پنج گونه جدید از مار‌های ناشناخته با چشمان خیره کننده کشف شده‌اند و یکی از آن‌ها به خواست لئوناردو دی کاپریو نامگذاری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
قالیباف در پاسخ به پرسشی در خصوص شفاف سازی مجلس درباره ماجرای سلاح‌ورزی، با اشاره به موضوعاتی که در خصوص سلاح‌ورزی در فضای مجازی مطرح شده است، گفت: من او را تا کنون ندیده‌ام و تنها اسم و عکس وی را همزمان با مباحث مطرح شده در رسانه‌ها مشاهده کرده‌ام.
هواداران استقلال این روز‌ها بیشتر از هر اسم دیگری، نام «محمود بابایی» را شنیده‌اند؛ چهره‌ای که توسط جواد نکونام به عنوان «بچه» خطاب شده است. در این عکس، قاب‌های یادگاری این چهره در کنار اسطوره‌های استقلال و البته عادل فردوسی‌پور دیده می‌شود.
شمارش معکوس برای مراسم معارفه لیونل مسی در میامی آغاز شده و مردم شهر آماده این روز مهم هستند.
میدان توپخانه در خیابان امام خمینی (ره) فعلی در دوره ناصرالدین شاه ساخته شده است. تصویری نایاب و تاریخی از میدان توپخانه را می‌بینید. نام خیابان امام‌خمینی (ره) کنونی، در دوران تاریخی مختلف دستخوش تغییر شده است. اسم این خیابان ابتدا «سپه» بود و در دوره قاجار به «باغشاه» و «مریضخانه» معروف شد. حالا اینجا را به نام امام خمینی (ره) می‌شناسیم.
ستاره ایرانی فاینورد هدیه ویژه‌ای از این باشگاه دریافت کرد.
باوجود آنکه پدر لیونل مسی توافق او با هر تیمی را رد کرد با این حال باشگاه الهلال از پیراهن او در فروشگاه خود رونمایی کرد.
پورتو به لطف پنالتی‌هایی که طارمی برای این تیم گرفته، در میان تیم‌هایی قرار گرفت که بیشترین پنالتی را کسب کرده است.
پرسپولیس و مس کرمان دیدارهای خاطره انگیز زیادی را در طول سالهای حضور تیم کرمانی در لیگ برتر برگزار کردند.
اسم علی دایی این روز‌ها دوباره در رسانه‌های اروپایی مطرح شده است.
تعداد زیادی از ستاره های لیگ برتر و لیگ یک عضو باشگاهی بودند که اسم سابقش برای همیشه به تاریخ پیوسته است.
آنقدر گفتیم «مدیریت داخلی! مدیریت داخلی!» که مردم هم باورشان شد و امروز همدستان این هولوکاست و کسانی که در کنار بانیان آن عکس می‌گرفتند طلبکارانه به عنوان منجی ظاهر شده‌اند و به اسم مردم در راهروهای کاخ سفید، الیزه و پارلمان اروپا به دنبال تشدید تحریم و لغو مذاکرات افتاده‌اند.
نوری گفت: اسم این توله ماده «سانا» است و با توجه به اینکه اولین توله شیر مادر بوده، پذیرش نشده و ناچار شدیم خودمان نگهداری از آن را به عهده بگیریم.
رسول خادم پیشکسوت محبوب کشتی ایران، به تحریف نام خلیخ فارس از سوی عراقی‌ها در یک پست اینستاگرامی واکنش نشان داد.
تصویری از پیراهن تیم «منتخب ریاض» با اسم و شماره کریس رونالدو، در فضای مجازی منتشر شده و ادعا می‌شود این پیراهن برای تقابل با تیم پار‌ی‌سن‌ژرمن طراحی شده است.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
لیونل مسی محبوب بود اما جام جهانی این محبوبیت را به مرز انفجار رساند.
یکی از خیابان‌های شهر «سانتا کلارا دل مار» در آرژانتین با هدف تاکید بر همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، به اسم «فلسطین» نامگذاری شد.
همسر مهاجم پرسپولیس هم تصاویری از تولد او منتشر کرد که در یکی از آن‌ها چند کیک با طرح جالبی از اسم و سن آقای گل هلندی پرسپولیسی‌ها به چشم می‌خورد.
نکته قابل توجه این بازی حضور اشکان خدابنده‌لو خواننده موسیقی پاپ که با اسم هنری «اشوان» در بین اهالی موسیقی مطرح است، در استادیوم بود.
نساجی با دو گل مس کرمان را شکست داد تا در جدول رده بندی شرایط خود را بهبود ببخشد.
مهاجم ایرانی واشاش با یک گل تماشایی اجازه نداد روند شکست‌ناپذیری تیمش پایان پیدا کند.
پس از اینکه لوکادیا اولین جلسه تمرینی را با پیراهن بدون اسم سپری کرد، باشگاه پرسپولیس خیلی زود کیت اختصاصی او را در اختیارش قرار داد تا مهاجم هلندی نام Loca را روی سینه خود ببیند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ