دانشگاه تهران، در پی انتشار شایعه مجازی شدن آموزش این دانشگاه که در فضای مجازی و برخی سایت‌ها منتشر شده است، تاکید می‌کند که آموزش در دانشگاه تهران به صورت حضوری آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی قبلی ادامه دارد و هیچ‌گونه تغییری در این برنامه‌ریزی اتفاق نیفتاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
برخلاف اخبار منتشره، دروازه‌بان دوم تراکتور در سفر به اصفهان این تیم را همراهی کرد.
قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در واکنش به اخباری که در فضای مجازی پیرامون حذف ارز ۲۸۵۰۰تومانی گوشت قرمز منتشر شده است، این خبر را تکذیب کرد.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
حامد پاکدل با انتشار یک استوری اعلام کرد که پیام دیروز او به شکست تراکتور ارتباطی نداشته است.
تکذیب پرداخت کمک بلاعوض به کارکنان وزارت رفاه در سفر اربعین
مسئولان برگزاری دیدار سپاهان و تراکتور با تایید انتقال یک هوادار تراکتور به بیمارستان، برخورد نارنجک با او را تکذیب کردند.
روابط عمومی مجلس اعلام کرد: روز گذشته یکی از رسانه ها مدعی برگزاری جلسه انتخاباتی در مجلس شورای اسلامی شده بود که باید گفت این ادعا صحت ندارد و خلاف واقع است.
سخنگوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی با تکذیب برخی شایعات، اعلام کرد: انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده فردا (۲۸ خرداد ماه) برگزار می‌شود.
سردار جلالی نوشت: پیشنهاد قطع اینترنت برای کنترل تقلب‌های احتمالی دانش‌آموزان در زمان برگزاری امتحان‌های نهایی غیرقابل قبول است. اولویت پدافند غیرعامل پایداری خدمات زیرساختی به مردم از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات است. خدا را شکر که این پیشنهاد تکذیب شد.
با وجود اصرار جواد خیابانی در جریان دیدار پیکان و پرسپولیس، خودروسازان پایتخت حتی قبل از برگزاری این بازی هم بقایشان قطعی بود.
رییس سازمان خصوصی سازی توضیحاتی را درباره برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.
رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور برگزاری آزمون «یوس» توسط سازمان سنجش و یا تحت نظارت این سازمان در اسفند ماه را تکذیب کرد.
فدراسیون فوتبال، بازی تدارکاتی ایران و‌ روسیه را با حضور هواداران برگزار می‌کند.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای درباره ادعای قطع اینترنت در روز برگزاری کنکور تأکید کرد: «وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اساس موضوع نشر خبر قطع اینترنت را به دلایلی، چون برگزاری کنکور سراسری تکذیب می‌کند و تاکنون دراین‌ارتباط نه چیزی تصویب و نه ابلاغ شده است.»
در حالی که امروز خبری مبنی بر جریمه ۲۰ درصدی این مربی منتشر شده است، یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس گفت: که جلسه کمیته انضباطی هفته آینده برگزار می‌شود و باشگاه تاکنون هیچ تصمیمی درباره گل‌محمدی نگرفته است.
دفتر جریان صدر شایعات منتشر شده در برخی شبکه های اجتماعی منبی بر دعوت این جریان به برگزاری تظاهرات در منطقه حنانه نجف را تکذیب کرد.
فایتر قزاقستانی بار دیگر به سجاد غریبی پیشنهاد داده که با او مبارزه مجددی را برگزار کند. مبارزه برای هالک ایرانی فعلا ممنوع است!
فدراسیون والیبال ایران در صفحه اینستاگرام خود تایید کرده که بازی لبنیات هراز آمل و ایفا سرام اردکان سر موقع برگزار می شود.
برانکو اعلام کرد: تیم ملی عمان اردوی خود را ۱۱ سپتامبر شروع می‌کند و ما مشغول آماده سازی خود برای برگزاری این اردو هستیم.
شیراز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: بارش و سیلاب شدید در استان فارس تا روز یکشنبه بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به کشاورزی فارس خسارت وارد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ