از نتایج دیگر این مطالعات این بود که نشان داد، واکسن اختصاصی سویه اومیکرون یا همان واکسن برکت پلاس، همچنان قابلیت خنثی‌سازی خود را در برابر سویه ووهان نیز حفظ کرده است و لذا نگرانی‌ در خصوص کارآمدی آن در مقابل سویه‌های قبلی ویروس وجود ندارد؛ نکاتی امیدوارکننده که نویدبخش آینده‌ای روشن برای کشورمان در حوزه ساخت واکسن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هشدارها و توصیه‌هایی را برای برگزاری ایمن مراسم خیمه‌سوزان و شام غریبان ارائه کرد.
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان توانستند با تولید حصارهای الکتریکی، ضمن جلوگیری از ورودهای غیر مجاز، به ارتقای ایمنی امکان از جمله مزارع کشاورزی کمک کنند.
آب لیمو با کمی عسل یکی از بهترین نوشیدنی‌هایی است که می‌توانید بنوشید، چه به دنبال کاهش وزن باشید یا نه. آب لیمو و عسل نه تنها راهی برای سم زدایی بدن شماست، بلکه به شما انرژی می‌دهد و هضم و ایمنی سالم را تقویت می‌کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: بودجه حوزه پیشگیری و مدیریت بحران دو برابر شده است.
محققان دانشگاه پوردو، ماده پیشرفته با خواص حرارتی ویژه ساخته‌اند که بر پایه کامپوزیت‌های گرافنی است و پتانسیل بهبود ایمنی و عملکرد باتری در دستگاه‌ها و سیستم‌های الکترونیکی را دارد.
شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: ایمنی نسبی بازارگل که مدنظر سازمان آتش نشانی بوده است تاحدی انجام گرفته است.
شهردار تهران گفت: بیش از ۱۶ هزار ساختمان بالای هفت طبقه در تهران از لحاظ ایمنی پایش شدند.
در واکنش به دامنه بحران‌های پیش روی آتش‌نشانان کلاه ایمنی همه منظوره NextGen برای محافظت از آتش نشانان تولید می شود.
جانشین پلیس راهور با بیان اینکه همچنان "پراید" و "پژو ۴۰۵" علی‌رغم اینکه خط تولیدشان متوقف شده است، در صدر تصادفات فوتی هستند، گفت: علی‌الظاهر تولید یک خودرو متوقف می‌شود، اما با همان بن‌سازه، خودرو‌های دیگری تولید می‌شود که فقط در ظاهر با هم متفاوت هستند و از نظر ایمنی هیچ تفاوتی با خودرویی که تولیدش متوقف شده است، ندارد!
مدیرکل آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی هشدار داد: ایمنی بزرگ‌ترین نیروگاه اتمی اروپا به شدت نگران کننده است.
ابراهیمی تولد دومین گوساله در فاصله کمتر از ۱۵ روز در این منطقه را برآیند ایجاد محیط امن و ایمن برای این گونه در معرض انقراض دانست و گفت: همه تمهیدات برای فراهم شدن فضایی آرام توام با شرایط مناسب زیستی در پهنه تکثیر و پرورش گوزن زرد ایرانی در ارسنجان ایجاد شده است.
مدیرکل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری از صدور هشدار ایمنی برای خلبانان پروازهای کیش خبر داد.
در نشست کمیسیون ایمنی راههای کشور، کاهش ۱۰ کیلومتر بر ساعت سرعت مجازوسایل نقلیه در آزادراهها وبزرگراه‌های سطح کشوردر بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین برای افزایش ایمنی تردد اعلام شد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به آغاز طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲ از بازسازی و نوسازی علائم و تجهیزات ترافیکی محدوده به‌منظور افزایش ایمنی معابر توسط معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد.
مدیر روابط عمومی مترو گفت: چکش‌های ایمنی برای تعویض و بهسازی برداشته شده بودند که روز دوشنبه ۱۵ اسفند به واگن‌ها بازگردانده خواهد شد.
تقویت سیستم ایمنی بدن می‌تواند جلوی بیمار شدن‌های مکرر افراد را بگیرد.
یک کارشناس گیاه پزشکی گفت: گانودرما دارای ترکیبات مؤثر و فعال و دارای سطح بالایی از موادی نظیر بتاگلوکان، پلی ساکارید‌های محلول در آب و جدای از این موارد تری‌ترپن‌ها هستند که همگی آن‌ها دارای اثرات آنتی اکسیدانی بوده و بالطبع دارای قدرت تحریک سلامت هستند.
مقامات فرودگاهی لندن: تاخیر و تعلیق پروازها به دلیل یخ زدایی از زمین و هواپیماها صورت گرفته و ایمنی مسافران و سرنشینان آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.
مطالعات نشان داده‌اند که دارو‌های ضدسرفه و سرماخوردگی علائم این بیماری‌ها را متوقف نمی‌کنند یا سرفه را ساکت نمی‌کنند و حتی ممکن است باعث ایجاد عوارض جانبی جدی مانند ضربان قلب سریع و تشنج در کودکان شوند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از پایش ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه با هدف رفع خطر و پایدار سازی این ساختمان‌ها خبر داد.
معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه پذیر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که حدود ۸۰ درصد مدارس این شهر در وضعیت زرد و قرمز ایمنی قرار دارند.
معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه پذیر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه در اجرای این طرح رسیدگی‌های لازم به تمام مدارس دولتی شهر تهران انجام شده است، درباره آخرین وضعیت ایمنی مدارس تهران برابر ارزیابی‌های انجام شده اظهارکرد: حدود ۳۰درصد مدارس شهر تهران وضعیتی با رنگ قرمز دارند، حدود ۵۰ درصد مدارس در وضعیت زرد بوده و تنها ۲۰ درصد مدارس دارای وضعیت سبز هستند.
ایمنی زایی بیش از ۲ برابری واکسن اومیکرون کووایران برکت
وزیر کشور گفت: اعضای جمعیت هلال احمر به دلیل گرمای هوا و جمعیت انبوه مسئولیت سنگین‌تری نسبت به سال‌های قبل دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ