چند ساعت از رقم خوردن اولین شگفتی جام جهانی 2022 قطر گذشته اما واکنش‌ها به پیروزی بزرگ سعودی‌ها ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش سایت «اسپورت» عربستان باشگاه الهلال در کمتر از ۸ ساعت از انتقال نیمار نزدیک به ۳ میلیون ریال ( تقریبا ۴۰ میلیارد تومان) پیراهن بازیکن جدیدش را فروخته است.
وزارت ورزش عربستان سعودی ۱۷ میلیارد پوند (۲۱.۸ میلیارد دلار) برای خرید بازیکنان جدید به باشگاه‌های این کشور تا سال ۲۰۳۰ اختصاص داده است.
باشگاه کروزیرو برزیل اعلام کرد متئوس پریرا را به صورت قرضی از الهلال عربستان سعودی به خدمت گرفته است.
پس از رد پیشنهاد بزرگ عربستان، موسی دیابی که برای لورکوزن حکم لیونل مسی را داشت، راهی آستون ویلا خواهد شد.
تیم الاتفاق عربستان با حضور استیون جرارد اردوی پیش فصل خود را پشت سر می‌گذارد.
تعقیب بهترین بازیکنان فوتبال جهان توسط پادشاهی سعودی باعث ایجاد شور و هیجان در بین عوامل و مدیران شده است.
رئال مادرید از انتقال تعدادی از بازیکنان خود به لیگ عربستان در تابستان آینده نگران است.
آیتم‌های دیگری از جمله دراختیارداشتن بازیکنان یا سطح تأثیرگذاری و میزان رشد در سال‌های اخیر هم باید ارزیابی شود. وقتی چنین باشد، پای باشگاه‌های ایرانی هم به میان می‌آید و آن‌ها در جمع بهترین‌های آسیا قرار می‌گیرند. این شاخصه‌ها دقیقا مواردی است که مورد تحقیق برای مرجع آماری موثق «اوپتا پاور» شده است تا از این حیث به معرفی ۱۰ تیم برتر باشگاهی در آسیا بپردازد. به طرز ناباورانه‌ای، در این تحقیق سه تیم ایرانی در بین ۱۰ تیم برتر آسیا قرار گرفته‌اند: پرسپولیس، استقلال و سپاهان.
جاه طلبی عربستانی ها تنها مختص به بازیکنان نیست.
بازیکنان الاهلی پس از قهرمانی در دسته اول عربستان و صعود به لیگ حرفه ای، هیچ شادی خاصی انجام ندادند که در نوع خود جالب توجه بود.
باشگاه الاتحاد پس از قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان، مبلغ سه میلیون ریال سعودی پاداش برای بازیکنان خود در نظر گرفته است.
بحث حضور نوراللهی در الاتحاد جدی شده؛ آیا عربستان بازار جدید بازیکنان ایرانی است؟
بعد از خبر تمایل الهلال عربستان برای جذب مهدی طارمی، حالا اسم یک بازیکن ایرانی دیگر برای حضور در لیگ این کشور سر زبان‌ها افتاده است؛ احمد نوراللهی.
لیونل مسی که برای تبلیغ گردشگری عربستان به ریاض رفته، پس از شکست مقابل لوریان، تمرین پی‌اس‌جی را از دست داد. برخی از بازیکنان در اردوی PSG در نتیجه سفر لیونل مسی به عربستان سعودی پس از دیدار یکشنبه مقابل لوریان که با شکست انجام شد، شوکه شده‌اند.
رونالدو عصبانی از اتلاف وقت بازیکنان الفیحا با آنها دست نمی‌دهد و به سرعت راهی رختکن می‌شود: شما نمی‌خواهد فوتبال بازی کنید!
دیدار الهلال عربستان و فولاد ایران پس از سوت پایان، درگیری و جنجال‌هایی را به همراه داشت.
وزیر ورزش عربستان به هر بازیکن الهلال بعد از صعود به فینال جام جهانی باشگاه‌ها شش میلیارد تومان پاداش داد.
هافبک برزیلی تیم الاتحاد معتقد است بازیکنان عربستانی از لحاظ بدنی پیشرفت کرده‌اند و این موضوع کار رونالدو را سخت می‌کند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از چهار هم تیمی سابقش در منچستریونایتد دعوت کرد که برای تماشای بازی النصر به عربستان بروند.
بازیکنان تیم ملی عربستان پیش از دیدار برابر لهستان، به یاد هم تیمی خود یاسر الشهرانی بودند.
روزنامه نگار ایتالیایی گفت: بازیکنان آرژانتین با زدن گل اول، به دنبال تکرار نتیجه بازی آلمان مقابل عربستان بودند.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
تیم ملی عربستان فهرست بازیکنانش برای جام جهانی را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ