مدیرعامل متروی تهران گفت: برای اولین بار بودجه مترو ۶ برابر شده است و بهره‌برداری از ۱۰ ایستگاه خط ۶ در نیمه نخست امسال صورت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پروژه‌های عمرانی و آبرسانی به دو روستای در شهرستان میانه آذربایجان شرقی با حمایت همراه اول به بهره‌برداری رسید.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با احتساب ۵۰ هزار واحد جدید، تعداد واحدهای تحویل متقاضیان شده توسط بنیاد در دولت سیزدهم به ۱۹۷ هزار واحد می‌رسد.
وزیر آموزش و پرورش از افزایش ۴۳ درصدی ردیف اعتباری خیرین در بودجه امسال خبرداد و گفت: ۲ هزار پروژه با استعداد ۱۰ هزار کلاس درس با شروع سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.
کارمندان که معمولا خانه‌های‌شان در دور از محل کار بود، می‌بایست در این تغییر هزینه‌های سنگینی اعم از کمبود امکانات برای نگهداری فرزندان، فشار روحی ناشی از کمبود حمل‌ونقل عمومی برای تردد، عدم بهره‌برداری بهینه از زمان کار به دلیل کمبود مراجعه‌کنندگان در آن ساعات از روز و فشار کاری در ساعات میانی از حدود ۱۰ صبح تا یک بعدازظهر و.. را بدهند!
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: تا پایان سال ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به بهره‌برداران بخش کشاورزی تخصیص خواهد یافت.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بنیاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به ساخت خوابگاه‌ برای دانشجویان دختر اقدام کرده و تاکنون ۱۰خوابگاه را در سراسر کشور به بهره‌برداری رساند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رشد تولید را باعنایت به نام‌گذاری سال نوازسوی رهبر معظم انقلاب، مهم‌ترین هدف صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
زلفی گل در این ابلاغ تاکید کرده است: مقتضی است که اقدامات لازم برای دستیابی به اعزام سالیانه دست‌کم ۱۰ درصد از دانشجویان به اردو‌های راهیان نور (مطابق با هدف عملیاتی مندرج در مادۀ ۳ آیین‌نامه اجرایی اردو‌های راهیان نور دانشجویی کشور، مصوبۀ مورخ ۱۰ دی ۱۳۹۴ شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور) صورت گیرد و از حداکثر ظرفیت موجود در آن دانشگاه/ مرکز برای اعزام دانشجویان (با اولویت دانشجویان جدید الورود و زیارت اولی) بهره‌برداری شود.
دامغان- نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: طی مراسمی با حضور وزیر نیروی کابینه سیزدهم نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی پاسارگاد در جنوب شهرستان دامغان به بهره‌برداری رسید.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۱۰ پروژه منابع طبیعی این استان در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در پایان آذر ۱۴۰۱ تعداد سفرهای انجام شده با مترو تهران به رقم ۱۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ۱۸۹ هزار و ۱۲۴ سفر رسید.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در پایان آذر ۱۴۰۱ تعداد سفرهای انجام شده با متروی تهران به رقم ۱۰ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ۱۸۹ هزار و ۱۲۴ سفر رسید.
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در دهه فجر امسال ۱۰ پروژه به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی در پروژه مرکز محله حر و بهره‌برداری از این پروژه تا ۱۰ روز آتی خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در متروی تهران برنامه ۲۰ ساله تا سال ۱۴۲۰ تنظیم شده است که قرار شد در سه فاز هفت ساله خطوط ۸ تا ۱۱ با برنامه ریزی وارد مدار شوند. مدیریت شهری تهران تلاش می‌کند این بازه ۲۰ ساله را به ۶ سال کاهش دهد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به تردد روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در خطوط مترو تهران، از آغاز عملیات اجرایی خط ۱۰ به طول ۴۴ کیلومتر خبر داد.
بوستان تخصصی مادر و کودک باغ نظر در پانزدهمین شنبه «امید و افتخار» در منطقه ۱۰ افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
۱۰ پروژه عمرانی در چهاردهمین شنبه امید و افتخار به بهره‌برداری رسید و یا وارد فاز اجرایی شد.
شهردار منطقه ۱۰ از بهره‌برداری از بوستان تخصصی مادر و کودک در منطقه ۱۰ و در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: بوستان باغ نظر دارای طراحی‌های ویژه‌ای در شهر تهران است.
شهردار منطقه ۱۰ از بهره‌برداری از بوستان تخصصی مادر و کودک در منطقه ۱۰ و در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: بوستان باغ نظر دارای طراحی‌های ویژه‌ای در شهر تهران است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از اتمام پروژه چهارخطه شدن کریدور جاده‌ای شمال - جنوب با بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر باقی‌مانده در محدوده بادرود به کاشان خبر داد.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از بهره‌برداری از نخستین پارک تخصصی مادر و کودک در شهر تهران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۷۱ پروژه سرمایه گذاری صنعتی و عمرانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز ۱۰ شهریور با حضور معاون اول رئیس جمهور اغاز شد.
همین فولاد مبارکه، زمانی که به بهره‌برداری رسید مدیرعاملش مصاحبه‌ای با روزنامه همشهری کرد و گفت که برای احداث فولاد مبارکه ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری ارزی شده است. همان زمان مدیر یک شرکت موفق بخش خصوصی در مصاحبه‌ای گفت که این شرکت بیش از نیم‌میلیارد دلار، ارزش واقعی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ