رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران گفت: در برنامه هفتم توسعه، شرایط کشور عادی تلقی شده و تکلیف هیچ‌کدام از مشکلات ساختاری روشن نیست؛ در حالی که این سند بالادستی باید مبنای سایر اسناد کشور باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان در جلسه امروز ضمن اصلاح طرح حمایت از گزارشگران فساد، خشم و انزجار خود از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را اعلام داشتند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی و کنترل بازار اجاره بهای املاک مسکونی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی و رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی کارکنان دولت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
وزیر دادگستری گفت: سازمان ثبت برای اجرای دقیق قانون حدنگاری با موانع و کمبود امکاناتی مواجه است که در لایحه هفتم توسعه به پیشنهاد قوه قضائیه این ایرادات ازبین رفته است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: عمده اشکالات و ابهامات شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مرتفع شده است.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: تقریباً تمام ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس بررسی و رفع شد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.
اردبیل- نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تبدیل وضعیت کارکنان با رفع ابهامات شورای نگهبان برای تأیید نهایی ارسال خواهد شد.
در جلسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجمع، طرح «شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها»، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس جزئیات جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده گفت: مجلس فردا جلسه علنی ندارد، چرا که قرار است جلسه کمیسیون تلفیق بودجه برای رفع ایرادات شورای نگهبان به بودجه بررسی شود.
نمایندگان مردم در خانه ملت ضمن اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس و قانون مجازات اسلامی درباره شرط بندی آنلاین، در تذکرات وسیع و مختلف نسبت به گرانی‌‌ و افزایش قیمت ارز انتقاد کردند و خواستار برگزاری نشست مشترک با تیم اقتصادی دولت با فوریت و علنی شدند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: ایرادات هیئت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح شفافیت قوای سه گانه در جلسه امروز این کمیسیون بررسی شد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت ایرادات هیئت عالی مجمع به طرح شفافیت قوه سه گانه در این جلسه بررسی شد.
سخنگوی شورای نگهبان در گزارشی ابهامات و ایرادات این شورا به طرح بانک مرکزی را تشریح کرد.
در گزارش شورای نگهبان درباره طرح بانک مرکزی آمده است: عمده ابهامات و مغایرت‌های شرعی و قانونی این طرح که در موارد متعددی مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته است، عبارتند از: اعطای اختیارات موسع به ارکان بانک مرکزی برای قاعده‌گذاری در حوزه پولی بانکی، ایجاد مرجع رسیدگی ویژه برای حل اختلافات بانکی خارج از دستگاه قضا.
سخنگوی وزارت صمت گفت: به‌زودی ثبت سفارش خودرو‌ها آغاز شده و شاهد محقق شدن ورود خودرو‌های وارداتی به کشور خواهیم بود. شرکت‌هایی که در مرحله اول بررسی‌ها حائز صلاحیت بودند، در جلسه‌ای با معاونت حمل و نقل وزارت صمت متعهد شدند، به سرعت ثبت سفارش و سایر مراحل واردات خودرو را انجام دهند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها را برطرف کرد.
رئیس مجلس ‌شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور مصوبه دولت درباره تعیین سازوکار واردات خودرو را مغایر قانون دانست.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها اصلاح شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، ایرادات شورای نگهبان به طرح مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی را برطرف کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اشکالات سازمان لیگ به ورزشگاه وطنی را جزئی و قابل چشم پوشی دانست.
معاون طرح و برنامه وزارت صمت در دولت دوازدهم ضمن برشمردن ایرادات عدم تفکیک وزارت صمت، تاکید کرد که ادغام باعث شد در سالهای گذشته تصمیم گیری ها بر اساس سلایق و علاقه وزرا باشد.
ساترا به عنوان بخشی از سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از رقبای ارائه‌دهندگان خدمات صوت‌وتصویر شناخته شده و بدیهی است وحدت تنظیم‌گر و بازیگر در یک حوزه اقتصادی نتایج مطلوبی را برای اقتصاد یک کشور به همراه نخواهد داشت که تصمیم‌گیری اقتصادی ساترا از جمله مصادیق این گزاره است. تعارض منافع سازمانی و منافع ملی نتیجه‌ای است که با این شیوه از تنظیم‌گری حاصل خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ