اردبیل- معاون مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای سال تحصیلی جدید آموزش حضوری مد نظر است و به هیچ وجه قصد برگزاری کلاس‌ها را به صورت غیرحضوری نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزینه‌های بالای برگزاری اجلاس مدیران به صورت حضوری موجب شد تا مقامات آموزش و پرورش ناچار شوند این دوره را به صورت مجازی برگزار کنند.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با نام «غدیر» صبح امروز (۱۶ تیرماه) در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش و با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.رئیس جمهور ضمن افتتاح کلان بیمارستان غدیر از بخش‌های مختلف این مجتمع پزشکی، آموزشی و درمانی بازدید کرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از آموزش حضوری به مدیران «آیورا» توسط بانوان ایرانی خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور از فردا دایر است و آموزش به صورت حضوری انجام می‌شود.
از روز ۱۴ فروردین، فعالیت مدارس کشور با قوت برقرار است و کلاس‌های درس نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.
نوری با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه هایی در این مورد دارد و آموزش هایی در طول این هفته و هفته های قبل به دانش آموزان داده شده است، اما ضروری است خانواده ها نیز در این موضوع تمهیداتی انجام داده و در پیشگیری از خطرات و حوادث چهارشنبه آخر سال مشارکت کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر نگرانی‌ها در مورد موضوع بدحالی دانش‌آموزان کاهش یافته است، بنابراین آموزش‌های حضوری به صورت جدی پیگیری خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش درباره غیبت‌های دانش آموزان از مدارس در روز‌های اخیر گفت: همکارانم دانش‌آموزان را مراعات می‌کنند به جهت اینکه اولیاء خیلی نگران بودند. البته نمونه تدریس‌ها را داریم و همکارانم معلمان را راهنمایی می‌کنند و ان‌شاءالله این دانش آموزان هم به آموزش حضوری برگردند.
به گفته مطهری، در بخش مرکزی خوی مدارس مناطق شهری در صورتی که مکان اسکان اضطراری و اردوگاه زلزله‌زدگان باشند یا بر اثر زلزله تخریب شده و یا آسیب دیده‌اند، غیر حضوری و آموزش از طریق شبکه شاد و در غیر این صورت آموزش حضوری است.
اصفهان- بنابر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان فعالیت تمامی ادارات وبانک های استان از روز دوشنبه ۳بهمن ماه به روال عادی بازمی‌گردد اما آموزش در ۱۲ شهر استان غیر حضوری است.‌
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آموزش درمدارس استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به علت کاهش محسوس دما غیر حضوری است.
اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جامعه پذیری دانش آموزان در دوره آموزش غیر حضوری توسط رسانه‌های ناهمخوان با فرهنگ ما، تغییر کرد.‌
ساعاتی بعد از آنکه وزیر آموزش و پرورش از برگزاری «غیر حضوری» مدارس ابراز تاسف کرد و یادآور شد که امکان استفاده از شبکه شاد موجب شده که دانش آموزان از درس عقب نمانند و این موضوع جای خوشحالی دارد، در مراکز برخی استان های کشورمان جلساتی برگزار شد که با توجه به تداوم آلودگی هوا و شدت گرفتن آن، رای به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برای فردا و حتی پس فردا دادند.
وزیر آموزش و پرورش تعطیلی دوساله آموزش حضوری به علت شیوع کرونا را موجب وارد شدن آسیب بر آموزش فرزندان کشور ارزیابی کرد و گفت: به خاطر همین آموزش غیر حضوری دوساله، فرزندان ما در سکو‌های دیگران بدون هیچ حفاظی تنها ماندند.
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: تمام دانشجویان می‌دانند که بر اساس مقررات آموزشی اگر سه جلسه غیبت غیرموجه داشته باشند، جلسه چهارم دیگر نمی‌توانند در کلاس حاضر شده و باید درس را حذف کنند، چون دانشکده و آموزش می‌تواند به دانشجو اعلام کند که وی اجازه ورود به امتحان مربوطه را ندارید و اگر امتحان را هم ندهد برای وی صفر رد می‌شود.
جلسه بررسی مسائل مربوط به شروع سال تحصیلی جدید به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و بر لزوم بهره گیری از روش‌های «آموزش ترکیبی» مجازی و حضوری تاکید شد.
مسئول مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش گفت: تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی و در همه استان های کشور از ابتدای سال تحصیلی جدید به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کلاس‌های درس آماده شده‌اند گفت: به نظر می‌رسد کمبود فضای آموزشی نداشته باشیم، اما خب همچنان در بین همین مدارس موجود مدرسه کانکسی و فضای نیازمند مقاوم‌سازی و بازسازی هم داریم، اما در مجموع تمهیدات به گونه‌ای فراهم شده است که ابتدای سال تحصیلی مشکل فضای دانش‌آموزی نداشته باشیم.
یوسف نوری در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره دلایل بازگشایی مدارس گفت: از فرزند من پرسیدند که شما به پدرت گفتی مدارس را باز کند، او هم در فضای خودش گفت که بله مدرسه خوب است و دلم برای دوستانم تنگ شده و حضوری باشد بهتر است.
ارومیه - وزیر آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی جدید دوم مهرماه آغاز و تمام کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شود.
یوسف نوری با بیان اینکه راهپیمایی اربعین ان شاء الله زمینه ساز ظهور است، گفت: ان شاء الله با رئیس جامعه مداحان کشور تفاهمنامه ای ببندید آموزش مداحی به 400 نفری که در این گردهمایی حضور دارند را به صورت مجازی و حضوری شروع کنید و این عزیزان در کل کشور نیرو تربیت کنند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با تاکید براینکه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ حضوری خواهد بود و هیچ تعطیلی نخواهیم داشت، افزود: در شرایط خاص مانند زلزله و سیل فقط آموزش غیرحضوری می‌شود.
کرمان - وزیر آموزش و پرورش از برگزاری حضوری سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه در مدارس انجام شود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: همه کلاس‌های ترم آینده به صورت حضوری برگزار خواهد شد مگر اینکه شرایط خاصی ایجاد شود که قابل پیش بینی نباشد، در غیر این صورت تمام کلاس‌ها حضوری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ