وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: بیش از ۱۷۵ نظامی اوکراینی در محور زاپروژیا کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحلیلگر اسبق سیا با اشاره به قدرت ویرانگر ناوگان زیردریایی اتمی روسیه گفت: واشنگتن بیش از آنکه در اندیشه شکست مسکو در اوکراین باشد، به تهدید زیردریایی‌های اتمی مسکو علیه خود می‌اندیشد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد: از زمان آغاز ضدحمله در ژوئن- ژوئیه تا کنون، کی‌یف بیش از ۴۳ هزار پرسنل نظامی خود را از دست داده است.
اسناد آرشیوی که تازه منتشر شده، نشان می‌دهد که اوکراین دو دهه پیش نسبت به نزدیکی بیش از حد غرب به رئیس جمهور روسیه هشدار داده بود!
مهمات بحث‌برانگیز خوشه‌ای بیش از آنکه در تغییر معادلات جنگ اوکراین و توازن‌بخشی به جبهه‌ها اثرگذار باشد، اهداف پنهانی چون «اتمام آبرومندانه جنگ» یا «اجرای عملیات فریب مسکو» را دنبال می‌کند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره خنثی‌سازی عملیات نیروهای اوکراینی که قصد نفوذ در خاک مسکو را داشتند، اعلام کرد: بیش از ۵۰ اوکراینی کشته شده و ۴ خودروی زرهی آن ها نیز منهدم شد.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد بیش از ۵ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی و ۴ هزار و ۶۴۱ فقره تسهیلات حوادث غیرمترقبه توسط این بانک در سال گذشته خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از کمک‌رسانی این کشور در خصوص تخلیه بیش از ۲۰۰ نفر از سودان خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز در خصوص عملیات ویژه نظامی این کشور اعلام کرد: بیش از ۲۵۰ سرباز اوکراینی در محور دونتسک کشته شدند.
وزیر خارجه در ارزیابی از روابط ایران و روسیه و این که چه موضوعاتی در دیدار با همتای روسی اش باید مورد گفت و گو قرار گیرد؟ گفت: ارزیابی مناسبات تهران و مسکو به ویژه در یک سال و نیم گذشته ارزیابی مثبتی است . حجم تبادل تجاری ما در یک و نیم سال گذشته به بیش از ۳.۵ برابر افزایش پیدا کرده است.
ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از سوی تهران و مسکو رد شده است. مسکو تاکید کرده است که از پهپادهای ساخت داخل در این جنگ استفاده می‌کند.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۲۳۴ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد.
نشست افتتاحیه جنبش بین‌المللی «دوستان روسیه» امروز سه‌شنبه در مسکو با مشارکت بیش از ۴۰ کشور برگزار شد.
ایده مصادره دارایی‌های روسیه به شکلی فریبنده ساده است: غرب باید بیش از میلیاردها دلار اموال مصادره شده روسیه را به عنوان بودجه بازسازی به اوکراین بدهد اما این ایده گره‌های حقوقی بزرگی دارد!
معاون بنیاد مسکن از اجرایی شدن ۲۱۲ هزار و ۷۵۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها با میانگین پیشرفت ۴۶ درصد خبر داد.
وزارت فوریت های اضطراری روسیه در بیانیه ای خبر داد: مسکو بیمارستان سیاری با بیش از ۴۰ متخصص را به ترکیه می‌فرستد.
اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تایید نهایی بیش از ۱۱ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: تامین و الحاق اراضی این طرح در حال پیگیری است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن ۲۰۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد و گفت: از محل اعتبارات امسال نیز بیش از ۱۴۵ هزار واحد در برنامه اجرا قرار گرفت.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: بیش از ۶۰۰ سرباز اوکراینی در حملات موشکی مسکو به «کراماتورسک» کشته شدند.
اداره سرشماری و آمار آمریکا اعلام کرد؛ واردات آمریکا از روسیه در ماه اکتبر با وجود تحریم‌های اقتصادی واشنگتن علیه مسکو بیش از دو برابر شد.
در نوامبر۲۰۲۰، ایروان و باکو پس از بیش از یک ماه درگیری شدید بر سر ناگورنو- قره باغ، که در داخل مرز‌های بین‌المللی به رسمیت شناخته‌شده آذربایجان قرار دارد، اما از دهه۱۹۹۰ در اختیار نیرو‌های ارمنستان بوده است، یک توافق آتش‌بس با حمایت مسکو امضا کردند. پس از یک رشته شکست در میدان نبرد، ارمنستان با واگذاری کنترل بخش‌هایی از این سرزمین موافقت کرد و متعهد شد که «ایمنی ارتباطات حمل‌ونقلی» را بین سرزمین اصلی آذربایجان و قلمرو آن کشور در نخجوان از طریق منطقه سیونیک - که این دو را از هم جدا می‌کند - «تضمین کند، البته با نگاهی به سازماندهی تردد بدون مانع شهروندان، وسایل نقلیه و بار در هر دو جهت».
مردم در شهر خرسون در جنوب اوکراین با خواندن "Chervona Kalyna" یک آهنگ میهن پرستانه اوکراینی دور آتش می‌رقصند و ورود نیرو‌های مسلح کشورشان به شهر را پس از عقب نشینی روسیه جشن می‌گیرند. مسکو روز جمعه اعلام کرد که بیش از ۳۰۰۰۰ سرباز را در منطقه جنوبی خرسون به ساحل شرقی رودخانه دنیپرو خارج کرده است. روسیه حدود دو ماه پیش با برگزاری رفراندوم، چهار منطقه از شرق و جنوب اوکراین از جمله خرسون را به خاک خود ضمیمه کرد. نیروهای روسیه اکنون به سوی کرانه شرقی رودخانه دنیپرو که خرسون را به دو قسمت تقسیم می‌کند، عقب‌نشینی کرده‌اند.
وزیر دفاع روسیه گفت که از ماه فوریه تاکنون تعداد نیروهای نظامی ناتو در اروپای مرکزی و شرقی ۲.۵ برابر افزایش یافته و به بیش از ۳۰ هزار نفر رسیده است.
اوکراین بیش از ۱۰۰ زندانی را با روسیه مبادله کرد که به گفته مقامات اوکراین این اولین تبادل زنان اسیر با مسکو پس از نزدیک به هشت ماه جنگ بوده است.
وزارت دفاع روسیه با اشاره به اینکه رزمایش جدید این کشور، از اول سپتامبر آغاز خواهد شد، جزئیاتی درباره نحوه اجرای این رزمایش در بحبوحه عملیات نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ