محاسبه و انتشار شاخص مدیران خرید (PMI) وضعیت و شرایط کسب‌وکار‌ها را در ماه نسبت به ماه قبل نشان می‌دهد و می‌تواند رونق یا رکود تولید در هر ماه و دورنمای وضعیت آن در ماه‌های آتی را نشان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
دبیر کل  حزب الله لبنان در شب شام غریبان عاشورا در سخنانی در جمع عزاداران حسینی لبنان به حادثه تروریستی در شهر دمشق، پایتخت سوریه واکنش نشان داد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان بابیان اینکه به مناسبت عید غدیر۶۱ زندانی استان از ارفاقات قانونی بهره مند شدند، گفت: ارفاقات شامل مواردی مانند آزادی مشروط، مرخصی دوره ای و غیره می‌شود.
فرمانده کل فراجا گفت: گارد ملی فدراسیون روسیه شباهت‌هایی با سازمان یگان ویژه، نیرو‌های ویژه ضد تروریسم و رهایی گروگان فراجا دارد و یگان‌های رزمی را هم شامل می‌شود که آن یگان‌ها هم شباهت‌هایی با یگان تکاوری فراجا دارد.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: الکل از یک کارخانه شهر اشتهارد که برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سهمیه الکل دارند به صورت غیرقانونی تهیه شده و معمولا با آب و اسانس‌های مختلف مخلوط و عرضه می‌شود که شامل متانول است. : تاکنون حدود ۱۰۰ نفر به بیمارستان مراجعه و تعدادی هم فوت کرده‌اند.
به گفته مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، زائران ۱۰ استان از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد که حدود ۳۰ درصد از کل زائران را شامل می‌شود. این عملیات از بامداد روز چهارشنبه سوم خردادماه آغاز شده و تا اول تیرماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.
شبکه اسکای مدعی شد پیشنهاد سِر جیم راتکلیف برای خرید سهام منچستریونایتد شامل بندی است که بر اساس آن مالکان فعلی مجبور به فروش کل سهام خود در این باشگاه خواهند شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به سفر رییس‌جمهور به سوریه گفت: عصبانیت آمریکا که شاخ آن در سوریه و کل منطقه توسط ایران و محور مقاومت شکسته شده طبیعی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتی نوشت: عصبانیت رژیم شروری که شاخ آن در سوریه و کل منطقه توسط ایران و محور مقاومت شکسته شده و باید به حضور متجاوزانه خود در سوریه پایان دهد، طبیعی است.
ساوه- دادستان کل کشور در سفر به ساوه به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.
پورعباس گفت: نمراتی که در نیمه اول اسفندماه اعلام می‌شود نمره خام داوطلبان است؛ هنگامی که سوابق تحصیلی از سوی آموزش و پرورش اعلام شود نمره کل داوطلبان به اطلاع آن‌ها می‌رسد. نمره کل داوطلبان، نمره تراز شده است که شامل ۴۰ درصد سوابق تحصیلی و ۶۰ درصد نمره کنکور داوطلب است.
رشت- سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در گلزار شهدای رشت به مقام شامخ شهدای گیلان ادای احترام کرد.
شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد، پرواز‌های استان خوزستان شامل اهواز، آبادان، ماهشهر و دزفول به دلیل کاهش دید افقی تا اطلاع بعدی لغو شد.
قطعنامه مذکور علاوه بر این شامل بندهای دیگری است که خواستار تحریم رئیس‌جمهور و دادستان کل ایران می‌باشد.
لایحه بودجه کل کشور شامل منابع و مصارف و به عبارتی دخل و خرج دولت در یک سال است که شامل حقوق و دستمزد کارکنان ، امور رفاه اجتماعی و همچنین مباحث مربوط به امور عمرانی، تولیدی، درمانی، سلامت، آموزشی و امنیتی است.
طبق گزارش اتاق بازرگانی ایران، شامخ برای کل اقتصاد ایران در آذر ماه ۴۹.۱۴ محاسبه شده است که در مقایسه با آبان ماه رکود ملایم‌تری در شاخص ترکیبی کل را نشان می‌دهد.
کارشناس مرکز راهبری گاز کشور گفت: مصرف ۶۳۰ میلیون مترمکعب در حوزه خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده مصرف شده که تقریبا ۷۴ درصد از کل گاز کشور را شامل می شود.
تحلیل کارشناسان مرکز پژوهش‌های اتاق ایران تحولات شامخ آبان‌ماه حاکی از این است که در این ماه، شاخص صنعت به دلایلی نظیر چشم‌انداز فزاینده قیمت مواد اولیه، با شامخ کل دچار واگرایی شده و باوجود افول شامخ کل، رشد کرده است. به‌طورکلی اعداد شامخ کل به دست آمده از ابتدای سال، بهبود قابل توجهی را در محیط کسب‌وکار نشان نمی‌دهند. در گزارش ماه گذشته عنوان شد که عدد به دست آمده برای مهرماه کمترین عدد به دست آمده از ابتدای سال گذشته بود .
درحالی‌که تورم مسکن در کل شهر تهران در ماهی که گذشت ۸/ ۶ درصد بوده است، بر اساس تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی میانگین قیمت مسکن در پنج منطقه واقع در نیمه شمالی شهر شامل مناطق یک تا پنج در معاملات آبان امسال ۸ درصد بوده است. همچنین در مناطق واقع در نیمه جنوبی شهر تهران شامل مناطق ۹ تا ۲۰ میانگین قیمت در معاملات صورت‌گرفته طی آبان ماه ۵/ ۶ درصد بوده که به تغییرات میانگین شهر نزدیک‌تر است.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در کل کشور بیش از ۱۰ هزار کیلومتر مسیرهای مختلف زیر ساختی شامل ریلی، آزاد راهی و بزرگراهی در حال اجرا است.
معاون وزیر صمت گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۳۰۰ هزار میلیارد تومان فروش اینترنتی داشته باشیم که ۱۷ درصد از کل فروش در روش‌های مختلف در کشور را شامل می‌شود.
دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کووید۱۹ گفت: تردیدی نیست که مدارس و دانشگاه‌ها باید بازگشایی شوند. نگرانی چندانی هم برای این بازگشایی نداریم. با این حال نباید هم بیکار نشست، بلکه باید واکسیناسیون علیه کرونا را در دانش‌آموزان و کل جامعه پیش بُرد و در نهایت هم تمهیدات حداقلی که شامل رعایت فاصله، تهویه و استفاده از ماسک در مدارس است، در نظر بگیریم تا مشکل جدی نداشته باشیم.
مقصود از پرداخت یارانه جدید، پوشش دادن مابه التفاوت قیمت‌های اصلاح شده و هزینه‌های جدید و قدیم است، نه شامل شدن کل مخارج زندگی خانوارهای مشمول

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ