پیشنهادات عجیب کیهان در آستانه نهایی شدن توافق احیای برجام به دولت سیزدهم که در ابتدا شامل تعلیق دو ماه مذاکرات و در ادامه قید کامل توافق را زدن است، با واکنش طعنه‌آمیز عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب نیز همراه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس می‌گوید شماره ۶ متعلق به کریم باقری است که یکی از بهترین و کامل‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران است.
ستاره تیم ملی فوتبال ایران به پیشنهاد استقلال در لیگ شانزدهم واکنش جالبی نشان داد.
واکنش تراکتور به خبر پیشنهاد بالاتر به بیرانوند
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور تایید کرد که با مدیر ورزشی باشگاه دپورتیوو لاکرونیا صحبت کرده اما نه برای سرمربیگری در این تیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود صعود دوباره این تیم به صدر جدول تأکید کرد، هنوز برای سرخپوشان اتفاق خاصی در لیگ برتر و جام حذفی رخ نداده است.
سرمربی پرتغالی رم با وجود پیشنهاد وسوسه‌انگیز باشگاه عربستانی، جالوروسی را ترک نخواهد کرد.
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی سرمربی این تیم و انتخاب جانشینش برای فصل آینده واکنش نشان داد.
مسی پیشنهاد نجومی الهلال عربستان را که بالاترین در تاریخ فوتبال جهان است رد کرد.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما دائماً با متحدان و شرکای خود از جمله سه کشور اروپایی طرف مذاکرات در تماس هستیم، اما قرار نیست به جزئیات مکالمات دیپلماتیک بپردازیم یا به شایعاتی که بسیاری از آن‌ها به سادگی دروغ هستند پاسخ دهیم.
فلوریان ویرتز، هافبک بایرلورکوزن می‌گوید در حال حاضر به آینده و انتقال به بارسلونا فکر نمی‌کند.
بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ، بار دیگر به شایعه پیوستنش به باشگاه بارسلونا در تابستان آینده دامن زد.
رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان با اعلام اینکه هوای لندن را دوست ندارد، تلویحا پیشنهاد چلسی را رد کرد.
حسین فرکی درباره پیشنهاد هدایت تیم ملی فوتبال نظرش را بیان کرد.
در زمانی که بحران سینمای ایران هر روز ابعاد گسترده تری بخود می‌گیرد، این اظهارنظرهای بی‌منطق، هیچ راه حلی برای عبور از بحران‌ها پیشنهاد نمی‌کند.
چمران رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه در گذشته واگن‌های مترو به جای تعمیر رها شده و از آن‌ها قطعه برداری کردند، حالا امروز همان‌ها طلبکار شدند، گفت: حالا پیشنهاد دادند که شهردار را عوض کنیم و فکر می‌کنند که ما منتظر پیشنهاد حضرات هستیم که شهردار را عوض کنیم.
برانکو ایوانکوویچ واکنش‌ قاطعی به پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران داد.
کیهان نوشت: در جریان اغتشاشات آمیخته به شرارت هر جنایت و ترور در رعب‌افکنی، آیا به جز برهنگی، بغل رایگان (!) شعار‌های تجزیه‌طلبان، چیزی هم درباره مطالبات مشروع و قانونی دیده و شنیده شد؟
مدیر برنامه علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به احتمال انتقال او به باشگاه پاناتیناکوس یونان واکنش نشان داد.
واکنش خبرنگار انگلیسی به پیشنهاد هزارمیلیاردی چلسی به طارمی
علی ارسلان قهرمان وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان پیشنهاد تیم ستارگان جهان را برای حضور در مسابقات جام‌جهانی نپذیرفت.
این همه شعار محرومان و ساده‌زیستی دادن و در کنارش حملات عجیب و غریب به دیگران کردن را بگذارید در کنار ثروت یک نامزد پیشنهادی برای وزارت در دولت خودشان. آن هم ثروت غیر مولد که اگر تولید بود باید دست او را هم بوسید.
پیشنهادات عجیب کیهان در آستانه نهایی شدن توافق احیای برجام به دولت سیزدهم که در ابتدا شامل تعلیق دو ماه مذاکرات و در ادامه قید کامل توافق را زدن است، با واکنش طعنه‌آمیز عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب نیز همراه شده است.
چندسال است که خانم‌ها با عزت و احترام به استادیوم‌ها می‌آیند و بازی‌های تیم ملی فوتبال را می‌بینند. حتی بازی ایران و عراق شب‌هنگام برگزار شد، ولی برای تردد خانم‌ها اتوبوس گذاشتیم و ورودی مستقل و خوبی داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ