ساداتیان کارشناس مسائل بین‌الملل با تاکید براینکه در حال حاضر آژانس نمی‌تواند از ترتیبات پادمانی و فراپادمانی درباره ایران استفاده کند، گفت: برای بهبود شرایط باید ایران با آژانس به توافقاتی برسد تا بنابر آن گروسی و بازرسان آژانس بتوانند از سایت‌ها یا حداقل برخی سایت‌ها بازدید کنند یا اینکه حداقل اطلاعات یا فیلم‌های ضبط‌شده را در اختیار آژانس قرار دهند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در فصل 2023-2024 از امروز آغاز خواهد شد.
بر اساس تحقیقات انجام‌شده اجزای داخلی کابین از جمله روکش صندلی‌ها، روکش در‌ها و داشبورد و سایر قطعات، در اثر تابش نور آفتاب مخصوصا در فصل تابستان، گاز سمی و سرطان‌زای بنزن را تولید و ساطع می‌کنند که بوی آشنایی هم دارد، به همین دلیل به رانندگان خودرو‌های مختلف توصیه و تاکید می‌شود بلافاصله پس از سوار شدن به خودرو کولر آن را روشن نکنند.
رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران گفت: در برنامه هفتم توسعه، شرایط کشور عادی تلقی شده و تکلیف هیچ‌کدام از مشکلات ساختاری روشن نیست؛ در حالی که این سند بالادستی باید مبنای سایر اسناد کشور باشد.
در مورد حوزه خلیج‌فارس اقداماتی که در حال انجام است، از جمله بهبود روابط با عربستان سعودی اقدامات مثبت و بسیار خوبی است و آینده‌اش روشن است و به‌تدریج سایر کشور‌ها و حتی روابط با بحرین نیز به سمت عادی شدن پیش می‌رود. منافع ملی کشور ایجاب می‌کند با همسایگان خود رابطه نزدیک و سازنده داشته باشیم و دولت سیزدهم هم در این جهت گام برمی‌دارد، اما در مورد جمهوری آذربایجان بر اثر اشتباهات فراوانی که رخ داده رابطه بسیار خوبی که با این کشور در دولت قبل برقرارشده بود، به هم خورده است.
هشتم اکتبر سال گذشته میلادی، حدود ساعت ۰۶:۰۰ به وقت محلی، یک کامیون در قسمت ویژه عبور خودرو‌ها در پل کریمه منفجر شد که منجر به ریزش دو قسمت از سازه آن گردید. درخصوص این حادثه بعدا کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد که تحقیقات در مورد حمله تروریستی به پل کریمه تا تابستان تمدید می‌شود.
در بررسی‌ها روشن شد در درگیری که در خانه‌باغ رخ داده است، یک مرد ۳۵ ساله به نام سپهر کشته شده و دو دوستش به نام‌های شاهین و صدرا زخمی شده‌اند.
۵۶سال از ورود نخستین کارگزاران بخش خصوصی به بورس تهران می‌گذرد. در آن سال‌ها چراغ بورس اوراق بهادار تهران با ورود سهام «بانک صنعت و معدن» و «نفت پارس» روشن شد و شهروندان تهرانی برای اولین بار با مقوله‌هایی همچون خرید اوراق بهادار و سود سهام آشنا شدند.
مدیر تئاتر شهر با انتقاد از وضعیت نابسامان بنای تاریخی تئاتر شهر گفت: شاهدیم کنار این بنای ۵۰ ساله اتفاقات مختلفی می افتد آتش روشن کرده و سازه‌های جدیدتری را به محدوده آن اضافه می‌کنند.
یک کارشناس بورس گفت: من فکر می کنم امسال سال خوبی برای بازار سرمایه باشد اما روشن است که این بازار قطعا نمی تواند عقب ماندگی خود را از سایر بازارهای مالی مانند طلا و مسکن و خودرو و ... در کوتاه مدت جبران کند.
زمان رونق جاده ابریشم، هنگام شب بر فراز این برج خشتی، آتش زیادی برمی‌افروختند تا بازرگانان جاده ابریشم و مسافران ری که از خراسان می‌آمدند مسیر خود را گم نکنند و به کمک نور این آتش در تاریکی شب راهشان را به راحتی پیدا کنند. در این مواقع این بنای باشکوه مانند چلچراغی می‌درخشید و راه را برای رهگذران و گمشدگان روشن می‌کرد.
ماموران با بررسی میدانی متوجه شدند که یک مرد ۴۹ ساله حین تعمیر خودرو به وسیله شلیک گلوله سلاح گرم شخصی ناشناس به قتل رسیده است.
اگر قرار است باتری گوشی شما یک روز کامل بدون دسترسی به پاورپوینت یا شارژر قابل حمل دوام بیاورد، این راه حل بسیار مهم و مفیدی است. قبل از اینکه شارژ گوشی به زیر ۷۵ درصد برسد، می‌توانید حالت کم مصرف را روشن کنید. در حالت کم مصرف، آیفون شما در تلاش برای صرفه جویی در مصرف انرژی، برخی از وظایف به ظاهر کم اهمیت تری، مانند به روز رسانی برنامه‌ها را به صورت آشکار در اسکرین گوشی نمایش نمی‌دهد.
در خاطرات آیت‌الله هاشمی آمده است: در روز‌های آخر جنگ ۹ ساله با عراق روشن بود که ادامه جنگ مصلحت نیست. ولی با وجود شعار‌های جنگ جنگ تا پیروزی و تایید امام، نقش مهمی ایفا کردم به عنوان فرمانده جنگ و جانشین فرمانده کل قوا، واقعیت‌های جبهه را که با هیاهوی سپاه و... روشن نبود به مسئولان و سپس به امام گفتم.
مصطفی هاشمی طبا گفت: درک اینکه چرا قیمت ارز بالا می‌رود، خیلی ساده است؛ ولی معلوم نیست مسئولان با اینکه می‌دانند، چرا خود را به ندانستن می‌زنند. البته دلیل آن روشن است؛ چون نمی‌توانند یا نمی‌خواهند کاری کنند؛ بنابراین خود را به بی‌اطلاعی می‌زنند.
بی تردید اجرای موفق پروژه کاشت یک میلیارد اصله نهال در قالب طرح های جنگلداری، جنگلکاری، مرتعداری، بیابان زدایی، آبخیزداری از جمله اقدامات بسیار تاثیرگذار در حفاظت از خاک است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ حکم قصاص برای قاتل مرد معتاد/ قتل مرد برنج‌فروش به خاطر کیف دلار/ درگیری با مادرزن!/ عود روشن خوابگاه را به آتش کشید/ زورگیری وحشتناک از دختر ۷ ساله/ سرقت وسایل خودرو در ۳ ثانیه با چوب‌بستنی/ مرد ضایعات فروش به قتل رسید، همسرش غش کرد!/ داماد شیشه‌ای در یک قدمی چوبه دار
رهبر معظم انقلاب از عملکرد ملی‌پوشان فوتبال ایران در دیدار مقابل ولز تمجید کرد.
با نظر کارلوس کی روش و موافقت کادرفنی تیم ملی جوانان قرار است از هفته آینده شاگردان صمد مرفاوی و تیم بزرگسالان کشورمان در دو مرحله اردوی مشترکی را برگزار کنند.
از نتایج دیگر این مطالعات این بود که نشان داد، واکسن اختصاصی سویه اومیکرون یا همان واکسن برکت پلاس، همچنان قابلیت خنثی‌سازی خود را در برابر سویه ووهان نیز حفظ کرده است و لذا نگرانی‌ در خصوص کارآمدی آن در مقابل سویه‌های قبلی ویروس وجود ندارد؛ نکاتی امیدوارکننده که نویدبخش آینده‌ای روشن برای کشورمان در حوزه ساخت واکسن است.
با تنظیم «حالت تاریک» گوشی هوشمند به جای مشاهده متن سیاه و سفید سنتی در پس‌زمینه‌ای با رنگ روشن، این امکان طرح‌بندی را معکوس و آن را با متن سفید روی پس‌زمینه تیره جایگزین می‌کند.
ضرغامی گفت: در طول تاریخ چند هزار ساله ایران، هر گروه و سلسله‌ای روی کار آمده با تکیه بر سرپنجه هنرمندان ایرانی یک معماری مشخص را رقم زده است، حتی در دوره پهلوی با یک معماری روشن مواجه هستیم، اما بعد از انقلاب معماری ما به کلی نابود شد. من متوجه این خطر هستم.
نمایشگاه قابلیت‌های دفاعی در تولید و اقتصاد دانش‌بنیان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و وزیر دفاع گشایش یافت.
رگبار پراکنده باران و وزش باد در برخی نقاط کشور
چرا باید قرارداد بازیکن 22 ساله یکساله بسته می‌شود که امروز بخواهد دنبال جدایی باشد؟ اینها کار دلال‌ها است تا هر سال با کمک مدیران قیمت او را بالا ببرند و به اهداف‌شان برسند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ