وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای از مطرح کردن موضوع خرابکاری در خط لوله نورد استریم در منطقه تحت مسئولیت اتحادیه اروپا و ناتو در نشست گروه- ۲۰ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروهای دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که آمریکا با تحقیقات روی «جهش‌های ویروسی»، برای یک همه‌گیری جدید آماده می‌شود.
مدیر بخش همکاری‌های اقتصادی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: غرب درباره تحریم‌های روسیه بر آسیای مرکزی فشار می‌آورد.
وزارت دفاع روسیه هم‌اکنون در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله پهپادی عصر امروز توسط اوکراین به تاسیساتی در خاک روسیه خنثی شد.
وزارت دفاع روسیه امروز با انتشار تصاویری از تصرف ۱۱ پایگاه نظامیان اوکراین در لوهانسک خبر داد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله اوکراین به نفتکش روسی در تنگه «کرچ» را به شدت محکوم می‌کنیم.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: بیش از ۱۷۵ نظامی اوکراینی در محور زاپروژیا کشته شدند.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: مسیر مستقیم میان بانک‌های آمریکا و روسیه که غرب و سازمان‌ملل سعی در معرفی آن به‌جای سوئیفت داشتند، ۱۱ مرداد ماه بسته شد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد: از زمان آغاز ضدحمله در ژوئن- ژوئیه تا کنون، کی‌یف بیش از ۴۳ هزار پرسنل نظامی خود را از دست داده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شهرک «سرگئیوکا» در منطقه بندر کراسنی در اوکراین به کنترل ارتش روسیه درآمده است.
دفتر نمایندگی دائم روسیه در یونسکو امروز خواستار محکوم کردن قتل خبرنگار نظامی این کشور از سوی این نهاد بین‌المللی شد.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای درباره کشته شدن «روستیسلاو ژوراولف» اعلام کرد: مسببین قتل خبرنگار روس مجازات خواهند شد.
رئیس کمیته دومای دولتی روسیه می‌گوید که رئیس جمهور اوکراین با حرف‌هایش درباره پل کریمه، به مسئولیتش در تروریسم دولتی اعتراف کرده است.
وزارت خارجه روسیه حمله به پل کریمه از سوی اوکراین را اقدامی تروریستی توصیف کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو اعلام کرد: حمله دشمن در محور دونتسک با موفقیت دفع شد و حدود ۲۷۰ نیروی اوکراینی کشته و زخمی شدند.
رئیس شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای آفریقایی ظرفیت بالایی برای توسعه دارند.
وزارت خارجه روسیه در اعتراض به مواضع سیاسی ضدروسی فنلاند، ۹ دیپلمات هلنسیکی را از مسکو اخراج کرد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در ششم تیر ماه در ارتباط با خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
معاون شورای امنیت روسیه بر این باور است که باتوجه به دخالت غرب در خرابکاری در لوله‌های گاز نورداستریم، دست مسکو برای از بین بردن کابل‌های مخابراتی زیردریایی غرب باز است.
ناتو ادعا کرده که مسکو ممکن است به عنوان بخشی از جنگ با اوکراین، کابل‌های زیردریایی انتقال داده‌های اطلاعاتی را خراب کند.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در ارتباط با موضوعات افشا شده اخیر پیرامون خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
جنگ روسیه و اوکراین و خرابکاری در خط لوله نورد استریم امکان صادرات گاز روسیه به اروپا را از بین برده است. به همین دلیل روسیه به دنبال استفاده از ظرفیت همسایگان به منظور فروش گازش است.
کشور‌های غربی در حال در نظر گرفتن سناریو‌های محتمل انتخابی از سوی "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه در مورد جنگ اوکراین هستند: از تسریع کشتار غیر نظامیان در اوکراین گرفته تا خرابکاری در اروپا و طرح‌های مسکو برای صبر کردن و خرید زمان.
کاخ کرملین در واکنش به ادعاها درباره خرابکاری مسکو در ماجرای نشت گاز از خطوط لوله نورد استریم، اعلام کرد که چنین نتیجه‌گیری «احمقانه و مهمل» است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: غرب در حال برنامه‌ریزی برای ساخت داستانی است که در آن ادعا می شود روسیه آماده خرابکاری علیه یکی از کشتی‌های حامل غلات اوکراین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ