رهبر معظم انقلاب از عملکرد ملی‌پوشان فوتبال ایران در دیدار مقابل ولز تمجید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی والیبال نوجوانان بلژیک از عملکرد نوجوانان ایران تمجید کرد.
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از برتری مقابل ایسلند دو بازیکن باتجربه تیمش را مانند کودکانی توصیف کرد که هر روز به دنبال رشد هستند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با اشاره به دو دیدار سخت شاگردانش در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: بچه‌ها روز به روز بهتر شده‌اند و امیدوارم به هدف‌مان یعنی حضور در جمع 4 تیم برتر برسیم.
مربی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک گفت: شرایط جسمانی ملی‌پوشان عالی و مطلوب است، اما به دلیل لغو پیاپی اعزام‌ها، به لحاظ روحی و روانی صفر هستند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: اگر همه بچه‌های تیم ملی به دوپینگ آلوده شده باشند احتمال دارد افرادی در غذایشان چیزی ریخته باشند.
گرت ساوت‌گیت، مربی تیم ملی انگلیس به طور سرزده به یک مدرسه در شهر لیدز رفت تا بچه‌های هیجان‌زده دوره‌اش کنند.
صحبتهای اخیر روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، درباره ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، باعث شده عده زیادی او را به نژادپرستی متهم کنند.
ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران در رقابتهای جام جهانی معتقد است تیم کشورمان شایستگی قهرمانی در این رقابتها را داشت که بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد.
ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران در رقابتهای جام جهانی معتقد است تیم کشورمان شایستگی قهرمانی در این رقابتها را داشت که بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد.
کریم بنزما، ستاره مصدوم فرانسه، در حمایت از بازیکنان تیم ملی این کشور پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و گفت خروس‌ها به یک قدمی مقصد رسیده‌اند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن می‌گوید فوتبال این کشور با شکست آلمان و اسپانیا تغییر کرده است.
شهردار تهران در پیامی از تلاش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تشکر و قدردانی کرد.
سرمربی تیم ملی ایران در نشست مطبوعاتی پیش از بازی آمریکا تاکید کرد "مطمئنم که بچه‌های من تمام تلاش شان را می‌کنند و بازی فردا خیلی ویژه خواهد بود."
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بچه‌های تیم ملی از طرف جامعه فوتبال سیلی محکمی به صورت منتقدی کوبیدند که هرچه لایق خودش است را به اهالی فوتبال منتسب می‌کند.
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».
رهبر انقلاب فرمودند: اسم جام جهانی را آوردیم، دیروز بچه‌های تیم ملی ما چشم ملت ما را روشن کردند، انشاالله چشم‌شان روشن باشد.
حمید سجادی وزیر ورزش برتری تیم ملی مقابل ولز را تبریک گفت و از ملی‌پوشان تشکر کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: به کی‌روش و بچه‌های خوب تیم تبریک می‌گویم و از همه آن‌ها به سهم خود سپاسگزار هستم و برای آن‌ها آرزوی روز‌های بهتری دارم. امروز «ایران واحد و با امید» می‌تواند ما را به فردای بهتری برساند؛ و به قول دوست مان «چقدر خوبیم ما»
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از عدم استقبال مسئولان ورزش از تیم قهرمان دنیا انتقاد کرد.
سرود جام جهانی را که محمد معتمدی خوانده، آماده شده و یک سرودی را هم احتمالا بچه‌های تیم ملی خودشان می‌خوانند. آن سرود تقریبا آماده شده و بچه‌ها باید برای تمرین بیایند
مسعود معینی، پیشکسوت استقلال وضعیت این روزهای آبی‌ها، تیم ملی و فدراسیون فوتبال را تحلیل کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: من اهل پیش‌بینی نیستم اما بچه‌های ما تلاش می‌کنند بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی کسب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ