رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ با مشارکت نیروی هوافضای سپاه، نیروی پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش درحالی برگزار شد که برخی سامانه‌های پدافندی برای اولین بار عملیاتی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد:دوره آموزش رزم مقدماتی مشمولان واجد شرایط معافیت ۳ فرزند و بیشتر لغو و این افراد با تکمیل فرم تعهد کفایت از آموزش ، از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.
فرمانده کل ارتش گفت: لطف و عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا در دیدار با خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ نداجا موجب ارتقای روحیه رزم کارکنان ارتش شد.
وزارت دفاع روسیه صبح امروز پنجشنبه بیان کرد که نیروهای روسی و سوری، رزم نظامی شبانه برای اولین بار در استان حماه انجام دادند.
سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت گفت: در روز دوم فاز عملیاتی رزمایش، عملیات رزم هوایی جنگنده‌های میگ ۲۹ و اف ۱۴ با موفقیت انجام شد.
معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه دومین دوره مسابقات طب رزم زمینی را به میزبانی شهر کازرون برگزار می‌کند.
وزیر کشور گفت: هر مسئول و هر عزیزی که لباس رزم به تن می‌کند یعنی خود را آماده جهاد کرده است.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: خودکفایی نیروهای مسلح با تکیه بر توان متخصصین و نخبگان داخلی کشور موجب شده تا بازدارندگی کشور به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز آمادگی و توان رزم ارتش در طول سال‌های حیاتش منحصر به فرد است و نیروهای مسلح کشورمان به بالاترین سطح اقتدار و توانمندی دست یافته‌اند.
فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش ساخت تجهیزات دید در شب را یکی دیگر از دستاوردهای هوانیروز دانست و گفت: در دنیا تنها چند کشور دارای توانایی دید در شب هستند مانند روسیه، آمریکا و ایران.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از ارتقای سطح توان رزم دریایی با تبدیل شناورهای راکت انداز به موشک اندازهای نقطه زن خبر داد.
کاترین، شاهدخت ولز در شرایط یخبندان و در حالی که یونیفرم نظامی به تن کرده بود در تمرینات کمک‌های اولیه نظامی شرکت کرد. وی اولین بازدید خود را از گردان اول در سالزبری را با لباس رزم انجام داد. در شرایط سرد و برفی، او از گردان بازدید کرد و در شبیه سازی مجروح شرکت کرد و در آنجا نحوه ارائه کمک‌های اولیه به یک سرباز مجروح را آموخت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از ارتقای سطح توان رزم دریایی با تبدیل شناورهای راکت انداز به موشک اندازهای نقطه زن خبر داد.
هشتمین دوره رزم جامه‌پذیری مشترک درجه‌داری ارتش با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در مرکز آموزشی جوادالائمه (ع) نزاجا برگزار شد.
کمیسر اقتصادی اتحادیه اروپا بر این باور است که اگر این بلوک امیدوار به برآوردن نیازهای جنگی کی‌یف است، باید به الگوی «اقتصاد جنگی» تغییر رویه بدهد.
امیر سرلشکر موسوی در همایش فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: بخش قدرتمند پهپادی در نیروی هوایی موجب ارتقای توان رزم کشور شده است.
امیر سرلشکر موسوی در همایش فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: بخش قدرتمند پهپادی در نیروی هوایی موجب ارتقای توان رزم کشور شده است.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ یک میدان رزم واقعی برای نیروی هوایی است تا بتواند به اهداف مورد نظر دست پیدا کند.
فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس استاندارد‌های تخصصی و ارزیابی‌های علمی و میدانی در بین پنج کشور برتر حوزه پزشکی رزم در دنیا قرار دارد.
فیروز کریمی ترکیب مورد نظرش برای جدال با مس رفسنجان را اعلام کرد.
رئیس‌جمهور در دیدار با رهبران ادیان الهی گفت: جنگ‌های جهانی اول و دوم نتیجه جدایی دین از سیاست است.
رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه‌های جدید میان برد و دوربرد به سازمان رزم پدافند هوایی ملحق می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ارتقای توان رزم نیروی دریایی در حوزه پهپاد موجب افزایش اقتدار دریایی ایران شده است، تجهیز انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی به انواع پهپادها ظرفیت بسیار قابل توجهی
فرمانده رزمایش مشترک پهپادی ذوالفقار ارتش با تاکید بر اینکه پهپاد جایگاه ویژه‌ای در ارتقاء توان رزم نیروهای مسلح پیدا کرده است، گفت: امنیت کشور و منطقه باید توسط خودمان تامین شود.
جانشین نیروی هوایی ارتش گفت: امروز با توجه به تهدیدات زیستی و بیوتروریسم، حوزه بهداشت و درمان در حفظ سلامت و توان رزم نقشی اساسی و تعیین کننده دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ