معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: کلیه کلاس‌های درس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در هفته جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه کمیسیون، کلیه چاه‌های آب دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی غیردولتی و نیروهای نظامی به کنتور هوشمند مجهز می‌شوند.
قطعی یک فاز، دو فاز و کلی برق به کسب و کار‌های مردم آسیب می‌زند و مثل مورچه روی مغزشان راه می‌رود. بسیاری بر این باورند که وقتی کسب و کارها آسیب می‌بیند، وقتی قطعی‌های ناگهانی تولید دردسر می‌کند، وقتی بیماری با واکر، خسته و گرمازده و پر از درد، به آسانسور خاموش فیزیوتراپی چشم می‌دوزد، تیرهای انتقاد به سمت دولت نشانه می‌روند و ناکارامدی دولت در نظر مردم پررنگ می‌شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون دولت مکلف شد تا کلیه پرداختی‌ها به دستگاه‌ها به صورت اعتباری باشد و پول نقدی به حساب آنان واریز نشود.
کارشناسان معتقدند به‌صورت کلی، مشاغلی که از آن‌ها با عنوان «کارگران کلاس لپ‌تاپ» یاد می‌شود، پتانسیل بالایی دارند که با هوش مصنوعی جایگزین شوند. در عین حال کارگران یقه آبی؛ کارگرانی که کار‌های یدی انجام می‌دهند و مشاغل فنی دارند، در دهه‌ی آینده از امنیت شغلی بهتری برخوردار خواهند بود، زیرا خدمات آن‌ها را نمی‌توان با فناوری جایگزین کرد.
کلیه مرزهای زمینی و هوایی از گذرگاه‌های موجود میان جمهوری آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان با ایران به روی برادران و خواهران آذربایجانی باز است.
برای اولین بار کلیپ‌های حمله تروریستی ایذه خوزستان توسط نیروهای امنیتی منتشر شد. این کلیپ حاوی صحنه‌های خشن است.
هیلاری کلینتون به تبلیغ کلاه‌هایی پرداخته که رویشان در تمسخر ترامپ نوشته شده "پس ایمیل‌هاش چی میشه".
در چند ماه گذشته و به‌ویژه پس از راه‌اندازی ChatGPT، پیشرفت‌های بزرگی در‌زمینه هوش مصنوعی انجام شده است و اکنون با کمک AI می‌توان کار‌های بسیار زیادی را انجام داد. درحال‌حاضر ترس زیادی نسبت به ازدست‌دادن شغل انسان‌ها با وجود هوش مصنو‌عی وجود دارد؛ زیرا این فناوری به‌راحتی می‌تواند بسیاری از کار‌ها و مهارت‌های انسان‌ها را انجام دهد. یکی از موارد استفاده اصلی مدل‌های هوش مصنوعی، تولید گزارش‌های ساده، مقالات خبری و محتوا‌های متنی دیگر است. اکثر مدل‌های هوش مصنو‌عی مانند ChatGPT یا بینگ‌چت می‌توانند درباره یک موضوع خاص تحقیق کنند، اطلاعات مربوط به آن را خلاصه کرده و درنهایت یک گزارش کلی درباره موضوع مدنظر کاربران تهیه کنند.
رونالدینیو، اسطوره جهان فوتبال پس از خداحافظی از مستطیل سبز، دست به کار‌های متفاوتی زده است.
با مصوبه مجلس، کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی، صندوق‌های قرض‌الحسنه، تعاونی‌های اعتبار و ارائه‌کنندگان خدمات کیف پول موظف به اختصاص شناسه یکتا به کلیه تراکنش‌ها شدند.
حداد عادل: وقتی در قانون اساسی برای حل مسائل کشور ساز و کار‌های قانونی پیش بینی شده و وجود دارد و آن ساز و کار‌ها استقرار پیدا کرده اند، چه دلیلی دارد ما مسائل را اینطور، مسائلی که حل آن‌ها احتیاج به بحث‌های کارشناسی و دقیق و ظریف دارد، این‌ها را به رفراندوم بگذاریم، این مسائل در هر سطحی که باشند، در قانون اساسی ما جایگاه تصمیم گیری آن مشخص است، رفراندوم روال عمومی و متعارف اداره کشور‌ها در هیچ جای دنیا نیست، رفراندوم در کشور‌ها یک امر استثنایی است، حالا ممکن است در یک کشوری بیشتر رفراندوم کنند و در یک کشوری کمتر، اما به صورت کلی، رفراندوم در کشور‌ها وقتی پیش می‌آید که سازوکار‌های موجود جواب گو نباشد.
این روزها حواس بسیاری از طرفداران ستاره‌های ورزشی به عربستان است، فوتبالی‌ها که محو تماشای کریس رونالدو در النصر هستند و ممکن است سر و کله لئو مسی هم در الهلال پیدا شود و انگار همه سوپر کاپ‌های اروپا هم قرار است به زودی در صحرای عربستان خانه کنند.
براساس اعلام مدیریت خدمات آموزشی این دانشگاه با توجه به شرایط و وضعیت آب و هوا، تمامی کلاس‌ها در کلیه مقاطع، امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۳ به بعد به‌صورت غیرحضوری از طریق سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه (LMS) برگزار می‌شود.
بسیاری از دارو‌ها را در مکان نامناسبی نگهداری می‌کنیم، از تاریخ انقضا چشم پوشی می‌کنیم و به طور کلی فکر می‌کنیم که همه کار‌های ایمن را انجام داده ایم. در حالی که ممکن است این طور نباشد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به‌ پایداری آلودگی هوای استان، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر مهدهای کودک، پیش دبستانی و دانشگاه‌ها تعطیل و فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی نیز به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر آموزشی شاد برگزار می‌شود.
افغان‌ها به کودکان گرسنه خود قرص خواب آور می‌دهند تا آنان را آرام کنند عده‌ای دیگر از آنان دختران خود را فروخته اند و برخی دیگر اعضای بدن به خصوص کلیه‌های شان را می‌فروشند تا زنده بمانند.
افقه گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه برجام به نوعی به بن بست خورده و درآمد‌های نفتی با کاهش زیادی مواجه خواهد، به دلیل تشدید تحریم‌ها، دولت می‌خواهد نشان دهد که این مسئله تاثیری بر روی اقتصاد کشور نداشته، چرا که مالیات را جایگزین نفت کرده است. طبیعتاً در چنین وضعیتی با توجه به اینکه ما زیرساخت‌های لازم در حوزه مالیات را نداریم، باز هم راحت‌ترین کار برای افزایش درآمد‌های مالیاتی فشار بر مردم و کسب و کار‌های خُرد و به طور کلی بخش مولد اقتصاد است که دولت آن را انجام می‌دهد.
با توجه به آمار رسمی که بیش از هزار کودک در اوکراین قربانی تهاجم روسیه شده‌اند، یک سازمان غیردولتی اقدام در حال تولید جلیقه‌های ضد گلوله و کلاه‌های محافظ است تا دیگر جان کودکان از دست نرود.
ندری اضافه کرد: به طور کلی طی در شش ماه گذشته متوسط تورم مواد خوراکی و کالا‌های اساسی مردم از تورم متوسط که شامل ۴۵۰ قلم کالا است، با افزایش بسیار بیشتری روبرو بوده که دلیل عمده آن نیز حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بوده است، بنابراین اگر دولت می‌خواهد به هر دلیلی پرداخت یارانه نقدی را ادامه بدهد باید قیمت‌ها را ثابت نگه دارد و اجازه افزایش قیمت دیگری را ندهد.
دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد؛ کلیه کلاس‌های درس از روز دوشنبه مورخ ۱۱ مهرماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
در اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه تهران آمده است: برگزاری کلاس‌های درس برای دانشجویان کلیه رشته‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی از روز شنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۱ طبق برنامه آموزشی از قبل طراحی‌شده به صورت حضوری برگزار می‌شود.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با بیان اینکه به طور کلی باید از انجام هر اقدامی که موجب ایجاد اخلال در ترافیک می‌شود، پرهیز شود، گفت: یکی دیگر از اقداماتی که باید انجام شود، محدودسازی تردد ناوگان حمل بار است. بر این اساس خودرو‌های حامل بار و کالا‌های سوپرمارکتی می‌توانند از بعد ساعت ۹ صبح در سطح معابر تردد کنند. همچنین این خودرو‌ها اجازه توقف دوبل در معابر را ندارند.
در تور مالیاتی دولت دانه درشت‌ها گیر نمی­ کنند. تور مالیاتی دولت برای کسب و کار‌های خرد و شاغلین و بطور کلی عامه مردم پهن شده است. صاحبان ثروت و بنگاه‌های پردرآمد مالیات اندکی می­پردازند، اما درآمد یک دستفروش یا اضافه کاری شیفت شب یک کارگر مشمول مالیات می‌شود.
جلال رشیدی‌کوچی، رییس کمیته امنیت کمیسیون شورا‌ها گفت: حجاب یک منشور چندوجهی است که پرداختن به آن در چارچوب فرهنگی و دینی همچنین رفتاری و اجتماعی می‌گنجد. چنین مقوله‌ای قبل از هر اقدام دیگری نیازمند فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی است. در یک رویکرد کلی می‌توان گفت که ۹۰ درصد مواجهه با مقوله حجاب باید در قالب کار‌های فرهنگی، ایجابی و علمی انجام شود و ۱۰ درصد نیز در قالب رویکرد‌های سلبی. اما متاسفانه اتفاقی که در حال حاضر در حال رخ دادن است، آن است که این فرآیند بر عکس شده است، یعنی تصویری که به افکار عمومی منعکس می‌شود، اغلب رفتار‌های سلبی در مواجهه با این پدیدار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ