در خاطرات آیت‌الله هاشمی آمده است: در روز‌های آخر جنگ ۹ ساله با عراق روشن بود که ادامه جنگ مصلحت نیست. ولی با وجود شعار‌های جنگ جنگ تا پیروزی و تایید امام، نقش مهمی ایفا کردم به عنوان فرمانده جنگ و جانشین فرمانده کل قوا، واقعیت‌های جبهه را که با هیاهوی سپاه و... روشن نبود به مسئولان و سپس به امام گفتم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جوان نوشت: ناگفته پیداست بازی تمامیت‌خواهانه «همه یا هیچ» اصلاح‌طلبان تندرو مهم‌ترین مانع آن‌ها برای کنش سیاسی قانونمند است. نمی‌شود فقط بخواهی از منافع یک محیط بهره ببری و به قوانین آن پایبند نباشی. تا زمانی که عقلای این جریان بازاندیشی نکنند و نخواهند روش کار خود را در رقابت سیاسی اصلاح کنند، بازگشت آن‌ها به چرخه قدرت دور از انتظار است.
سالاد سزار که ابتدا فقط با برگ‌های درشت کاهو، تخم مرغ، روغن زیتون و لیمو ترش‌های مخصوص مکزیکی تهیه می‌شد، بعد‌ها دستخوش تغییراتی شد. مثلا آمریکایی‌ها به آن ماهی کولی اضافه کردند و در برخی از رستوران‌ها به جای لیموترش از آب میوه‌های شیرین برای تهیه سس سالاد سزار استفاده می‌شد. در ایران هم به جرات می‌توان گفت سالاد سزار بعد از سالاد شیرازی یکی از محبوب‌ترین سالادهاست که مردم آن را در کافه‌ها و رستوران‌ها سفارش می‌دهند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله نوری در پیامی به آیین نکوداشت زهرا شجاعی تاکید کرد: ناگفته نماند که خلأ‌های قانونی و یا فراقانونی ناشی از دیدگاه‌های بنیادگرایانه و یا سنتی همچنان در محروم کردن زنان از حضور در برخی عرصه‌های اجرایی و تصمیم‌گیری مانند خبرگان، شورای نگهبان، شورای عالی قضایی، ریاست جمهوری و ... وجود داشته و دارد و تا احقاق حقوق کامل و برابر راه بلندی در پیش است.
ناگفته پیداست که علی پروین چه موضعی در قبال فوتبالیست‌هایی که قصد تغییر پیراهن تیم‌شان را دارند، دارد.
ناگفته پیداست که علی پروین چه موضعی در قبال فوتبالیست‌هایی که قصد تغییر پیراهن تیم‌شان را دارند، دارد.
سپس محمد مهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما خطاب به داریوش فرهنگ گفت که سوال سختی کردید و ادامه داد: ما با یک اتفاق مواجه شدیم (نحوه مرگ کیومرث پوراحمد ) که به نظر می آید تلخ ترین اتفاقی است که در چند دهه گذشته در سینما افتاده است و نقطه عطف از جهت فیلم نامه است، کما اینکه حاشیه های مختلفی وجود دارد، مثلا دلایل فوت روشن نیست و امیدواریم هر چه زودتر روشن بشود. سخت است، صحبت کردن درباره آثار کیومرث پوراحمد و در ادامه درباره مرگش به یک جمع بندی رسیدن، نمی توان به نقطه مشترکی رسید.
یک مسئول عربستانی ناگفته های جدیدی از توافق میان ایران و عربستان فاش کرد و به نقش چین در پایداری این توافق اشاره کرد.
یک مسئول عربستانی ناگفته های جدیدی از توافق میان ایران و عربستان فاش کرد و به نقش چین در پایداری این توافق اشاره کرد.
در بسیاری از حوزه‌های مربوط به هوش مصنوعی ادعاهایی در مورد حذف فعالیت و دخالت انسان‌ها مطرح شده که حالا عنوان می شود چندان واقعیت ندارد و اغراق‌آمیز بوده است.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
ناگفته پیداست که تصویر منتشره، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و باید راستی آزمایی شود؛ تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که به تازگی موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به دنبال آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
ناگفته پیداست که تصور منتشر شده، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و می‌بایست مورد راستی آزمایی قرار گیرد. تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که اخیرا موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به تبع آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ناگفته هایی از پرونده سرقت صندوق امانات بانک ملی را بیان کرد.
مستند «میدان دیپلماسی» با محوریت ناگفته های سیزده ماه سیاست خارجی دولت سیزدهم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران ادعای سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره قانونی بودن انتخاب اسپانسر پیراهن تیم ملی را زیر سئوال برد.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران با صدور پیامی از مسئولیت خود استعفا کرد.
نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان گفت: هیچ‌کس نگفته است رهبر انقلاب، همانند امام زمان (عج) بدون عیب و نقص است، اما ما می‌گوئیم که بهترین شخص برای رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای است؛ حتی رهبران جهان نیز به بهترین بود ایشان اذعان دارند.
به نظر می رسد روحانی حتی تن به افشای برخی ناگفته ها بدهد تا برخی ابهامات درباره دوران ریاست جمهوری اش را شفاف سازی کند، آنچنان که طی روزهای اخیر نیز برخی ناگفته از دوران ریاست جمهوری او در قالب کتابی منتشر شد.
روحانی برای اولین بار نیتش را فاش می‌کند که امکان دیدار دو رئیس جمهور تا چه اندازه برقرار بود. راوی این جلسه روایت کرده است که روحانی در این بخش گفته بود: «اگر جای ترامپ، اوباما رئیس جمهور بود، قطعا به آن جلسه میرفتم.»
مستند تلویزیونی «او با ما بود» ناگفته هایی از نقش حاج قاسم سلیمانی در جنگ ۳۳ روزه لبنان را مشاهده می‌کنید.
دبیر کل حزب‌الله لبنان برای نخستین بار سخنانی را در ارتباط با نقش سردار سلیمانی در جنگ ۳۳ روزه مطرح کرد.
ناگفته پیداست دولت ضعیف «جو بایدن» که قدرت تصمیم‌گیری برای بازگشت به برجام را ندارد، بعد از انتخابات کنگره و احتمال پیروزی جمهوری‌خواهان، از قدرت به مراتب ضعیف‌تری برخوردار خواهد بود و بازگشت به توافق با ایران دشوارتر می‌شود.
ناگفته نماند که فلیکس ماگات سرمربی بسیار گرانقیمتی است و در لیگ ژاپن نیز کار کرده است که رقم قرارداد او بیش از دو و نیم میلیون دلار بود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ