رئیس کمیته دومای دولتی روسیه می‌گوید که رئیس جمهور اوکراین با حرف‌هایش درباره پل کریمه، به مسئولیتش در تروریسم دولتی اعتراف کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر بخش همکاری‌های اقتصادی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: غرب درباره تحریم‌های روسیه بر آسیای مرکزی فشار می‌آورد.
اسناد آرشیوی که تازه منتشر شده، نشان می‌دهد که اوکراین دو دهه پیش نسبت به نزدیکی بیش از حد غرب به رئیس جمهور روسیه هشدار داده بود!
یک مقام سابق سرویس اطلاعاتی آمریکا در تحلیلی از دورنمای جنگ اوکراین گفت: غرب به دنبال تحریک روسیه در جنگ اوکراین است، اما پوتین یک فرد نظامی راهبردی و به دنبال پایان جنگ و کنترل اوضاع است.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد به ادعاهای واهی غرب درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین واکنش نشان داد.
معاون شورای امنیت روسیه بر این باور است که باتوجه به دخالت غرب در خرابکاری در لوله‌های گاز نورداستریم، دست مسکو برای از بین بردن کابل‌های مخابراتی زیردریایی غرب باز است.
معاون وزیر خارجه روسیه مدعی است که رژیم کی‌یف حمله پهپادی به کرملین را بدون هماهنگی با غرب ترتیب داده بود.
نخست وزیر روسیه در دیدار با همتای چینی خود، گفت که فشار غرب، باعث تقویت روابط مسکو و پکن شده است.
جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا این ماه در پارلمان اروپا گفت: تحریم‌ها سمی است که عمل می‌کند کمی شبیه آرسنیک است. آشکار شدن تاثیر آن زمان بر است.
یک مقام وزارت خارجه روسیه اعلام کرد غرب با فشار بر کشورهای آفریقایی، می خواهد مانع توسعه روابط آنها با مسکو شود.
الکساندر گابویف، یکی از اعضای ارشد بنیاد کارنگی برای صلح بین‌المللی، گفت: «چین در تنظیم روایت خود با توجه به مخاطب بسیار ماهر است.» او افزود: « اما وقتی به روابط چین با روسیه در پی جنگ اوکراین نگاه می‌کنیم، من پشیمانی‌ای نمی‌بینم. به جای آن چین به دنبال آن است تا از فرصت‌هایی که این بحران ایجاد می‌کند، بهره ببرد.»
خواهر رهبر کره شمالی با تمجید از روحیه و توان جنگندگی ارتش روسیه، گفت که مسکو تمام سلاح‌های ارسالی غرب به اوکراین را به «آهن قراضه» تبدیل خواهد کرد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه از توسعه همکاری ها بین این کشور و آسیا به عنوان کابوس سیاسی اقتصادی غرب یاد کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که مقامات کوزوو، به‌دنبال تشدید تنش بوده و کشورهای غربی که روی پریشتینا نفوذ دارند باید آن را مجبور کنند که برنامه‌های خصمانه خود را کنار بگذارد.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که زرادخانه هسته‌ای این کشور غرب را از به‌راه انداختن جنگ با روسیه باز داشته است.
وزیر دارایی روسیه تاکید کرد که عرضه و فروش نفت به کشورهایی که برای نفت روسیه سقف قیمت تعیین کرده‌اند، «غیرممکن» است.
یک مقام ارشد روس، طرح های غرب برای حل موضوعات انرژی مرتبط با صنعتی سازی در آفریقا را ناقص ارزیابی کرد.
کاخ کرملین در واکنش به ادعای کاخ سفید درباره آمادگی واشنگتن برای مذاکره با مسکو بر سر حل و فصل بحران اوکراین، اعلام کرد که روسیه آماده مذاکره است اما غرب باید درخواست‌های مسکو را بپذیرد.
میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه به تحرکات اروپاییها برای تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه واکنش نشان داد.
تازه‌ترین اقدام آمریکا و کشورهای اروپایی برای زمین‌گیرکردن روسیه در اوکراین، تعیین سقف قیمت برای محصولات نفتی روسیه است که برخی اعتقاد دارند که این طرح به دلایلی احتمالا شانس موفقیت ندارد.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد اگر غرب منافع و مسائل امنیتی این کشور را در نظر داشته باشد، مسکو آمادگی گفت‌وگو را دارد.
وزارت خارجه روسیه با تأکید بر اینکه کمک تسلیحاتی به کی یف، اروپا را به طرف نزاع در اوکراین تبدیل کرده است، اعلام کرد که آمریکا در مسیر صادرات مواد غذایی و کود روسیه مانع تراشی می کند.
رئیس‌ جمهور روسیه امروز در سخنانی در نشست «مجمع اقتصادی شرق» تأکید کرد: تحریم‌ های غرب علیه روسیه، مسکو را به تهران نزدیک‌ تر می‌ کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: غرب در حال برنامه‌ریزی برای ساخت داستانی است که در آن ادعا می شود روسیه آماده خرابکاری علیه یکی از کشتی‌های حامل غلات اوکراین است.
معاون وزیر خارجه روسیه فرافکنی های کشورهای غربی از جمله اوکراین و آمریکا در خصوص بکارگیری سلاح اتمی در نبرد مسکو و کی یف را رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ