یکی از اعضای تیم در این رابطه گفته: «یافته‌های ما، وجود اتاق‌ها و تونل‌های زیرزمینی وسیعی در بخش زیرین محوطه باستانی گروه کلیسا را تائید می‌کنند. دقیقا در همان موقعیت مکانی‌ای که اسناد موجود و روایت‌های محلی درباره ورودی معبد بزرگ زیرزمینی لیونا ذکر کرده بودند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر مهرداد بهرامیان، فیزیوتراپیست درباره عوارض استفاده از کوله پشتی‌های سنگین می‌گوید: استفاده از کوله پشتی‌های سنگین عوارض زیادی ازجمله درد در بازو، شانه و گردن، سوزش، سوزن‌سوزن شدن و بی‌حسی در امتداد بازو به همراه دارد. درد ناشی از استفاده از کوله پشتی‌های سنگین زمانی بروز می‌کند که اعصاب یا رگ‌های خونی زیر گردن، در میان عضلات گردن و شانه یا بین دنده اول و ترقوه فشرده شود.
روند لاک پشتی واردات خودرو به گونه ای است که به نظر می رسد مسئولان عجله‌ای برای واردات ندارند و یا شاید با توجه به مشکلات ارزی، دست به عصا شده اند. این در حالی است که تا چند روز دیگر، آیین نامه ورود خودروهای کارکرده نیز نهایی و ابلاغ خواهد شد.
دیده شده است که افراد با کوله پشتی به منزل متقاضی مراجعه می‌کنند و به صورت اقساطی برای آن‌ها تزریق ژل و بوتاکس انجام می‌دهند.
دیده شده است که افراد با کوله پشتی به منزل متقاضی مراجعه می‌کنند و به صورت اقساطی برای آن‌ها تزریق ژل و بوتاکس انجام می‌دهند و کسی هم از آن‌ها سؤال نمی‌کند که از کجا مدرک گرفتید؟ گاهی نیز پای پزشکان قلابی در میان است، مثل پزشکی قلابی در غرب تهران که با فریب ۶۰ بیمار آن‌ها را زیر تیغ جراحی زیبایی برد، اما بیمارانش با بروز عوارض از او شکایت کردند.
جنجالی‌ترین قسمت این خودرو، قسمت پشتی آن است. چراغ‌های عقب با همان گرافیک حرف H و در قالب یک مستطیل باریک، در فضای بسیار پایینی دیده می‌شوند. پایین بودن این چراغ‌ها توجه بسیاری از افراد را برانگیخته و سوال بسیاری از آن‌ها این است که دید این چراغ در خیابان‌ها به چه شکل خواهد بود.
در نمای پشتی، چیز جدیدی که خودنمایی می‌کند، چراغ پشتی است که شبیه به لوگوی داچیا شده است. هر چه به جلو می‌رویم، این چراغ کوچکتر می‌شود. اسپویلر اسپرت بالای شیشه هم در این قسمت خودنمایی می‌کند.
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، یکی از سخت‌ترین تست‌های دوچرخه سواری را که معروف به جهنم است با موفقیت پشت سر گذاشت.
سنسور اندازه‌گیری دمای بدن گوگل پیکسل ۸ پرو روی پنل پشتی و زیر فلاش LED دوربین اصلی قرار می‌گیرد.
حیاط پشتی خانه باصفاتر است. نمی‌شود وارد ساختمان واقع در آن شد اما می‌شود نرده‌های چوبی را گرفت و از پله‌ها بالا رفت و روی تراس ایستاد و به حوض بیضی که دور تا دورش را گلدان‌های شمعدانی به رنگ قرمز و صورتی پر کرده‌اند، چشم دوخت.
مدافع پرتغالی پس از ترک سیتی از در پشتی و بدون اینکه کسی دقیقا بداند چه بین او و گواردیولا گذشته، با بایرن به اتحاد بازمی‌گردد.
ویدیویی پربازدید از کوله پشتی مجهز که با چنین کوله پشتی، رهگذران حدس نمی‌زنند که شما مسلح و بسیار خطرناک هستید را ببینید.
نمای عقب با سبک جدید چراغ پشتی خودنمایی می‌کند. چراغ متصلی که در این مدل دیده می‌شود، از تکراری و کسل بودن خارج شده و حالت جدیدی دارد. گرافیک چراغ به شکل نقطه چین درآمده است.
۷ شمش طلا در کوله پشتی مسافر جنوب
درحالی‌که ۲ هفته از مجازی‌شدن مـــدارس و دانشگاه‌های برخی شهر‌های کشور می‌گذرد، تجربه کاربران حاکی از اختلالات شدید در اینترنت حتی در پلتفرم‌های داخلی است. بیش از ۳ ماه است که اینترنت کشور با اختلالات کم‌سابقه و گسترده، زندگی تقریبا همه مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است. این اختلالات و محدودیت‌ها اگرچه پیش از این هم دیده می‌شد، اما مطرح‌کردن امنیتی‌بودن فضای کشور از سوی مقام‌های ارشد وزارت ارتباطات، به‌عنوان علت اختلالات اخیر عنوان شده است.
به رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­‌ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
علی­رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
سرمربی پارس جنوبی به خاطر شرایط حاکم بر ورزشگاه تختی جم از در پشتی ورزشگاه را ترک کرد.
«شورای عالی ورزش» اگرچه هیچ گاه منحل نشد اما بعد از نیم قرن به نهادی مغفول در ورزش کشور تبدیل شده که با وجود مصوبه احیا جایی برای صدور حکم و پُرکردن صندلی شده است.
موتورولا نخستین شرکت در جهان است که موبایلی با یک دوربین پشتی ۲۰۰ مگاپیکسلی به بازار عرضه می کند. این دستگاه  پرچمدار «اج۳۰ اولترا» نام دارد.
رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از ساخت دستگاه دیالیزی خبر داد که بیماران بتوانند به صورت کوله پشتی از آن استفاده کنند.
یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، در آستانه آغاز سال تحصیلی مدارس، نسبت به آسیب های استفاده از کوله پشتی های سنگین هشدار داد.
یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، در آستانه آغاز سال تحصیلی مدارس، نسبت به آسیب های استفاده از کوله پشتی های سنگین هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ