براساس اعلام مدیریت خدمات آموزشی این دانشگاه با توجه به شرایط و وضعیت آب و هوا، تمامی کلاس‌ها در کلیه مقاطع، امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۳ به بعد به‌صورت غیرحضوری از طریق سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه (LMS) برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ضمن اشاره به اینکه در برخی رشته‌ها یا باید جذابیت‌های مربوط به آن تخصص بالا برود یا مجبوریم آن را حذف و جایگزینی برایش تعریف کنیم، افزود: همین حالا عمدتا از طریق میزان ثبت نامی‌های ابتدای ترم منبع موثقی برای تجدید نظر در خصوص رشته‌ها داریم، اما کار‌های مطالعاتی دیگری هم برای این هدف در دانشگاه تهران در حال انجام است.
یک روز پس از انتشار خبر برگزاری کلاس‌های غیرحضوری دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی پس از تعطیلات نوروز، این دانشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد.
معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: با توجه به اینکه دانشجویان غیربومی برای بازگشت به دانشگاه با مشکل تهیه بلیط مواجه هستند، تمام کلاس‌های روز دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۴، ۱۵ و ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه فرهنگیان به برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی که قرار است در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار شود گفت: طبق قانون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و سپس وارد چرخه تعلیم و تربیت شوند اما از آنجا که به آموزش و پرورش دیر مجوز برگزاری آزمون می‌دهند، دوباره همان حکایت سال گذشته تکرار می‌شود و پذیرفته شدگان همزمان با ورود به کلاس درس، در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت می‌کنند.
دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای از ادامه برگزاری کلاس‌های آموزشی این دانشگاه به صورت حضوری خبر داد.
معاون آموزشی دانشگاه تهران تاکید کرد: آموزش نیم سال اول دانشجویان دانشگاه کاملا به شکل حضوری برگزار شد، اما بر اساس بخشنامه فوق الذکر تصمیم گرفتیم آموزش نیم سال دوم به شکل ترکیبی باشد بر این اساس کلاس‌های دانشجویان از ۱۴ فروردین تا ۷ اردیبهشت سال آینده به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
برای دانشگاه تهران مشتری هشت! بخشی را برای تالار عروسی، بخشی را برای کافی‌شاپ و فودکورت و تمام محوطه داخلی را برای فروش مستقیم صنایع خانگی و کارآفرینی‌های کوچک زودبازده، بخش دیگری هم به فروش پایان‌نامه و رساله‌های دکتری اختصاص می‌دهند و واقعا درآمدزاست. شاید بتوان با مشتری مذاکره کرد تا بخشی از پیاده‌رو داخل دانشگاه را هم به فروش کتاب‌های نایاب و کمیاب اختصاص دهد و با این اقدام، ترافیک سنگین محدوده میدان انقلاب هم حل می‌شود و خودش یک دستاورد می‌شود برای شهرداری تهران در دل دستاورد بزرگ دولت در مولدسازی!
در اطلاعیه اخیر دانشگاه صنعتی شریف آمده بود که کلاس‌های مقطع کارشناسی ورودی‌های ۱۴۰۱ از روز شنبه ۱۴ آبان ماه به حالت حضوری بازخواهد گشت. ولی عصر روز گذشته پیش اعلام شد که این دانشجویان می‌توانند زودتر از این موعد، یعنی از فردا چهارشنبه ۱۱ آبان ماه وارد دانشگاه شوند و در خوابگاه‌های خود استقرار یابند.
روزنامه ایران نوشت: بی‌حیثیت کردن نهاد علم و دانشجو در ایران هدف بزرگ و مهمی برای دشمن است شاید بزرگ‌تر از تعطیلی کلاس‌های درس و اختلال در فرایند آموزش، بی‌حیثیت کردن نهاد علم و دانشجو برای آن‌ها مهم است، زیرا ضربه دشمن از نهاد علم در ایران و دانشجوی ایرانی، بزرگ و مهم بوده است.
پس از بروز اعتراضات در دانشگاه صنعتی شریف در روز دهم مهر ماه، کلاس‌های دانشجویان این دانشگاه در مقاطع مختلف و در دفعات متعدد به روش مجازی تغییر کرد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: کلیه کلاس‌های درس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در هفته جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
وزیر علوم با بیان اینکه کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است، گفت: کلاس‌ها برای ورودی‌ها با توجه به شرایط خاص تا الان غیرحضوری بوده، اما در ادامه خود مسئولان دانشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.
هر گونه تغییر در نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان کارشناسی نوورود حداقل سه روز قبل از تغییر از طریق کانال آموزش اعلام خواهد شد.
دانشگاه صنعتی شریف پیرو تصمیم هیات رییسه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۰ و ماقبل از آن از روز شنبه ۳۰ مهر و تمام کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۱ از شنبه آینده به صورت حضوری تشکیل می‌شود.
دانشگاه صنعتی‌شریف اعلام کرد کلاس‌های درس این دانشگاه حضوری می‌شود.
دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرده که دانشجویان کارشناسی دارای ثبت‌نام در دروس تحصیلات تکمیلی امکان استقرار در خوابگاه و تردد به داخل دانشگاه جهت شرکت در کلاس‌های حضوری را خواهند داشت.
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: تمام دانشجویان می‌دانند که بر اساس مقررات آموزشی اگر سه جلسه غیبت غیرموجه داشته باشند، جلسه چهارم دیگر نمی‌توانند در کلاس حاضر شده و باید درس را حذف کنند، چون دانشکده و آموزش می‌تواند به دانشجو اعلام کند که وی اجازه ورود به امتحان مربوطه را ندارید و اگر امتحان را هم ندهد برای وی صفر رد می‌شود.
تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع است. اما تردد دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست آن‌ها از طریق سامانه آموزش است.
دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد؛ کلیه کلاس‌های درس از روز دوشنبه مورخ ۱۱ مهرماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
در اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه تهران آمده است: برگزاری کلاس‌های درس برای دانشجویان کلیه رشته‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی از روز شنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۱ طبق برنامه آموزشی از قبل طراحی‌شده به صورت حضوری برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: با توجه به اتفاقات اخیر، نگرانی‌های پیش آمده، درخواست خانواده‌ها برای اطمینان از سلامت فرزندان خود و بعد از مشورت با جمعی از اعضای هیات علمی و هیات رئیسه دانشگاه، تصمیم گرفته شد کلاس‌های آموزشی تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار شود.
معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلاس‌های دانشگاه تهران از دوم تا هفتم مهر ماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
دانشگاه تهران، در پی انتشار شایعه مجازی شدن آموزش این دانشگاه که در فضای مجازی و برخی سایت‌ها منتشر شده است، تاکید می‌کند که آموزش در دانشگاه تهران به صورت حضوری آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی قبلی ادامه دارد و هیچ‌گونه تغییری در این برنامه‌ریزی اتفاق نیفتاده است.
از زمانی که طالبان در ماه اوت سال گذشته به قدرت بازگشتند، صد‌ها جنگجو به کلاس‌های درس بازگشته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ