با انتشار تصویر خروج سامانه پدافندی سوم خرداد در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، تونل‌های زیرزمینی سامانه‌های موشکی پدافند هوایی رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فصل هفتم کاوش درباره بقایای نقاره‌خانه‌ای که به جا مانده اظهار می‌کند: هنگامی که دشمن حمله می‌کرده از آن قسمت به ارگ اطلاع می‌دادند و از طریق تونل‌های زیرزمینی وارد قلعه می‌شدند، حتی یک‌سری تونل‌های زیرزمینی در این محدوده پیدا کردیم که به کوه‌ها راه پیدا می‌کند و سازه‌های عظیمی به همراه گچ‌بری در آن وجود دارد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از موتورسیکلت سواران خواست که از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری کرده و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد برای تردد‌های خود در سطح شهر استفاده کنند.
یکی از اعضای تیم در این رابطه گفته: «یافته‌های ما، وجود اتاق‌ها و تونل‌های زیرزمینی وسیعی در بخش زیرین محوطه باستانی گروه کلیسا را تائید می‌کنند. دقیقا در همان موقعیت مکانی‌ای که اسناد موجود و روایت‌های محلی درباره ورودی معبد بزرگ زیرزمینی لیونا ذکر کرده بودند.»
این دو مأمور امدادی در این تصویر، در ارتفاع حدود ۴ متری از کف جاده قرار دارند و این فاصله با گل‌ولای پوشیده شده است. این حادثه عجیب وقتی عیان‌تر خود را نشان می‌دهد که تصویر دهانه پاکسازی‌شده یکی از تونل‌های مسدودشده را کنار تصویر قبلی ببینید.
مجری خط ۱۰ مترو تهران گفت: احداث تونل‌های فاز نخست پروژه خط ۱۰ مترو تهران بزودی وارد مرحله عملیاتی می‌شود.
بر اساس گزارش‌های رسیده به فارس، سیلاب جمعه ۱۹ خرداد قسمتی از جاده چالوس را تخریب و برخی تونل‌های این مسیر را پر از گل و لای کرد و بروز برخی مشکلات فنی در انتقال آب از سد کرج بر اثر این سیلاب‌ها به تصفیه‌خانه‌های شهر تهران علت قطعی آب در غرب تهران بوده است.
بر اساس گزارش‌های رسیده به فارس، سیلاب جمعه ۱۹ خرداد قسمتی از جاده چالوس را تخریب و برخی تونل‌های این مسیر را پر از گل و لای کرد و بروز برخی مشکلات فنی در انتقال آب از سد کرج بر اثر این سیلاب‌ها به تصفیه‌خانه‌های شهر تهران علت قطعی آب در غرب تهران بوده است.
گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که برگزاری جلسه کابینه رژیم صهیونیستی در یکی از تونل‌های زیر دیوار براق در مسجدالاقصی، به این رژیم مشروعیت نمی‌بخشد.
منابع عبری مدعی شدند که جلسه این هفته کابینه رژیم صهیونیستی قرار است در تونل‌های زیر دیوار براق و مسجدالاقصی برگزار شود.
شهروندان در صورت نقص فنی، تصادف و زمین خوردن موتورسوار در تونل‌های شهری می‌توانند با شماره مخصوصی تماس بگیرند.
مدیرعامل متروی تهران گفت: برای اولین بار بودجه مترو ۶ برابر شده است و بهره‌برداری از ۱۰ ایستگاه خط ۶ در نیمه نخست امسال صورت گرفت.
شهردار تهران گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا دو برابر سال گذشته تونل‌های عبوری مترو را داشته باشیم و به رشد ۲۲ کیلومتری برسیم و ۱۳ ایستگاه را افتتاح کنیم.
تصویری از تونل ویژه پدافندی رونمایی شده در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ و سامانه سوم خرداد.
رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ با مشارکت نیروی هوافضای سپاه، نیروی پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش درحالی برگزار شد که برخی سامانه‌های پدافندی برای اولین بار عملیاتی شد.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از نمایش سامانه‌ها و تونل‌های زیرزمینی پدافند هوایی در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ خبر داد.
با انتشار تصویر خروج سامانه پدافندی سوم خرداد در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، تونل‌های زیرزمینی سامانه‌های موشکی پدافند هوایی رونمایی شد.
شهردار تهران جزئیات برنامه مولد سازی شهرداری تهران را تشریح کرد.
سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار کرد: به دلیل عملیات عمرانی، رفع نقص سیستم روشنایی و تقویت روشنای تونل‌های محور هراز از ساعت ۲۳ سه شنبه ۱۸ بهمن الی ۶ صبح چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه جاری محورهراز بسته و محور‌های جایگزین سوادکوه، چالوس و کندوان خواهد بود.
دیوار‌های سنگی و بلند نخستین نمایی است که رهگذران خیابان‌های شهرآرا و پاتریس لومومبا هنگام گذر از مجموعه کاخ سنگی با آن مواجه می‌شوند. گفته می‌شود عملیات ساخت این کاخ در زمینی به وسعت ۱۲ هزارمترمربع، به درخواست «رحیم علی خرم» از افراد سرمایه‌دار حکومت پهلوی دوم و صاحب نفوذ در دربار بوده شروع شد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه را تشریح کرد و گفت: موتورسیکلت سواران از ورود به داخل تونل‌ها خودداری کنند.
منابع عراقی از عملیات امنیتی گسترده در پنج محور در نینوا در شمال غرب این کشور خبر داده و اعلام کردند که در جریان این عملیات تونلهای داعشی منهدم شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: به علت اجرای عملیات تعمیر و نگه‌داری سیستم تهویه تونل‌های این محور، در روز‌های ۱۸ و ۱۹ مهرماه مسیر کرج- چالوس مسدود شده بود.
مدیرکل راهداری البرز؛ روز شنبه ۱۶ مهرماه از مسدود شدن محور کرج- چالوس و بالعکس در روز‌های هجدهم و نوزدهم مهرماه خبر داد و گفت: انسداد مذکور از ساعت هشت صبح الی ۱۶ به علت اجرای عملیات تعمیر و نگه‌داری سیستم تهویه تونل‌های این محور اجرایی می‌شود.
مجری خط ۴ مترو تهران گفت: عملیات حفاری تونل‌های دسترسی به تونل اصلی پروژه توسعه شرقی خط ۴مترو تهران در حال پیگیری بوده و فاز نخست این طرح، پیشرفتی مطابق با برنامه زمان بندی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ