مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از آغاز دوره‌های «تربیت رسانه‌ای» ویژه مربیان و فرزندان مراکز شبه‌خانواده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تاکید کرد که دوره‌های مربیگری و دانش‌افزایی باید زیر نظر فدراسیون برگزار شود.
برگزاری دوره‌های آموزش قرآن، کلاس‌های کاردستی و میزهای بازی از بخش های مختلف غرفه آموزش و پرورش در سی امین دوره نمایشگاه قرآن امسال بود.
از روز ۱۴ فروردین، فعالیت مدارس کشور با قوت برقرار است و کلاس‌های درس نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی از این وزارتخانه در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شرکت کرده است.
معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: با توجه به اینکه دانشجویان غیربومی برای بازگشت به دانشگاه با مشکل تهیه بلیط مواجه هستند، تمام کلاس‌های روز دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۴، ۱۵ و ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه فرهنگیان به برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی که قرار است در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار شود گفت: طبق قانون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و سپس وارد چرخه تعلیم و تربیت شوند اما از آنجا که به آموزش و پرورش دیر مجوز برگزاری آزمون می‌دهند، دوباره همان حکایت سال گذشته تکرار می‌شود و پذیرفته شدگان همزمان با ورود به کلاس درس، در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت می‌کنند.
فدراسیون فوتبال برای برگزاری کلاس‌های آموزشی از سرمربیان سپاهان و تراکتور دعوت به عمل آورده است.
فدراسیون فوتبال برای برگزاری کلاس‌های آموزشی از سرمربیان سپاهان و تراکتور دعوت به عمل آورده است.
دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای از ادامه برگزاری کلاس‌های آموزشی این دانشگاه به صورت حضوری خبر داد.
معاون آموزشی دانشگاه تهران تاکید کرد: آموزش نیم سال اول دانشجویان دانشگاه کاملا به شکل حضوری برگزار شد، اما بر اساس بخشنامه فوق الذکر تصمیم گرفتیم آموزش نیم سال دوم به شکل ترکیبی باشد بر این اساس کلاس‌های دانشجویان از ۱۴ فروردین تا ۷ اردیبهشت سال آینده به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش آمادگی این وزارت‌خانه برای انتقال تجربیات شبکه دانش آموزی شاد در برگزاری کلاس‌های آنلاین برای دانش آموزان زلزله زده سوری را اعلام کرد.
براساس اعلام مدیریت خدمات آموزشی این دانشگاه با توجه به شرایط و وضعیت آب و هوا، تمامی کلاس‌ها در کلیه مقاطع، امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۳ به بعد به‌صورت غیرحضوری از طریق سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه (LMS) برگزار می‌شود.
یکی از معیار‌هایی که در رابطه با حفظ مشتری در بانک‌ها بسیار حائز اهمیت است موضوع بازاریابی رابطه‌مند بروفاداری مشتریان است که بانک‌ها از جمله ایران زمین تلاش می‌کند با استفاده از روش‌ها و برگزاری کلاس‌ها آموزشی براین مهم دست پیدا کنند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس برخی نقاط استان شامل شاهرود، افتر و شهمیرزاد در برخی مقاطع تحصیلی فردا با تاخیر آغاز به کار می‌کنند.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به تعطیلی برخی مراکز آموزشی شهر تهران و برگزاری کلاس‌ها بصورت مجازی، امروز شاهد حجم کمتر ترافیک در معابر بودیم.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: کلیه کلاس‌های درس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در هفته جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
هر گونه تغییر در نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان کارشناسی نوورود حداقل سه روز قبل از تغییر از طریق کانال آموزش اعلام خواهد شد.
تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع است. اما تردد دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست آن‌ها از طریق سامانه آموزش است.
در اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه تهران آمده است: برگزاری کلاس‌های درس برای دانشجویان کلیه رشته‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی از روز شنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۱ طبق برنامه آموزشی از قبل طراحی‌شده به صورت حضوری برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: با توجه به اتفاقات اخیر، نگرانی‌های پیش آمده، درخواست خانواده‌ها برای اطمینان از سلامت فرزندان خود و بعد از مشورت با جمعی از اعضای هیات علمی و هیات رئیسه دانشگاه، تصمیم گرفته شد کلاس‌های آموزشی تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار شود.
معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلاس‌های دانشگاه تهران از دوم تا هفتم مهر ماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
دانشگاه تهران، در پی انتشار شایعه مجازی شدن آموزش این دانشگاه که در فضای مجازی و برخی سایت‌ها منتشر شده است، تاکید می‌کند که آموزش در دانشگاه تهران به صورت حضوری آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی قبلی ادامه دارد و هیچ‌گونه تغییری در این برنامه‌ریزی اتفاق نیفتاده است.
اردبیل- معاون مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای سال تحصیلی جدید آموزش حضوری مد نظر است و به هیچ وجه قصد برگزاری کلاس‌ها را به صورت غیرحضوری نداریم.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: همه کلاس‌های ترم آینده به صورت حضوری برگزار خواهد شد مگر اینکه شرایط خاصی ایجاد شود که قابل پیش بینی نباشد، در غیر این صورت تمام کلاس‌ها حضوری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ