رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون عمران درباره مسکن ملی حتماً گزارشی را تهیه کند تا در یک جلسه نظارتی درباره نوع عقد قراردادها و انطباق آن با قانون جهش تولید کنترل داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستورکار قرار گرفت.
کمیسیون انتخابات پاکستان نخست‌وزیر سابق این کشور را به‌مدت ۵ سال از فعالیت سیاسی محروم کرد.
درست در روز‌هایی که تب و تاب بازار اجاره در مسیر اوج گرفتن است، نمایندگان مجلس نیز در جریان ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی با ماده ۱۱ این طرح موافقت کردند.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستورکار قرار گرفت.
رئیس سازمان داوطلبان و سرپرست سازمان امداد و نجات جهت ارائه گزارش نوروزی در جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حاضر شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس کمیسیون عمران مجلس درخواست می‌کنم درباره وضعیت مسکن گزارشی را تهیه کنند تا در جلسه نظارتی مجلس قرائت شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع گزارش کمیسیون عمران درخصوص «استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل» به قوه قضائیه موافقت کردند.
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون عمران در مورد استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل در دستور کار قرار گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به زلزله اخیر در خوی گفت: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر روند خدمت رسانی به مردم نظارت جدی داشته باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران اجرایی در حال تلاش برای حل مسائل زلزله‌زدگان خوی هستند و از کمیسیون عمران می‌خواهم بر روند خدمت‌رسانی به مردم نظارت جدی داشته باشد.
نایب رئیس مجلس از کمیسیون عمران خواست تا با حضور در منطقه زلزله زده خوی، بر نحوه خدمات‌رسانی دستگاه ها به زلزله زدگان نظارت کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون عمران مجلس باید در رسیدگی به طرح اجاره بهای مسکن تسریع کند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مراسم معارفه بازرس قانونی این شرکت که با حضور رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات اجرا شده و بر
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم، با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم. این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ماست، اما ما از موضوعات بی خبریم.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم، این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ما است، اما ما از موضوعات بی خبریم.
کمیسیون عمران مجلس پس از گذشت ۲ ماه از حادثه متروپل، گزارشی را در رابطه با این حادثه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت کردند و به بررسی جزئیات این حادثه پرداختند.
کمیسیون عمران مجلس در گزارشی اعلام کرد: تخلفات اداری برخی اشخاص در بروز حادثه متروپل محرز شد که لازم است پرونده اداری و انتظامی برای متخلفان تشکیل و برای رسیدگی به مراجع ذیربط تسلیم شود.
محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طی گزارشی که به هیات رئیسه مجلس و قوه قضاییه ارائه شده ، متاسفانه ناظری که برای پروژه متروپل انتخاب شده بود صلاحیت نداشته است.
محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طی گزارشی که به هیات رئیسه مجلس و قوه قضاییه ارائه شده، متاسفانه ناظری که برای پروژه متروپل انتخاب شده بود صلاحیت نداشته است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بررسی گزارش کمیسیون عمران در خصوص فروریزش ساختمان متروپل آبادان در جلسات علنی هفته جاری می پردازند.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.
هادی چوبان به آبروریزی سجاد غریبی واکنش نشان داد.
گزارش کمیسیون قضائی مجلس در موردطرح ممنوعیت خروج مسئولین، حضور وزیر صمت به‌منظور پاسخ‌گویی به یک سوال و گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح اصلاح ماده (۱۰۰) قانون شهرداری‌ها در دستور کار مجلس در هفته آینده قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ