بر اساس گزارش‌های رسیده به فارس، سیلاب جمعه ۱۹ خرداد قسمتی از جاده چالوس را تخریب و برخی تونل‌های این مسیر را پر از گل و لای کرد و بروز برخی مشکلات فنی در انتقال آب از سد کرج بر اثر این سیلاب‌ها به تصفیه‌خانه‌های شهر تهران علت قطعی آب در غرب تهران بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجرای سفر تیم ملی به کره شمالی بعد از گذشت حدود هفده سال هنوز عجیب و حتی ترسناک است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: کارشناسان ما در این حادثه به این نتیجه رسیدند که سهل انگاری شهروند علت بروز این حادثه بوده است، اما شاید بتوانیم با افزایش سطح آگاهی‌های مردم از بروز این حوادث جلوگیری کنیم و بهتر است با نصب تابلو‌هایی در سطح شهر نسبت به افزایش آگاهی مردم اقدام کنیم.
زمانی می‌گوید: «ویژگی منحصربه‌فرد چنار این است که به دلایل مختلفی مثل قطع شدن تنه اصلی، شاخه‌هایی از آن جوانه می‌زند که در نهایت منجر به روییدن تنه‌های جدید می‌شود. در تهران علاوه بر ۱۳ چنار محله اوین، چنار‌های دیگری هم وجود دارد که تنه‌های فراوان دارند. به این چنار‌ها «چهل چنار» می‌گویند. اصطلاحی که به تنه‌های فراوان این درخت اشاره دارد. چنار هفت شاخه سوهانک نیز از این دست چنارهاست.»
زن جوان ۱۰۳ قطعه شیء فلزی را بلعیده بود، اما نکته عجیب اینجا بود که معده یا مری‌اش در اثر خوردن این اجسام فلزی تیز کوچک‌ترین آسیبی ندیده بود.
بر اساس گزارش‌های رسیده به فارس، سیلاب جمعه ۱۹ خرداد قسمتی از جاده چالوس را تخریب و برخی تونل‌های این مسیر را پر از گل و لای کرد و بروز برخی مشکلات فنی در انتقال آب از سد کرج بر اثر این سیلاب‌ها به تصفیه‌خانه‌های شهر تهران علت قطعی آب در غرب تهران بوده است.
سرمربی سابق پرسپولیس گزینه جدید تیم ملی امید معرفی شده است.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اعلام ورود این فراکسیون به ماجرای سوء مدیریت در سرخابی‌ پایتخت، از حذف قطعی استقلال از آسیا خبر داد و گفت: وام ۲ میلیون دلاری برای پرداخت بدهی‌های استقلال و جلوگیری از کسر امتیاز در نظر گرفته شده
مشاور رئیس سازمان محیط زیست توضیحاتی درباره ماجرای بارداری «ایران» مادر پیروز ارائه داد.
شاهرود- یک‌بار دیگر ماجرای قطع درختان در شاهرود اعتراض برخی شهروندان را به دنبال داشته است قرائن و شائبه‌های مطرح شده خبر از انجام این کار از سوی شهرداری می‌دهد.
«وقایع اتفاقیه» قطعا دومین روزنامه‌ای است که به زبان فارسی در ایران منتشر شد و از نظر توالی تاریخ انتشار روزنامه در ایران سومین محسوب می‌شود؛ زیرا قبل از انتشار «وقایع اتفاقیه»، روزنامه دیگری با عنوان فارسی «شعاع روشنایی» توسط مبلغان مذهبی امریکایی در شهر ارومیه منتشر می‌شد.
ماجرای قطع همکاری کریستیانو رونالدو با ایجنت معروفش یعنی خورخه مندس فاش شده است.
در شرایطی که هافبک سرخ‌ها طی دو روز اخیر در تمرین این تیم حاضر نشده، مربی این تیم مدعی شد هنوز ماجرای جدایی این بازیکن قطعی نشده است.
در دقایق پایانی نیمه اول جو ورزشگاه ملتهب شد و تماشاگران شعار «بی‌شرف بی‌شرف» سر دادند که با قطع شدن صدای ورزشگاه در خروجی صداوسیما روبرو شد.
بررسی فیلم تذکر سعیدی نشان می‌دهد که او تنها یک دقیقه و ۲۷ ثانیه صحبت کرده و در واقع زمان «دو دقیقه‌ای« هنوز به پایان نرسیده بوده که میکروفنش قطع شده است.
یک نفر روحانی در لیست ارسالی این بلیت به طرف قطری حضور دارد و آن هم مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان است. تقریبا ۹۰ درصد این بلیت‌ها بین مستندسازها، خبرنگار‌ها و ورزشکاران غیرفوتبالی توزیع شده است.
سرمربی هوادار هدایت الاهلی قطر را برعهده گرفت؛ این خبر یا شایعه، شاید مهم‌ترین موضوع امروز فوتبال ایران باشد.
سخنگوی صنعت آب مشخصا اعلام می‌کند که پایتخت کشور تنها برای ۳ ماه ذخیره آب آشامیدنی دارد اما این تنها بخشی از بحران است. او در ادامه اظهارات خود به احتمالی نگران کننده درباره بارندگی‌های پاییز هم عنوان کرد احتمال بارش‌های زیر نرمال در پاییز بالاست.اما این تمام ماجرا نیستاز سوی دیگر گزارش‌های جهانی حاکی از آن است که ۱۷ کشور در دنیا دچار تنش‌های آبی هستند و ایران نیز جزو ۹ کشور آسیب‌پذیر در برابر تغییرات اقلیمی است.علاوه بر این افزایش حجم استفاده از سوخت مازوت و فرونشست زمین هم در ایران نگران کننده است.فرو نشستی که در جهان بر حسب میلیمتر است، اما در ایران با سانتی متر گزارش می‌شود.
روز سه‌شنبه ۸ شهریورماه یک فروند قایق بدون سرنشین آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن قطع شده بود از سوی شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس کنترل و یدک شد.
سروش رفیعی بازیکن تیم پرسپولیس تلاش می‌کند به کسب و کار‌های زیان دیده در ماجرای قطعی اینترنت رونق ببخشد.
وزیر امور خارجه یادآوری کرد: فراموش نکنید در حوادث داخلی آمریکا و ماجرای اشغال کنگره، مدتها اینترنت در آمریکا بر روی مردم قطع شد و حتی صفحات شخصی مجازی رییس جمهور وقت آمریکا با توجیه امنیت ملی بسته شد.
مدیرپیشین ورزشگاه آزادی جزییات ماجرای قطعی برق قبل از مسابقه پرسپولیس و تراکتور را اعلام کرد.
حضور کارلوس کی روش و لیست بازیکنان فصل جاری پرسپولیس می تواند بار دیگر فضای دو قطبی را ایجاد کند.
شهرداری قشم اعلام کرده است: در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت‌های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوار‌ها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.
در یک مجتمع مسکونی به وسعت چندین هکتار در حوالی میدان آزادی که متعلق به یکی از نهاد‌های نظامی است، بیش از ۷۰ اصله درخت قطع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ