هشتم اکتبر سال گذشته میلادی، حدود ساعت ۰۶:۰۰ به وقت محلی، یک کامیون در قسمت ویژه عبور خودرو‌ها در پل کریمه منفجر شد که منجر به ریزش دو قسمت از سازه آن گردید. درخصوص این حادثه بعدا کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد که تحقیقات در مورد حمله تروریستی به پل کریمه تا تابستان تمدید می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه آلومینیوم اراک به صحنه گل پرسپولیس در اولین دیدار لیگ برتر اعتراض کردند.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی عجیب بعد از اعتراض مدیر تیم پرسپولیس به شرایط نقل و انتقالات و سقف تعیین شده، رای به محرومیت 20 روزه افشین پیروانی داده است.
روح الله مؤمن نسب، دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی، در مناظره دانشگاه شاهد در صحبت‌هایی درباره هزینه فیلترینگ و دور زده شدن این فیلترینگ گفت: «قاعدتا و منطقا باید اولویت با بستن محتوا باشد نه بستن پلتفرم‌ها، اما بدون همکاری شرکت اصلی چاره‌ای نیست.»
در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار که به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد، فلاحتی امام جمعه رشت با انتقاد از حجاب حاضرین در مراسم گفت: از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.و و به نشانه اعتراض مراسم را ترک کرد
اتحادیه‌های فرانسه در ادامه فراخوان‌های اعتراضی علیه اصلاحات قانون بازنشستگی در این کشور، با فراخوان جدیدی مردم را به تظاهرات دعوت کردند.
دیوید مویس، مربی وستهم، با رییس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس جلسه داشته است. در جریان باخت 2 بر یک وستهم برابر لیورپول در این هفته، VAR جنجال‌ساز شد و صدای اعتراض مویس را درآورد.
عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد داوری ها در چند بازی اخیر علیه آن ها بوده است.
خزعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر‌ این که آیا بند مذکور برای زنان مجرد نیست و برای زنان متاهل است، گفت: مسئله، خانم‌های مجرد نیستند اشتباه گفتند من هم وقتی این مسئله را شنیدم اعتراض کردم، پیغام دادم و گفتند که اصلاح می‌کنیم.
رئیس کمیته داوران درباره اتفاقات داوری مسابقات داوری هفته شانزدهم لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد.
فدراسیون فوتبال ایتالیا از کسر ۱۵ امتیاز از باشگاه یوونتوس در رقابت‌های لیگ این کشور خبر داد.
مهدی طارمی: بسه دیگه تمومش کنین. کدوم جامعه با هر روز خونریزی و اعدام به آرامش می‌رسه؟
انس حقانی عضو ارشد طالبان در واکنش به اظهارات شاهزاده هری از خاندان سلطنتی انگلیس که گفته بود در دوران خدمت در افغانستان، "۲۵ افغان را مثل مهره‌های شطرنج از زمین بازی حذف کرده است"، گفت: آن‌هایی که شما کشتید انسان بودند و خانواده داشتند.
خشم شدید هواداران ملبورنی از تصمیم کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر استرالیا، منجر به یک جنجال بزرگ شد.
هافبک تیم کرواسی و جانشین لوکا مودریچ می‌گوید پنالتی جنجالی، عامل اصلی شکست این تیم نبوده است.
اعتراض یکی از حاضران در میانهٔ سخنرانی روز پنج‌شنبه سوم آذرماه سیدابراهیم رئیسی در اسلامشهر را ببینید. این فرد معترض خطاب به رئیسی گفت: دست بردارید از پوسیدگی افکار کهنه و... دست بردارید از عقب انداختن امر امروز به فردا. دست بردارید از رشوه و رانت و خطا. دست بردارید... ".
تیم پتروپالایش تاکستان با پیروزی میلیمتری مقابل تیم بانک شهر و در امتیاز شماری به عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد دست یافت.
دیدار دو تیم خوشه طلایی ساوه و مس شهربابک در یک بازی جنجالی به تساوی رسیدند.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک می‌گوید برای ادامه روند رو به رشد این تیم، برنامه و اردوهای خوبی برای اعضای تیم در نظر گرفته خواهد شد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در واکنش به اعتراض سرمربی استقلال برای انتخاب شهر کرمان به عنوان میزبان بازی سوپرجام، گفت: طرف ما مدیرعامل باشگاه است نه کادر فنی.
پس از سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ایروان و اعتراض باکو، مقامات واشنگتن از نشست سه‌جانبه وزرای خارجه آمریکا، ارمنستان و جمهوری آذربایجان در نیویورک خبر دادند.
برخورد توپ به دست بازیکن نفت داخل محوطه جریمه این تیم، توسط داور پنالتی تشخیص داده نشد.
دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با جو عجیبی در ورزشگاه فولاد آره‌نا به پایان رسید.
دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با جو عجیبی در ورزشگاه فولاد آرنا به پایان رسید.
ساعتی پس از نامه کامرانی‌فر مبنی بر تغییر نام استقلال ملاثانی، باشگاه پرسپولیس قصد دارد اعتراض رسمی خود را در این باره نشان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ