگهی دریافت کرده‌اند از لیست خارج کنند.
معاون مطبوعاتی پیشین وزارت ارشاد به گزارش تحقیق و تفحص مجلس واکنش نشان داد.
گروه صنعتی ایران خودرو نخستین همایش ظرفیت‌های همکاری با شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان را با امضای ۵۳ تفاهم نامه با شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولید قطعه و مجموعه خودرو به پایان رساند.
تشخیص زودهنگام آلزایمر امکان‌پذیر شد
یکی از دلایل تحقق این مساله، گستره ارتباطی معاونت مطبوعاتی در این دوره بود که به مدیران مسئول رسانه‌ها محدود نمی‌شد و بدنه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بدنه مطبوعات ارتباط مداوم داشته و بازخورد دیدگاه و نظریات بدنه مطبوعات در جمع بندی برای گرفتن تصمیمات کلان مرتبط با مصالح اهالی رسانه را در بر می‌گرفت.
انجمن‌ مدیران پایگاه های خبری استان تهران و انجمن صنفی مدیران رسانه، در پیام‌های جداگانه از ابلاغ قانون آگهی‌های دولتی، توسط معاون اول رییس جمهوری و افزایش بودجه یارانه مطبوعات در سال ۱۴۰۱ قدردانی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ