با حکم مهدی نوروزی مدیرعامل باشگاه، جواد زرینچه پیشکسوت سرشناس فوتبال کشور به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال آریو اسلامشهر انتخاب و معارفه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تایید مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، قهرمان نوجوانان جهان برای کسب تجربه بیشتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود.
کادر فنی تیم ملی ایران زمان انتخاب بازیکن را قبل از شروع لیگ برتر آغاز کردند و بازیکنان امیدوارند با نمایش موفق در فصل جدید، شرایط حضور در جام ملت‌ها برای آنها فراهم شود.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
مهاجم جدید آلومینیوم در بازی‌های دوستانه این تیم حسابی کادر فنی ایرالکو را سر ذوق آورده است.
طی حکمی ازسوی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ابراهیم ملاحسینی به سمت مدیرکل تأمین تجهیزات فنی و خدمات پیمانکاری حوزه معاونت توسعه منابع، منصوب شد.
«دژان میلاکوویچ» مربی صربستانی که قرار است به عنوان مدیر فنی تیم ملی واترپلو با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو همکاری داشته باشد، وارد ایران شد.
«دژان میلاکوویچ» مربی صربستانی که قرار است به عنوان مدیر فنی تیم ملی واترپلو با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو همکاری داشته باشد، وارد ایران شد.
آبادان- هافبک دهه ۷۰ فوتبال آبادان در لیگ برتر بیست و سوم به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر فنی در کنار صنعت نفت آبادان خواهد بود.
با تصمیم فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، دژان میلاکوویچ صربستانی به عنوان مدیر فنی به تیم ملی واترپلوی ایران تا پایان بازی‌های آسیایی هانگژو اضافه شد.
باشگاه وستهم اعلام کرد تیم اشتایدتن را به عنوان مدیر فنی جدید باشگاه منصوب کرده است. اشتایدتن پیش از این مدیر فنی بایر لورکوزن بود.
مدیر فنی تیم ردبول به طرفداران فرمول یک هشدار داده است که با اجرایی شدن مقررات سال 2026، اتومبیل‌های این رقابت‌ها بسیار کندتر خواهند شد.
ایلان ماسک اعلام کرد یک مدیر ارشد اجرایی جدید برای توئیتر استخدام می کند و سپس یک سمت در حوزه محصول  و فنی را برعهده می گیرد.
تاتنهام که در تلاش برای پیدا کردن یک مدیر ورزشی جدید است، لی دایکس را زیر نظر دارد. دایکس مدیرفنی برنتفورد است.
باشگاه آژاکس مدیر سابق باشگاه دورتموند را به عنوان مدیرفنی جدیدش منصوب کرد.
مدیرفنی ذوب‌آهن از حضور یک بازیکن خارجی در اردوی این تیم خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بر اراده جدی جمهوری اسلامی ایران جهت حل فنی موضوعات پادمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.
با اعلام مدیرعامل نفت، مهاجری به عنوان مدیرفنی به فعالیت خود در این باشگاه ادامه می‌دهد.
مدیران باشگاه چلسی اقدام به انتصاب یک مدیر فنی جدید کردند.
باشگاه چلسی اعلام کرد که کریستوفر ویول، مدیر سابق لایپزیش، از این به بعد به عنوان مدیر فنی این تیم فعالیت خواهد کرد.
سانتیاگو سولاری به زودی و به عنوان مدیر فنی به رئال مادرید باز می گردد.
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال امروز در ضیافتی با حضور مدیر عامل جدید باشگاه حضور می‌یابند.
اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی از شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.
تیم ملی هندبال بانوان ایران در حالی اولین اردوی خود را آغاز کرده که غلامعلی اکبرآبادی  به عنوان مدیر فنی در راس این تیم قرار خواهد گرفت.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران به ملی‌پوشان هشدار داد در صورت ادامه این وضعیت در انتشار مواضع فنی و مدیریتی پیرامون فدراسیون و تیم ملی برخوردی جدی با آنها صورت می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ