این هواپیما به اسم اِی-۵۰ متعلق به شرکت "بری‌یف" (Beriev) قابلیت فرماندهی و کنترل و توانایی ردیابی حداکثر ۶۰ هدف در زمان را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس مدعی است فصل گذشته تعهدات خود نسبت‌به تبلیغات محیطی را به سرانجام رسانده، اما در فصل جدید این درآمد از آنها دریغ شده است.
در پایان روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم ملی ایران فقط با یک باخت، 4 فینالیست به نام خود ثبت کرد.
تیم میکس کامپوند کشورمان در کاپ جهانی شکست خورد و حذف شد.
سفر شکست خورده کیسینجر به چین برای نجات دولت آمریکا و همچنین ادامه واکنش‌ها به هتک حرمت قرآن کریم، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
در ادامه واکنش‌ها به قرآن‌سوزی در سوئد، اقلیم کردستان عراق از تعلیق فعالیت نمایندگی‌ خود در استکهلم خبر داد. از سویی دیگر، ریاض با احضار کاردار سوئد اهانت به مقدسات اسلامی را محکوم کرد.
شبکه تلویزیونی الجزیره از آتش زدن واگن‌ها در حومه جنوبی پاریس و ادامه تنش‌ها در شهر‌های دیگر خبر داد.
علی بیگدلی نوشت: اگر این شورش ادامه پیدا می‌کرد، وضعیت در روسیه بسیار مشکل می‌شد، چرا که گروه واگنر یک گروه مزدور است که با جنگ‌های چریکی و شهری بسیار آشنا است. این اتفاقات شرایط روسیه را در نقطه انجمادی قرار داده است که وضعیت را برای کادر رهبری این کشور بسیار مشکل می‌کند.
واکنش‌ها به رفتار اخیر علیرضا دبیر همچنان ادامه دارد.
عبدی در بیانیه‌ای این حمله را محکوم کرد اما از تایید این که هدف این حمله بوده است امنتاع ورزید و نوشت: «ما قویا هدف قرار دادن فرودگاه بین‌المللی سلیمانیه را توسط ترکیه محکوم می‌کنیم. ادامه این خشونت‌ها در عراق و سوریه پیامدهای جدی برای منطقه خواهد داشت.»
در ادامه واکنش‌ها به صدور حکم قضایی ضد ترامپ، طرفداران وی در ایالت فلوریدا در اعتراض به این حکم مقابل اقامتگاه ترامپ تجمع کردند. پلیس نیویورک فرمان آماده‌باش صادر کرد.
کویت و بحرین هم در ادامه واکنش‌ها به اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در مورد ملت فلسطین، این اظهارات نژادپرستانه و تحریک‌آمیز و ارائه نقشه ساختگی از سوی او را محکوم کردند.
در ادامه واکنش‌های بین‌المللی به توافق ایران و عربستان، اتحادیه اروپا نیز از احیای روابط دیپلماتیک بین ریاض و تهران استقبال کرد.
عمق فاجعه زلزله ترکیه گسترده است و در برابر آن واکنشهای سیاستمداران ترک برای تخریب یکدیگر همچنان ادامه دارد و مناطق زلزله زده عملا تبدیل به بستر کشمکش‌های سیاسی میان حزب حاکم و اپوزیسیون شد.
در ادامه واکنش‌ها به حضور بالون نظارتی چین در آسمان آمریکا، نماینده مجلس نمایندگان خواستار استعفای رئیس‌جمهور این کشور شد.
واکنش‌ها به هتک حرمت قرآن کریم توسط راسموس پالودان ادامه دارد. صد‌ها تن از مسلمانان در نیویورک آمریکا تظاهراتی را در مقابل سرکنسولگری سوئد برگزار کردند. معترضان یک تاج گل سیاه با قرآن بر روی آن در مقابل ساختمان سرکنسولگری سوئد گذاشتند.
پرحاشیه‌ترین رخداد در هفته جاری در ارتباط با حواشی بعد از برگزاری نخستین «کنگره بین‌المللی بانون تاثیرگذار» در جمعه (۳۰ دی) بود. هر چند این کنگره در انتهای هفته گذشته برگزار شد، اما بازتاب‌ها و واکنش‌ها به آن تا اواخر هفته جاری ادامه داشت. برگزارکنندگان اصلی کنگره، جمیله علم الهدی، همسر سید ابراهیم رئیسی و انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بود.
واکنش‌ها به تصمیم‌های بحث برانگیز ژیمون مارسینیاک، داور بازی فینال جام جهانی 2022، همچنان ادامه دارد.
بازداشت وریا غقوری بازداشت وریا غفوری موجی از واکنش‌ها را به همراه داشته است. در ادامه این واکنش‌ها علی دایی در اینستاگرامش نوشت: ساکت کردن منتقد فقط و فقط پاک کردن صورت مساله است. فارغ از رنگ‌ها از هر فردی که صدای مردمش است حمایت می‌کنم. همانطور که در تمام این سال‌ها تلاش کردم صدای مردم سرزمینم باشم.
چند ساعت از رقم خوردن اولین شگفتی جام جهانی 2022 قطر گذشته اما واکنش‌ها به پیروزی بزرگ سعودی‌ها ادامه دارد.
در ادامه واکنش‌ها به فوت مهسا امینی، برای دومین روز متوالی تجمعاتی پراکنده در برخی مناطق مرکزی تهران برپا شد.
در پی اظهارات شب گذشته جلیل محبی دبیر وقت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، واکنش‌ها به اظهارات کذب وی همچنان ادامه دارد.
بعد از انتشار فیلم حادثه اداره پلیس امنیت اخلاقی، واکنشهای متفاوتی در فضای مجازی و رسانه‌های معاند مشاهده شد که در این فیلم میبینید.
پیشنهادات عجیب کیهان در آستانه نهایی شدن توافق احیای برجام به دولت سیزدهم که در ابتدا شامل تعلیق دو ماه مذاکرات و در ادامه قید کامل توافق را زدن است، با واکنش طعنه‌آمیز عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب نیز همراه شده است.
پیشنهادات عجیب کیهان در آستانه نهایی شدن توافق احیای برجام به دولت سیزدهم که در ابتدا شامل تعلیق دو ماه مذاکرات و در ادامه قید کامل توافق را زدن است، با واکنش طعنه‌آمیز عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب نیز همراه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ