معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: با توجه به اینکه دانشجویان غیربومی برای بازگشت به دانشگاه با مشکل تهیه بلیط مواجه هستند، تمام کلاس‌های روز دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۴، ۱۵ و ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متقاضیان آموزش رانندگی الزامی به شرکت در کلاس‌های آموزش آئین نامه در آموزشگاه‌ها را ندارند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: چند روزه تا حداکثر چند هفته برای تبدیل یوان کره به یورو زمان می‌برد و پس از آن پول‌های بلوکه شده ایران به یک حساب در یکی از کشور‌های منطقه واریز می‌شود و، اما از مسیر این دارایی‌ها کالا‌های غیر تحریمی که نیاز داریم تهیه می‌کنیم.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: همه رانندگان وسیله نقلیه که اقدام به دستکاری پلاک کنند، به کلاس‌های توجیهی و اجباری فرستاده می‌شوند.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در حال حاضر مراحل آخر عملیات بهسازی انجام می‌شود، گفت: اکنون کار‌های مربوط به ایمنی مانده که در حال نهایی شدن است و اقداماتی از جمله نصب تابلو و علائم و خط‌کشی قسمت‌ها انجام می‌شود تا نهایتا ظرف همین هفته و در صورت تایید ایمنی محور بتوانیم بازگشایی را اعلام کنیم.
رئیس پلیس راه کشور درباره مسدودی جاده چالوس به خاطر کار‌های عمرانی در روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه گفت: این جاده این هفته مسدود نیست و تردد از هر دو طرف جریان دارد.
قالیباف گفت: تورم محصول رشد نقدینگی است و از ناترازی عملیاتی بودجه و ناترازی بانک‌ها نشئت می‌گیرد. این روشن است. نتیجه آن سلطه مالی بر سلطه پولی می‌شود. به معنای دیگر، انهدام همه تولید در کشور و ایجاد سوداگری‌ای که در پیش چشمان ماست. تا درباره این مسائل تصمیم نگیریم و آن‌ها را شفاف در برنامه هفتم تبدیل به قانون نکنیم و پای آن نایستیم، همین آش و کاسه‌ای که امروز هست در اقتصاد نابسامانمان ادامه خواهد داشت.
برای گروه میان‌پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از ۲۷ فروردین تا ۲۶ خردادماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از پنج تیر تا ۱۰ شهریور ماه انجام می‌شود.
سخنگوی وزارت علوم گفت: برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین به صورت حضوری است.
کیم جونگ اون در جریان بازدید از موسسه تسلیحات هسته ای، از کلاهک‌های تاکتیکی جدید هسته‌ای کره شمالی موسوم به "هواسان-۳۱ " بازدید کرد.
نماینده مردم تهران گفت: مسمومیت‌ها پراکنده بوده و وجه مشترکی ندارد و کار‌های صورت گرفته متفرق بوده؛ یعنی دو مدرسه شبیه هم نبوده و پیدا کردن این وجه مشترک و اینکه چگونه این کار صورت گرفته زمان می‌برد؛ به هر حال تا یکی دو هفته آینده سر منشاء این جریان مشخص می‌شود.
هم‌میهن نوشت: تامین امنیت دانش‌آموزان تنها دغدغه مدیران نیست. معلمان هم نگرانند. خانم «ک»، دبیر ریاضی یکی از مدارس منطقه ۳ آموزش‌وپرورش است. او می‌گوید که صبح روز شنبه، معاون و مدیر با دبیران جلسه گذاشتند و درباره اتفاقات احتمالی توضیحاتی دادند. البته این را هم تاکید کردند که به‌هیچ‌وجه با خبرنگاری مصاحبه انجام نشود. به گفته او روز شنبه تعداد زیادی از دانش‌آموزان غیبت داشتند، به‌طوری‌که تنها در کلاسی که او معلمش است، ۶ نفر غیبت داشتند.
معاون آموزشی دانشگاه تهران تاکید کرد: آموزش نیم سال اول دانشجویان دانشگاه کاملا به شکل حضوری برگزار شد، اما بر اساس بخشنامه فوق الذکر تصمیم گرفتیم آموزش نیم سال دوم به شکل ترکیبی باشد بر این اساس کلاس‌های دانشجویان از ۱۴ فروردین تا ۷ اردیبهشت سال آینده به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
براساس اعلام مدیریت خدمات آموزشی این دانشگاه با توجه به شرایط و وضعیت آب و هوا، تمامی کلاس‌ها در کلیه مقاطع، امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۳ به بعد به‌صورت غیرحضوری از طریق سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه (LMS) برگزار می‌شود.
تدی در حال حاضر می‌تواند به شش زبان غیر از زبان مادری‌اش از جمله ماندارین، ولزی، فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی تا صد بشمارد. او که در دو سال و چهارماهگی خواندن را آموخته است، اکنون می‌تواند کتاب‌های هری پاتر را نیز بخواند.
مخالفت‌هایی که این روز‌ها با فضای مجازی می‌شود فقط در کلام نیست. وزارت محترم ارتباطات گفتار‌ها را به عمل تبدیل کرده و با کند کردن اینترنت و کاهش عرض باند عملا دسترسی مردم را مسدود کرده و عصبانیت شهروندان هم برایش هیچ اهمیتی ندارد. انصافا باید به دولت سیزدهم برای این اقدام مشعشع تبریک گفت و آن را در کارنامه دولت رییسی به عنوان یکی از معدود کار‌های انجام شده با نمره قابل قبول ثبت کرد!
کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعتراضات خشونت‌آمیز در گوانگژو، مقامات حداقل در هفت منطقه از مراکز تولیدی در شمال هنگ‌کنگ گفتند، در حال لغو قرنطینه‌های موقت هستند. یک منطقه اعلام کرد، اجازه می‌دهد کلاس‌های حضوری در مدارس از سر گرفته و رستوران‌ها و سایر مشاغل از جمله سینما‌ها بازگشایی شوند.
عبدالصمد خرمشاهی، وکیل پایه‌یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، در پاسخ به این پرسش که طبق برخی تصاویر و کلیپ‌های منتشر‌شده از روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته قبل، مأمورانی در مترو حضور داشتند که به مسافران و معترضان تیراندازی می‌کردند، آیا حضور با سلاح و تیراندازی به شهروندان در چنین فضایی مثل مترو توجیه قانونی دارد؟ می‌گوید: پاسخ منفی است. یکی از ملزومات حفظ حقوق شهروندی، حقوق دفاعی متهم است و این حقوق در تمام دنیا به‌ویژه در کشور‌هایی که دادرسی نوین دارند، پذیرفته شده است. در قانون اساسی ما و در قانون آیین دادرسی کیفری نیز همین‌طور است.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: کلیه کلاس‌های درس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در هفته جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
پیش از این علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر اعلام کرده بود که از شنبه دستفروشان دور تئاتر شهر امکان بساط دستفروشی ندارند: «این هفته به دستفروش‌های دور بوستان دانشجو اعلام شده است که کار‌های خود را جمع کنند و از شنبه آینده امکان بساط دستفروشی نخواهد بود.»
تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع است. اما تردد دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست آن‌ها از طریق سامانه آموزش است.
دبیر کمیسیون دانشجویی و خوابگاه‌های استان همدان بیان کرد: تصمیم بر این بود تا دانشگاه‌ها تا دو هفته به صورت غیرحضوری فعالیت کنند، اما در حال حاضر به علت عدم امکان استفاده از اینترنت، امکان برگزاری کلاس‌های مجازی وجود ندارد بنابراین کلاس‌ها در هفته ابتدایی مهرماه تعطیل است.
معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلاس‌های دانشگاه تهران از دوم تا هفتم مهر ماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
با توجه به اینکه تیم ملی، باید اواخر شهریورماه عازم اتریش شود، طبیعتا فدراسیون فوتبال باید هر چه زودتر کار‌های اداری مربوط به این سفر را انجام دهد چرا که برای سفر به اتریش باید ویزای شینگن داشت و اخذ ویزای این کشور، در حالت معمول بین ۲ هفته تا یکماه طول خواهد کشید.
مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه برای حدود ۶ میلیون تن در کشور که بیمه سلامت نداشتند، اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرد؛ بنابراین، بیمه سلامت برای همه اشخاصی که در کشور هستند، مجانی و غیرحضوری فراهم شده است و دولت نیز بموقع کار را شروع کرد، لذا در سه ماه اول سال، بیش از ۳ میلیون تن تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ