بعد از انتشار فیلم حادثه اداره پلیس امنیت اخلاقی، واکنشهای متفاوتی در فضای مجازی و رسانه‌های معاند مشاهده شد که در این فیلم میبینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از خداحافظی رسمی جان‌لوئیجی بوفون با فوتبال، واکنش‌ ستاره‌های فوتبال به خداحافظی این دروازه‌بان اسطوره‌ای آغاز شده است.
بسیاری از چهره‌های سرشناس بسکتبالی و غیر بسکتبالی، نسبت به ایست قلبی پسر لبران جیمز واکنش نشان دادند.
یورش وحشیانه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس واقع در شرق طولکرم، واکنش‌های شدیدی را در پی داشته است و برخی آن را جنایت جنگی عنوان کرده‌اند.
با انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در سایت رسمی سازمان سنجش و صفر شدن ظرفیت پذیرش رشته فلسفه علم دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر واکنش‌های بسیاری برانگیخته شد.
واکنشها در کرواسی به شکست در بازی فینال، بسیار متفاوت با آن چیزی است که همه انتظار داشتند.
این تصویر ابتدا به عنوان «روز بدون سیگار» در یکی از خوابگاه‌های دخترانه تهران منتشر شد، اما پس از انتشار با واکنش‌های بسیاری روبه رو شد.
انتشار نتایج عجیب سرشماری جمعیت عربستان سعودی موجی از انتقادات و واکنش‌ها در فضای مجازی این اکشور به راه انداخت.
برخی با انتشار تصویر ساعت مچی مصطفی میرسلیم مدعی شده‌اند که این ساعت یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ (Patek Philippe) است و قیمت آن را بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) تخمین زده‌اند.
آیرینا بروگان، کارشناس سازمان اطلاعاتی روسیه می‌گوید: «پریگوژین نقش سگی را دارد که به همه پارس می‌کند و الیت روسیه انتظار هرگونه اقدامی را از سوی او دارند. واضح است که پوتین کاملاً از این موضوع راضی است.» بروگان معتقد است که پریگوژین به‌دنبال یک کرسی در شورای امنیت در کنار شرکای اطلاعاتی پوتین است که بتواند از جان خود محافظت کند.
انتشار یک تصویر در صفحه اینستاگرام سیدمحمد حسینی، واکنشهای تندی را برای او به دنبال داشت.
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی قبل از تجاوز اخیر خود به غزه کاملا با آمریکا هماهنگ بود و ما از اعراب انتظار داریم که واکنش‌های واقعی نشان دهند.
انتشار تصویری از بند انداختن صورت یک دختربچه واکنش‌های زیادی در شبکه‌های‌اجتماعی داشته؛ چرا این کار اشتباه است؟
انتشار خبری که مدعی درج تبلیغ جشن ختنه سوران پسر مدیرمسئول در صفحه اول یک نشریه شده است، واکنش‌های متعددی را به همراه داشته که از جمله آنها، اظهارات مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی است.
شکست سنگین و دور از انتظار لیورپول برابر رئال مادرید، دست‌مایه طنز بسیاری از پیج ها و کاربران در فضای مجازی شد.
انتشار یک عکس در راهپیمایی ۲۲ بهمن واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.
محمد درویش، فعال محیط زیست گفت: چرا سازمان محیط زیست به عنوان متولی این حوزه اعلام نمی‌کند انتشار متان نسبت به آبان ۱۴۰۰ بیشتر شده یا نشده. اگر شده چقدر شده. با عدد و رقم می‌شود شفاف‌سازی کرد. نیازی نیست بگوییم ناسا دروغ می‌گوید، خود شما کنترل پایش هوا دارید، باید با عدد و رقم صحبت کنید، بگویید به این دلیل ناسا دارد دروغ می‌گوید. چرا حرف‌هایی که می‌تواند کارشناسی‌تر باشد و افکار عمومی را قانع کند منتشر نمی‌کنید. اگر ناسا دروغ گفته باشد شهرداری تهران و محیط زیست از ابزار‌های لازم برای افشای این دروغ برخوردارند.
آرتین سرایداران، کودکی که چهارشنبه هفته گذشته (۴ مهر) در جریان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در شیراز، در مقابل چشمان‌اش جان باختن پدر و مادرش را دید و خود نیز از ناحیه دست مجروح شد.علاوه بر آرتین، اوایل هفته جاری، انتشار عکس‌هایی از گریه‌های «باوان گلی» بر سر مزار مادرش فرشته احمدی که گفته می‌شود در جریان ناآرامی‌های بعد از چهلم مهسا (ژینا) امینی، با شلیک مستقیم گلوله جنگی جان باخته واکنش‌های بی‌شماری را به همراه داشت. بنابراین، می‌توان دو چهره اول خبرساز کشور را دو کودک خردسال، یعنی باوان و آرتین دانست.
آرتین سرایداران، کودکی که چهارشنبه هفته گذشته (۴ مهر) در جریان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در شیراز، در مقابل چشمان‌اش جان باختن پدر و مادرش را دید و خود نیز از ناحیه دست مجروح شد.علاوه بر آرتین، اوایل هفته جاری، انتشار عکس‌هایی از گریه‌های «باوان گلی» بر سر مزار مادرش فرشته احمدی که گفته می‌شود در جریان ناآرامی‌های بعد از چهلم مهسا (ژینا) امینی، با شلیک مستقیم گلوله جنگی جان باخته واکنش‌های بی‌شماری را به همراه داشت. بنابراین، می‌توان دو چهره اول خبرساز کشور را دو کودک خردسال، یعنی باوان و آرتین دانست.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
انتشار تصاویر دوربین مداربسته و گزارش صداوسیما درباره اتفاقی که برای مهسا امینی در گشت ارشاد افتاد در روز جمعه واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت.
بعد از انتشار شایعاتی درباره احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به مارسی، هواداران این باشگاه فرانسوی واکنش‌هایی گسترده به احتمال حضور ستاره بزرگ پرتغالی در تیم‌ محبوب‌شان داشتند.
بعد از انتشار شایعاتی درباره احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به مارسی هواداران این باشگاه فرانسوی واکنش‌هایی گسترده به احتمال حضور ستاره بزرگ پرتغالی در تیم‌ محبوب‌شان داشتند.
انتشار تصویر شباهت یکی از عزاداران مراسم سوگواری سیدالشهدا با جانی دپ بازیگر هالیودی واکنش‌هایی را در فضای مجازی در پی داشت.
تیم بانوان تکواندو ایران در بخش دختران با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از همه تیم‌ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ